League of Legends r.

Rozgrywka i kolejka rankingowa w sezonie 10

Czas na kolejne nowości związane z League of Legends: dziś o rozgrywce i kolejce rankingowej w sezonie 10.

Zobacz też:

Rozgrywka i kolejka rankingowa w sezonie 10

Twórcy są zadowoleni ze stanu Rise of the Elements, który nadal będzie dostosowywany do obecnej rozgrywki.

Rankedy

  • W tym roku Riot będzie pracować nad systemem rankingowym, by lepiej wspierał rywalizację, przejrzystość i nagradzanie graczy.
  • Duże zmiany nie zostaną wprowadzone w trakcie sezonu, jednak pojawią się pewne poprawki.
  • Riot chce zredukować sytuację, w której w jednej drużynie pojawia się wiele osób z autofillem, podczas gdy przeciwny team nie ma żadnej osoby z autofillem. Później w tym miesiącu poznamy szczegóły tej aktualizacji. Pojawi się ona wkrótce, później zobaczymy kolejną aktualizację z poprawką systemu rankingowego (nie znamy szczegółów na jej temat).

Klient

  • W ciągu roku Riot będzie pracować nad poprawkami klienta. Znowu.
  • Pierwsze kwestie, które zostaną poprawione:
    • champion select,
    • czas ładowania klienta,
    • ogólna wydajność klienta,
    • szybkość klienta.

Tryby gry

  • W tym roku zobaczymy więcej tymczasowych trybów gry podczas każdego eventu.
  • Pierwszy będzie ARURF podczas eventu Mecha Kingdoms.
  • Na ARURF-ie zostaną wprowadzone zmiany związane z żywiołami (Rise of the Elements): dusze smoków, zmiany mapy.
  • Powrócą takie eventy, jak One For All (w pierwszej połowie roku!).

Clash

  • Clash jest gotowy do wydania.
  • Wydanie nastąpi we wczesnej części 2020 roku.

Film od twórców

Co dalej?

W kolejnych dniach poznamy szczegóły na temat:

  • uniwersum,
  • Legends of Runeterra,
  • Teamfight Tactics,
  • bohaterów,
  • skórek i wydarzeń.