Tyrande oznacza wrogów, aby zadawać im większe obrażenia oraz leczy współtowarzyszy. Potrafi również przyzwać sowy, które potrafią odkryć pozycje nieprzyjaciół

































Umiejętności

- Hunter's Mark
- Cooldown: 20 sekund
- Oznacza wroga, obrażenia zadane w niego będą o 25 % większe a on sam pozostanie widoczny przez okres 4 sekund

- [Q] ALight of Elune
- Cooldown: 6 sekund
- Leczy współtowarzysza za (74 + 14 za poziom) oraz jednocześnie Trynade za (148 + 28 za poziom)

- [W] Sentinel
- Cooldown: 18 sekund
- Orzeł Tyrande przelatuje nad mapą dając widoczność. Zadaje (76 + 16 za poziom) obrażeń pierwszemu wrogowi, z którym się zetknie i da na niego widoczność przez 5 sekund

- [E] Lunar Flare
- Cooldown 12 sekund
- Po krótkim opóźnieniu zada (108 + 18 za poziom) obrażeń oraz zestunuje wrogów na wybranym obszarze na okres 1 sekundy

- [R] Shadowstalk
- Cooldown: 70 sekund
- Sprawia, że Tyrande oraz współtowarzysze stają się niewidoczni na okres 8 sekund oraz ujawnia przeciwnych bohaterów na 3 sekundy

- [R] Starfall
- Zadaje (26 + 6 za poziom) obrażeń na sekundę (okres trwania 8 sekund) we wszystkich wrogów na wybranym obszarze. Spowalnia wrogów o 20 % na okres 2 sekund
Talenty
Poziom 1


- Seasoned Marksman
- Za każde 6 zabitych minionów lub najemników, zabitych w pobliżu Illidana zyskuje on 1 punkt obrażeń. Zabójstwo bohatera liczy się jak dwa miniony.

- [Empower] [W]
- Sentinel przy zderzeniu z przeciwnikiem obniża jego cooldown o 2 sekundy.

- Celestial Attunement [Q]
- Obniża koszt many Light of Elune o 15.
Poziom 4

- Focused Attack
- Co 10 sekund bazowy atak zadaje 75 % więcej obrażeń. Każdy auto-atak zmniejszają cooldown tego talentu o 1 sekundę

- [Pierce] [W]
- Sentinel nie zatrzymuje się nawet po trafieniu na przeciwnika.

- [Healing Ward]
- Stawia na ziemi totem, który leczy współtowarzyszy za 2 % maksymalnego HP co sekundę przez okres 10 sekund

- Searing Arrow
- Po aktywacji zwiększa obrażenia od podstawowego ataku o 40% przez 5 sekund, każdy atak kosztuje 10 many.

- Protective Shield
- Umieszcza nas sojusznika tarczę, która absorbuje (185+35 za poziom) punktów obrażeń. Trwa 5 sekund.

- Searing Attacks
- Po aktywacji auto-ataki zadają 50 % wiecej obrażeń przez okres 5 sekund. Każdy auto-atak kosztuje 20 many.
Poziom 7

- Lunar Blaze [E]
- Zwiększa zasięg umiejętności o 50 %.

- Quickening Blessing [Q]
- Zwiększa również prędkość ruchu bohatera o 25 % na okres 3 sekund

- Battle Momentum
- Bazowe ataki skracają cooldown umiejętności o 0.5 sekundy

- [Calldown: Mule]
- Naprawia daną budowlę oraz zapewniając jej regenerację życia i amunicji przez 60 sekund. Jeśli budowla zostanie naprawiona i naładowana amunicją w 100 % to naprawa przeniesie się na inną pobliską strukturę
Poziom 10

- [Shadowstalk] [R]
- Tyrande uczy się umiejętności [Shadowstalk] [R]

- [Starfall] [R]
- Tyrande uczy się umiejętności [Starfall] [R]
Poziom 13

- Overflowing Light [Q]
- Gdy Tyrande ma powyżej 90 % życia, to leczony cel zostanie uzdrowiony o dodatkowe 40 % wartości bazowej umiejętności

- Sprint
- Aktywacja zapewni 75 % prędkości ruchu na okres 3 sekund

- Shrink Ray
- Aktywacja sprawi, że przeciwny heros będzie zadawał 50 % obrażeń oraz utraci 50 % prędkości ruchu na okres 4 sekund

- Huntress' Fury
- Zyskuje 40% prędkości ataku na 4 sekundy po uzyciu Hunter's Mark.
Poziom 16

- Mark of Mending
- Podstawowe ataki przeciwko naznaczonym celom leczą Tyrande za 2.5 maksymalnego życia.

- Trueshot Aura
- Zapewnia 15 % premię do ataku oraz prędkości ataku najbliższym współtowarzyszom.

- [Shooting Star] [E]
- Umiejętność zada 50 % więcej obrażeń oraz wróci 30 many za każdego trafionego wroga (maksymalnie 60 many)

- [Ranger] [W]
- Zwiększa szerokość umiejętności o 100 % oraz zwiększa obrażenia - im większa przebyta droga tym większe obrażenia (maksymalna premia 200 %)
Poziom 20

- [Hunter's Prey] [R]
- Zwiększa czas niewidzialności o 8 sekund a premię do prędkości ruchu o 3 sekundy

- [Celestial Wrath] [R]
- Starfall zyskuje zasięg globalny, jednak potrzebna jest wizja w miejscu rzucania umiejętności. Dodatkowo obrażenia są zwiększone o 30 %

- Nexus Frenzy
- Zwiększa prędkość ruchu oraz zasięg podstawowego ataku o 20%.

- Storm Shield
- Aktywacja da Tobie oraz okolicznym współtowarzyszom tarczę o wartości 20 % ich maksymalnego HP na okres 3 sekund

- Rewind
- Aktywacja zredukuje cooldowny na umiejętnościach o 10 sekund