r.

Opis patcha 10.6

Co zmieni się w grze w patchu 10.6?

Zobacz też:

Nowe skórki

Taric Luminshield

1350 RP

Skórka będzie dostępna 19 marca.

Chromy

Twitch Shadowfoot

1350 RP

Skórka będzie dostępna 19 marca.

Chromy

Talon Blackwood

1350 RP

Skórka będzie dostępna 19 marca.

Chromy

Cosmic Lux

1820 RP

Skórka będzie dostępna 26 marca.

Cosmic Lux - full HD splash art skórki do Lux z gry League of Legends / Riot Games

Dark Cosmic Lux

1820 RP

Skórka będzie dostępna 26 marca.

Dark Cosmic Lux - full HD splash art skórki do Lux z gry League of Legends / Riot Games

Dark Star Malphite

1350 RP

Skórka będzie dostępna 26 marca.

Dark Star Malphite – edycja prestiżowa

2000 tokenów eventowych

Skórka będzie dostępna 26 marca.

Dark Star Xerath

1350 RP

Skórka będzie dostępna 26 marca.

Chromy

Dark Star Mordekaiser

1350 RP

Skórka będzie dostępna 26 marca.

Chromy

Nowe chromy
do starych skórek

Dark Star Jarvan IV (Antimatter)

Dark Star Orianna (Antimatter)

Dark Star Varus (Antimatter)

Dark Star Thresh (Antimatter)

 

One For All

OFA będzie dostępne 19 marca.

Zmiany balansu

Anivia

  • Glacial Storm (R)
    • Czas działania oblodzenia: 2 sekundy ⇒ 3 sekundy (teraz działa tak długo jak Q).

Aphelios

  • Severum
    • Kradzież życia: 8-25% ⇒ 3-20%.
  • Infernum
    • Obrażenia dla minionów: 45% ⇒ 30%.
  • Mini-chakram
    • Obrażenia: 30-173% ⇒ 24-164% całkowitego AD [szczegółowe statystyki poniżej].

Brand

  • Blaze (pasyw)
    • Brand zadaje teraz 120% obrażeń potworom.

Darius

  • Bonusowe obrażenia: 50/55/60/65/70% ⇒ 40/45/50/55/60% całkowitego AD.
  • Crippling Strike (W)
    • Koszt many:  30 ⇒ 40.
  • Apprehend (E)
    • Koszt many: 45 ⇒ 70/60/50/40/30.

Draven

  • Blood Rush (W)
    • Prędkość ruchu: 40/45/50/55/60% ⇒ 50/55/60/65/70%.

Garen

  • Odporność na magię na poziom: 1,25 ⇒ 0,75.
  • Judgment (E)
    • Skalowanie trafienia krytycznego: 50% ⇒ 33%.

Hecarim

  • Onslaught of Shadows (R)
    • Czas trwania przerażenia: 0,75-1,5 sekundy ⇒ 0,75-2 sekundy zależnie od odległości.

Kayn

  • The Darkin Scythe (pasyw)
    • Od 10. minuty prędkość zdobywania kul Kayna zwiększy się o 15% i będzie rosła do 13. minuty.

Kindred

  • AD na poziom: 2,26 ⇒ 2,5.
  • Regeneracja many: 6,972 ⇒ 7.
  • Wolf’s Frenzy (W)
    • Przywrócenie brakującego zdrowia: 32-100 (na poziomach 1-18) zależnie od ich brakującego zdrowia ⇒ 49-100 (na poziomach 1-18) zależnie od ich brakującego zdrowia.
  • Lamb’s Respite (R)
    • Uzdrowienie: 200/250/300 ⇒ 250/325/400.

Morgana

  • Prędkość ruchu: 330 ⇒ 335.
  • Tormented Shadow (W)
    • [Nowość] W zadaje teraz 150% obrażeń potworom.
  • Black Shield (E)
    • Wartość tarczy: 60/120/180/240/300 ⇒ 80/135/190/245/300.

