Oficjalny opis zmian w patchu 10.13.
Patch 10.13 – kiedy?
Patch 10.13 planowany jest na środę, 24 czerwca 2020 r.
Skórki Pool Party
Zgłaszanie i wyciszanie graczy
w ekranie wyboru bohatera
Nowe chromy
Nurse Akali
Kennen, M. D.
Surgeon Shen
Zmiany balansu
Aphelios
- AD na poziom zmniejszone z 2,2 do 2.
- Q – Crescendum, Chakram
- Już nie resetuje czasu trwania Czakramu przy atakowaniu potężnych potworów.
- Wskaźniki zasięgu działka strażniczego już nie wyświetlają się w trybie obserwatora.
- Moonlight Vigil (R)
- Bonus trafienia krytycznego zmniejszony z 50% do 20%.
Cassiopeia
- Bazowe MR zmniejszone z 34 do 32.
Gnar
- Hop (E)
- Prędkość ataku zwiększona z 20/30/40/50/60% do 40/45/50/55/60%.
- Czas trwania zwiększonej prędkości ataku zwiększony z 3 sekund do 4 sekund.
Kalista
- AD na poziom zmniejszone z 4 do 3,5.
Kog’Maw
- Caustic Spittle (Q)
- Przelicznik AP zwiększony z 50% do 70%.
- Living Artillery (R)
- Przelicznik AP zwiększony z 25% do 35%.
Lucian
- Piercing Light (Q)
- Zasięg lasera zwiększony z 900 do 1000.
Nocturne
- Naprawiono błąd powodujący, że czas odnowienia Ostrzy Cieni zawsze skracał się o 1 sek., a nie o 1 lub 2 sek. w zależności od atakowanego celu.
- Umbra Blades (pasyw)
- Podstawowe ataki wymierzane we wrogich bohaterów skracają czas odnowienia o 2 sekundy ⇒ podstawowe ataki wymierzane we wrogich bohaterów i potwory skracają czas odnowienia o 2 sekundy.
Nunu & Willump
- Consume (Q)
- Przelicznik AP obrażeń zwiększony z 50% do 65%.
- Przelicznik AP uzdrowienia ze stworów zwiększony z 70% do 90%.
- Absolute Zero (R)
- Tarcza ma teraz przelicznik 150% AP.
Ornn
- Living Forge (pasyw)
- Przedmioty zapewniające manę lub zdrowie kupione z dala od sklepu zapewniają 100% wartości many i zdrowia ⇒ przedmioty zapewniające manę lub zdrowie kupione z dala od sklepu dają tylko pewien procent swojej wartości (po powrocie do bazy mana i zdrowie odzyskują pełną wartość).
Rakan
- Grand Entrance (W)
- Obrażenia zwiększone z 70/120/170/220/270 do 70/125/180/235/290.
Ryze
- Bazowe MR zwiększone z 34 do 36.
- Bazowe AD zwiększone z 56 do 58.
Syndra
- Dark Sphere (Q)
- Koszt many zwiększony z 40/50/60/70/80 do 60/65/70/75/80.
Vi
- Vault Breaker (Q)
- Cooldown zmniejszony z 12/11/10/9/8 sekund do 12/10,5/9/7,5/6 sekund.
Yorick
- Eulogy of the Isles (R)
- Zasięg 900 jednostek, po osiągnięciu którego Dziewica wraca do Yoricka ⇒ zasięg 600 jednostek, po osiągnięciu którego Dziewica wraca do Yoricka,
Yuumi
- Zoomies (E)
- Koszt many zmieniony ze 100/115/130/145/160 na 40/45/50/55/60 + 15% maksymalnej many.
Przedmioty
Death’s Dance
- Zachowane obrażenia dla postaci zasięgowych zmniejszone z 20% do 10%.
Runy
Conqueror (keystone Precision)
- Maksymalna liczba stacków zwiększona z 10 do 12.
- Siła adaptacyjna za stack zmniejszona z 2-5 do 1,7-4,2.
Guardian (keystone Resolve)
- Wartość tarczy zmniejszona z 80-200 do 70-150.
Naprawione błędy
- Zaktualizowano nazwy Twitcha Gangstera, Jinx z Mafii, Gravesa z Mafii i Miss Fortune Gangsterki na Twitcha z Miasta Zbrodni, Jinx z Miasta Zbrodni, Gravesa z Miasta Zbrodni i Miss Fortune z Miasta Zbrodni.
