Na PBE trafił loot związany ze skórkami Odyssey.
Poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 10.21:
- PBE 10.21 – 29 września – nowe skórki, zmiany przedsezonowe, zmiany run
- PBE 10.21 – 30 września – zmiany Viktora, splash art Odyssey Karmy
- PBE 10.21 – 1 października – chromy do skórek Harrowing, zmiany postaci z maną
- PBE 10.21 – 2 października – kontynuacja testów TFT, opisy nowych Małych Legend
- PBE 10.21 – 5 października – splash art Odyssey Aatroxa
- PBE 10.21 – 6 października – zmiany Apheliosa i TFT
Odyssey Sivir
Little Devil Fizz
Loot
Ikonka Odyssey + ramka
Aatrox, Karma, Kha’Zix
Twisted Fate, Sivir
Merc Chroma + ikona
Odyssey Aatrox, Odyssey Karma, Odyssey Kha’Zix
Odyssey Twisted Fate, Odyssey Sivir, Odyssey Kayn
Galaxy Slayer Zed
Zmiany balansu
Zobacz: Nerfy i buffy w patchu 10.21
Camille
- Wall Dive (E)
- Prędkość ataku zmniejszona z 40/50/60/70/80% do 40/45/50/55/60%.
Corki
- Phosphorus Bomb (Q)
- Przelicznik bonusowego AD zwiększony z 50% do 70%.
Graves
- Quickdraw (E)
- Pancerz za stack zmniejszony z 8/11/14/17/20 do 6/9/12/15/18.
Hecarim
- Devastating Charge (E)
- Obrażenia bazowe zmniejszone z 45/75/105/135/165 do 35/65/95/125/155.
- Maksymalne bazowe obrażenia zmniejszone z 90/150/210/270/330 do 70/130/190/250/310.
Karma
- Gathering Fire (pasyw)
- Zwrot cooldownu Mantry dla umiejętności zwiększony z 2/3/4 sekund na poziomach 1/7/13 do 2/4/6 sekund na poziomach 1/6/11.
- Zwrot cooldownu Mantry dla ataków zmieniony z 1/1,5/2 sekund na 1 sekundę na wszystkich poziomach.
- Mantra (R)
- Cooldown zmniejszony z 45/42/39/36/36 do 40/38/36/34/34.
Lee Sin
- AD na poziom zwiększone z 3,2 do 3,7.
Nidalee
- AD zmniejszone z 61 do 58.
Pantheon
- Comet Spear (Q)
- Obrażenia zmienione z 75/110/145/180/215 (+100% bonusowego AD) na 70/100/130/160/190 (+115% bonusowego AD).
- Skalowanie bonusowych obrażeń Mortal Will zwiększone ze 100% do 115% bonusowego AD.
Samira
- Wild Rush (E)
- Cooldown zwiększony z 15/14/13/12/11 sekund do 20/18/16/14/12 sekund.
- Prędkość ataku zmniejszona z 30/35/40/45/50% do 20/25/30/35/40%.
Trundle
- King’s Tribute (pasyw)
- Uzdrowienie zwiększone z 2/3/4/5/6% na poziomach 1/5/9/12/15 do 2-7% (płynne skalowanie wraz z poziomami).
- Frozen Domain (W)
- Cooldown zmieniony z 15 sekund na 15/14/13/12/11 sekund.
Udyr
- Phoenix Stance (R)
- Całkowite obrażenia fali zwiększone z 40/80/120/160/200/240 do 50/100/150/200/250/300.
Runy
Nimbus Cloak (S2)
- Prędkość ruchu zmieniona z 10/20/30% na 5/20/35%.
- Czas trwania zmniejszony z 2,5 sekundy do 2 sekund.
Teamfight Tactics
Cechy
Divine
- 6 jednostek: czas trwania zmniejszony z 11 sekund do 10 sekund.
- 8 jednostek: czas trwania zmniejszony z 16 sekund do 14 sekund.
Shade
- 2 jednostki: bonusowe obrażenia zmniejszone ze 150 do 125.