Patch 10.22 – kiedy?
Patch 10.22 jest planowany na środę, 28 października 2020 r. Będzie to ostatni patch sezonu 10.
Nerfy
Karthus
Karthus oceniony jest przez Riot jako za silny zarówno w dżungli, jak i na midzie w rozgrywkach na najwyższym poziomie.
- Lay Waste (Q)
- Obrażenia: 50-130 ⇒ 45-125.
Lulu
Bohaterka jest zbyt silna na topie, nerfy będą dotyczyć linii solo na wysokim poziomie.
- Glitterlance (Q)
- Obrażenia: 80-260 ⇒ 80-220.
Samira
Samira wciąż rośnie w siłę, jako że gracze uczą się nią grać. Poprzednie nerfy okazały się niewystarczające.
- Bazowe AD: 59 ⇒ 57.
- Bazowy pancerz: 28 ⇒ 26.
Zed
Zed jest najsilniejszy na midzie, otrzyma niewielkie nerfy, by go nieco osłabić na wysokim poziomie.
- Shadow Slash (E)
- Obrażenia: 70-170 ⇒ 70-150.
Poziomy rozgrywki
Podział na poziomy rozgrywki oznacza, że postacie otrzymają zmiany, które mają wpłynąć przede wszystkim na graczy danego poziomu – nie oznacza to, że statystyki będą się różnić pomiędzy poszczególnymi poziomami.
- Średni: Iron – Gold.
- Wysoki: Platinum – Diamond 3.
- Najwyższy: Diamond 2 – Challenger.
- Profesjonalny: rozgrywki profesjonalne.
Buffy
LeBlanc
- Ethereal Chains (E)
- Kosz many: 70 ⇒ 50.
- Początkowe obrażenia: 40/60/80/100/120 ⇒ 50/70/90/110/130.
- Końcowe obrażenia: 70/110/150/190/230 ⇒ 80/120/160/200/240.
Sejuani
- Glacial Prison (R)
- Początkowe obrażenia: 100/125/150 ⇒ 125/150/175.
- Końcowe obrażenia: 150/250/350 ⇒ 200/300/400.
Xayah
- Prędkość ataku na poziom: 3,3 ⇒ 3,9.
Poprawki mechaniczne postaci
Annie
- Molten Shield (E)
- Koszt many zwiększony z 20 do 40.
- Zmieniono efekt: Annie zapewnia sobie lub sojusznikowi (zasięg: 800) tarczę o wartości 40/90/140/190/240 na 3 sekundy i 50% prędkości ruchu, która wygasa przez 1,5 sekundy. Kiedy tarcza jest aktywna, wrogowie, którzy trafią ją atakiem podstawowym, otrzymują 20/30/40/50/60 (+40%) obrażeń magicznych.
Ashe
- Volley (W)
- Liczba wystrzeliwanych strzał zmieniona z 9 na 7-11 (zależnie od poziomu).
Brand
- Blaze (pasyw)
- Obrażenia eksplozji zmienione z 12-16% (+1,5% na 100 AP)] na 10-14% (+2% na 100 AP).
- Conflagration (E)
- [Nowość] Zawsze odbija się do pobliskich wrogów.
- Zasięg odbicia zmniejszony z 375 do 300.
- Efekt Blaze podwaja zasięg odbicia do 600.
- Pyroclasm (R)
- Może teraz odbijać się od Branda.
Jinx
- Flame Chompers! (E)
- Pułapki zadają pełne obrażenia natychmiastowo zamiast po 1,5 sekundy.
Nasus
- Fury of the Sands (R)
- Bonusowe odporności zwiększone z 15/35/55 do 40/55/70.
- Nie daje już 1-3 odporności na sekundę.