- Q — Dwustrzał Miss Fortune teraz poprawnie nakłada wszystkie efekty przy trafieniu, takie jak np. Do Ataku.
- Q — Dwustrzał Miss Fortune teraz poprawnie przyznaje 2 ładunki Zdobywcy za trafienie jej pierwotnego celu i nie przyznaje żadnego ładunku za drugorzędny cel, niezależnie od tego, czy umiejętność bierna — Miłosne Klepnięcie zostanie nałożona.
- Opis Lodowcowego Ulepszenia nie wspomina już o celach trafionych przez ataki wzmocnione naładowaniem.
- Naprawiono błąd powodujący, że Q — Gniew Żywiołów Qiyany nie zadawał obrażeń celowi, jeśli Qiyana zginęła, zanim umiejętność ta dosięgnęła celu.
- Sylas nie zyskuje już zdrowia na stałe, a rozmiar jego modelu nie zwiększa się, gdy uda mu się zabić wroga za pomocą ukradzionej wrogiemu Cho’Gathowi R — Uczty.
- Wskaźnik wykończenia R — Strachu ponad Śmierć Urgota nie pojawia się już na paskach zdrowia wrogów, gdy ta umiejętność się odnawia.
- E — Senna Bańka Kłopotów Zoe teraz poprawnie nakłada osłabienie na Barona, niezależnie od miejsca, z którego została rzucona.
- W — Szperacz Pustki Kai’Sy teraz poprawnie nakłada ładunki umiejętności biernej — Drugiej Skóry na Barona niezależnie od miejsca, z którego został rzucony.
- Teraz gdy próbujecie umieścić czwarty totem na mapie, na minimapie poprawnie widać, który z trzech innych totemów zostanie przez niego zastąpiony.
- Istoty Mgły Yoricka, rośliny Zyry i Zabawki Niespodzianki Shaco mogą poprawnie aktywować Opaskę Przepływu Many.
- Efekty kontroli tłumu, takie jak ogłuszenia, uroki itp., użyte na przestraszonych wrogich bohaterach nie kończą się już wraz z przestraszeniem.
- W — Trzask Pioruna Malphite’a nie zmniejsza już liczby ładunków Nawałnicy Mieczy.
- Efekty wizualne tarczy z W — Gniewu Tytana Nautilusa nie utrzymują się już w miejscu, w którym ten wszedł w mgłę wojny.
- Opis umiejętności W — Kuźni Dusz Siona teraz poprawnie mówi o tym, że jej efekt bierny daje 4 pkt. maksymalnego zdrowia, gdy zostanie aktywowany.
- Opis umiejętności E — Skoszenia Fiddlesticksa teraz poprawnie zawiera informacje o zwiększeniu kosztu many.
- Zadanie obrażeń za pomocą Q — Ciosu z Wyskoku Jaxa i dwóch ataków podstawowych teraz poprawnie aktywuje Pęd Fazowy i Elektryzację.
- Ataki Twitcha wzmocnione R — Walę na Oślep teraz poprawnie zadają obrażenia Nexusowi i wrogim inhibitorom, niezależnie od zasięgu czy kąta, z którego są wymierzane.
- Glewia Umbry teraz poprawnie zadaje dodatkowe obrażenia odkrytym pułapkom.
- W — Pułapka na Yordla Caitlyn poprawnie wzmacnia tylko jeden atak podstawowy.
- Ataki trafiające wiele celów wykonane przy użyciu unikalnego efektu biernego Huraganu Runaana — Furii Wiatru — poprawnie dają 1 ładunek Zdobywcy zamiast dawać ładunek za każdego trafionego wroga.
- Unikalny efekt bierny Ostrza Gniewu Guinsoo: Gniew Guinsoo nie będzie aktywował się na celu, jeśli atak podstawowy posiadacza tego przedmiotu zostanie zablokowany lub zniszczony.
- Naprawiono błąd powodujący, że strona informacji o bohaterze nie zamykała się automatycznie, gdy wracano do ekranu wyboru gry.
- Poprawiono przepływ danych na ekranie honoru w celu zwiększenia płynności i szybkości reakcji.