Ryze

  • Regeneracja many na poziom: 0,8 ⇒ 1.
  • Rune Prison (W)
    • Obrażenia: 80/100/120/140/160 ⇒ 80/110/140/170/200.

Senna

  • Pasywne AD za duszę: 1 ⇒ 0,75.
  • Cooldown duszy za bohatera: 4 sekundy ⇒ 6/5/4 sekundy na poziomach  1/6/11.

Shaco

  • Hallucinate (R)
    • Obrażenia autoataku klona: 70% ⇒ 60% całkowitego AD.

Shen

  • Twilight Assault (Q)
    • Maksymalne obrażenia dla potworów: 75/100/125/150/175 ⇒ 120/140/160/180/200.

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Całkowite uzdrowienie: 40/50/60/70/80 ⇒ 50/60/70/80/90.
    • Prędkość ruchu: 10/12,5/15/17,5/20% ⇒ 15/17,5/20/22,5/25%.

Teemo

  • Blinding Dart (Q)
    • [Nowość] Czas trwania oślepienia przeciwko potworom wydłużony o 100%.
  • Toxic Shot (E)
    • [Nowość] Zadaje 150% obrażeń potworom.

Twisted Fate

  • Pick a Card (W)
    • Niebieska karta: przelicznik AP zwiększony z 50% do 90%.
    • Czerwona karta: przelicznik AP zwiększony z 50% do 60%.

Urgot

  • Corrosive Charge (Q)
    • Czas trwania spowolnienia: 1 sekunda ⇒ 1,25 sekundy.
  • Disdain (E)
    • Czas trwania stuna: 0,75 sekundy ⇒ 1 sekunda.

Veigar

  • Bazowe AD: 50,71 ⇒ 52.
  • AD na poziom: 2,625 ⇒ 2,7.
  • Bazowy pancerz: 22,55 ⇒ 23.
  • Baleful Strike (Q)
    • Obrażenia: 70/110/150/190/230 ⇒ 80/120/160/200/240.

Wukong

Znamy ostateczną wersję minireworku Wukonga w patchu 10.6

Xerath

  • Eye of Destruction (W)
    • Mnożnik obrażeń dla wrogów w centrum: 50% ⇒ 66,7%.
  • Rite of the Arcane (R)
    • Obrażenia: 200/240/280 (+43% AP) ⇒ 200/250/300 (+45% AP).

Yorick

  •  Groby powstają teraz, gdy umierają duże potwory, a Istoty Mgły otrzymują o 50% obrażeń mniej od potworów.

Zyra

  • Garden of Thorns (pasyw)
    • [Nowość] Rośliny Zyry zadają 150% obrażeń potworom.

Przedmioty

Death’s Dance

  • Przepis: Caulfield’s Warhammer + Pickaxe + Vampiric Scepter + 625 g ⇒ Caulfield’s Warhammer + Aegis of the Legion + Vampiric Scepter + 500 g.
  • Statystyki: 80 obrażeń od ataku, 10% skrócenia czasu odnowienia ⇒ 50 obrażeń od ataku, 30 pancerza, 30 odporności na magię, 10% skrócenia czasu odnowienia.
  • Unikalne bierne: Przechowuje 30% wszystkich otrzymywanych czystych obrażeń i zadaje je w postaci nieuchronnych obrażeń rozłożonych w czasie ⇒ Przechowuje 20% wszystkich otrzymywanych czystych obrażeń w przypadku bohaterów walczących wręcz (30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu) i zadaje je w postaci nieuchronnych obrażeń rozłożonych w czasie.

Systemy

Funneling

  • Kara za zabijanie stworów: 13 szt. złota mniej za zabijanie stworów, jeśli ponad połowa twojego złota z farmienia pochodzi ze stworów; ograniczenie usuwane w 14. minucie gry ⇒ 13 szt. złota mniej i o 50% PD mniej za zabijanie stworów, jeśli ponad połowa twojej farmy pochodzi ze stworów; ograniczenie usuwane w 14. minucie gry
  • Przedmioty, na które to wpłynie:
    • Hunter’s Talisman,
    • Hunter’s Machete,
    • Skirmisher’s Sabre,
    • Stalker’s Blade.

Równość autofilla

Teleport

  • Czas odnowienia: 360 sekund ⇒ 420-240 sekund (zależnie od poziomu postaci).
  • Prędkość ruchu: 30-50% na 3 sekundy (zależnie od poziomu postaci) po ukończeniu Teleportacji (zwiększa się o 10% na 6. i 11. poziomie).

ARAM

  • Kai’Sa: +12% zadawanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń.

Naprawione błędy

  • Okna modalne w zaktualizowanym kliencie League of Legends teraz umożliwiają kliknięcie poza nimi, żeby je zamknąć (nie trzeba już zawsze klikać na „X”).
  • Rek’Sai nie zyskuje już trzysekundowej niewrażliwości na efekty kontroli tłumu po skoczeniu na klony za pomocą R — Pośpiechu Pustki.
  • Podczas prób użycia E — Deszczu Kul Miss Fortune, Q — Mrocznej Kuli Syndry lub E — Gradu Strzał Varusa poza maksymalnym zasięgiem tych umiejętności tuż po użyciu Błysku, ich umiejscowienie zostanie teraz poprawnie zaktualizowane i będą one użyte na maksymalny zasięg po wliczeniu Błysku.
  • Użycie czaru przywoływacza, by aktywować Płaszcz Nimbu, już nie zresetuje żadnych trwających animacji ataku podstawowego.
  • Gdy LeBlanc zostanie przygwożdżona przez R — Koniec Przedstawienia Setta, nie wróci już do swojego znacznika W — Zniekształcenia i znacznik ten będzie się utrzymywał przez odpowiedni czas.
  • Gangplank będzie teraz poprawnie zyskiwał złoto lub Srebrne Węże za pomocą Q — Paktujemy?, jeśli naładowana błyskawica Kosy Statikka zabije cel.
  • R — Wymiar Śmierci Mordekaisera już nie zadaje dodatkowych obrażeń równych 10% maksymalnego zdrowia celu, jeśli zostanie rzucony na cel mający pełne zdrowie.
  • Efekty wampiryzmu zaklęć i wszechwampiryzmu teraz poprawnie zapewniają leczenie, nawet jeśli ich cele mają tarcze.
  • Opaska Przepływu Many teraz poprawnie aktywuje się, gdy wrogi bohater zostanie trafiony umiejętnością.
  • Graves zadaje teraz poprawną ilość obrażeń, gdy atakuje cel za pomocą naładowanego ataku podstawowego na maksymalny zasięg (efekt naładowania bierze się z Ognistej Armaty).
  • Ulepszenia emotek maestrii pochodzące z ukończenia zestawów Patronów (osiągnięcia 15 kamieni milowych) powinny być teraz przyznawane poprawnie.
  • Patron Gangplanka „Plądrowanie” teraz będzie poprawnie liczył złoto z niebezpośrednich obrażeń Q — Paktujemy? (czyli na przykład z łańcuchowych eksplozji beczek).
  • Ogłoszenia o osiągnięciu kamieni milowych Patronów już nie będą natychmiastowo znikać, jeśli gracz rozpocznie walkę, kiedy akurat się pojawią.
  • Ogłoszenia o osiągnieciu kamieni milowych Patronów przez wrogów już nie powinny się wyświetlać, gdy odpowiednia opcja jest zaznaczona w ustawieniach wyświetlania Patronów.
  • Ustawienia wyświetlania kamieni milowych Patronów powinny utrzymywać się z jednego użycia klienta na kolejne.
  • Kamienie milowe Patronów teraz poprawnie wyświetlają się po tym, jak gracz zakończy walkę, jeśli czynność potrzebna do rozniecenia ognia Patrona wymaga od gracza bycia w walce.
  • Postępy w kamieniach milowych Patronów czynione w grze powinny być teraz precyzyjnie odzwierciedlane w kliencie.