r.

Zmiany przedmiotów dla supportów w przedsezonie

Riot planuje zmiany przedmiotów dla supportów.

Dotychczasowe zmiany przedmiotów dla supportów

W patchu 9.5 zmieniono przedmioty związane z Reliktową Tarczą:

  • Leczenie Reliktowej Tarczy: 15 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu) ⇒ 5-30 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu.
  • Leczenie Bransolety Targonu: 40 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu) ⇒ 10-60 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu.
  • Leczenie pozostałości po aspektach: 50 pkt. (+2% brakującego zdrowia celu) ⇒ 15-90 pkt. przy 0-100% brakującego zdrowia celu.

W aktualizacji 9.3 zmieniono także itemy związane z Ostrzem Złodziejki Czarów:

  • Żeby aktywacja Daniny przyznała złoto, w odległości 2000 jednostek musi znajdować się sojuszniczy bohater. W przeciwnym razie Danina zwiększa jedynie obrażenia.
  • Złoto Daniny: 10/20/20 szt. złota (Ostrze Złodziejki Czarów/Lodowy Kieł/Pozostałość po Obserwatorach) ⇒ 11/22/22 szt. złota (Ostrze Złodziejki Czarów/Lodowy Kieł/Pozostałość po Obserwatorach).

Zmodyfikowano również przedmioty powiązane ze Starożytną Monetą:

  • Żeby aktywacja Przychylności przyznała złote monety, w odległości 2000 jednostek musi znajdować się sojuszniczy bohater. W przeciwnym razie Przychylność zapewnia jedynie monety many.
  • Złoto Przychylności: 25/45/45 szt. złota (Starożytna Moneta/Medalion Nomada/Pozostałość po Wyniesionych) ⇒ 28/50/50 szt. złota (Starożytna Moneta/Medalion Nomada/Pozostałość po Wyniesionych).

Dalsze plany

Prezentowane powyżej zmiany nie były jednak ostateczne – wprowadzono je tymczasowo z zamiarem powrotu do nich, by pracować nad nimi dalej i znaleźć lepsze rozwiązania długoterminowe. Riot rzeczywiście do nich wrócił i zaczął się nimi zajmować wewnętrznie.

Jak stwierdził Meddler:

Ta praca wygląda obiecująco. Obecnie myślimy nad wprowadzeniem jej w przedsezonie.

Choć zmiany mogą być gotowe wcześniej, to nie zostaną wprowadzone przed przedsezonem – mogłoby to negatywnie wpłynąć na rozgrywkę profesjonalną (letnie rozgrywki, a później Mistrzostwa Świata), co przyznał Riot Captain.

Źródło

Przeciek Voyboya

Nie mamy jeszcze oficjalnych szczegółów na temat tych zmian, jednak warto tutaj przypomnieć informacje, które pojawiły się w przecieku Voyboya. Pamiętajmy jednak, że prezentowane poniżej zmiany nie muszą trafić do gry – pochodzą one z majowych testów Mordekaisera, udostępnionych przez Voyboya.

Meddler również odniósł się do tego przecieku:

Wycieki się zdarzają, system nie jest idealny, nie chcemy robić z tego wielkiej sprawy. Większość eksperymentalnych przedmiotów się nie pojawi i część z tych, które są widoczne w filmie, została odrzucona miesiące temu, ale po prostu ich nie usunięto z wewnętrznego systemu.

Link do przecieku ze szczegółowymi informacjami (i innymi leakami):

[Kolejny wyciek] Imię nowej postaci, nowe przedmioty i zmiany obecnych, nowy death recap

Zmienione przedmioty

Spellthief’s Adaptive Edge

  • Zapewniałby +10 Adaptive Force.
  • Pozostały opis bez różnic w stosunku do oryginalnego Spellthief’s Edge.
  • Nie udało nam się zrobić screena w lepszej jakości.

Oryginalny Spellthief’s Edge:

Nowe przedmioty

W pewnym momencie gry Voyboy postanowił otworzyć sklep, w którym mogliśmy zobaczyć dwa nowe przedmioty: pierścień i łańcuchy.

SpellThief’s Ring

  • Kosztowałby 400 złota.
  • Przedmiot zapewnia podobne korzyści, co SpellThief’s Edge.
  • Po zakupieniu moglibyśmy wybrać, jaką statystykę zapewniałby nam przedmiot:
    • do wyboru: złoto co 10 sekund, dodatkowe AD lub AP, dodatkowe zdrowie.
  • Pasywnie zapewniałby dodatkowe 13 obrażeń magicznych przeciwko budynkom lub bohaterom.
  • Umiejętność bierna dodawałaby niewielką ilość złota (tu: 11) dzięki atakowaniu wyżej wymienionych do 3 razy co 30 sekund.
  • Pasyw “Pacifist” zapewniałby… złoto dzięki zabijaniu minionków?

Gadgeteer’s Wrench

  • Kosztowałby 800 złota.
  • Przedmiot nie ma podanego opisu, co jest dość zastanawiające.
  • Ikona przypomina łańcuchy Sylasa.
  • [Teoria] Być może są z petrucytu? Jest to materiał, z którego zbudowano łańcuchy Sylasa czy kolosa Galio. Według lore był wykorzystywany głównie przez Demacian, którzy dzięki niemu mogli tępić magów, wyłączając im zdolności magiczne. W rzeczywistości materiał nie tłumił, a pochłaniał magię, co wykorzystał Sylas w swojej ucieczce z demaciańskiego więzienia.
    • Jeżeli tak, mogłyby przykładowo zapewniać pasywnie odporność magiczną, umożliwiając zadanie obrażeń po iluś skillach użytych przez sojuszników lub wrogów, podobnie jak Spellbinder.
    • Są to jednak tylko nasze teorie! Nie wiadomo, dla jakiej klasy postaci jest przeznaczony przedmiot.

Firey Potion

  • Najpewniej służy wyłącznie w testach.
  • Jest darmowy.
  • Wypicie go zapewnia efekty Ignite’a danej postaci.
  • Ikona to zmieniona wersja Pilfered Health Potion (zmieniono kolor na żółty).

The Lone Champion

  • Najpewniej jest to przedmiot służący wyłącznie testom.
  • Koszt: 1900 złota.
  • Zapewnia +800 zdrowia i +10% redukcji cooldownu.
  • Pasywnie zwiększa rozmiar postaci o 15% (jeżeli ma najwięcej HP w drużynie) i dodaje 15% CDR powyżej ustalonego limitu (40 lub 45%).
  • Użyta ikona to ikona ulta Siona. Nie jest tajemnicą, że Riot używa obecnych grafik w grze, by łatwiej identyfikować przedmioty: wykonywanie grafik wymaga dużej ilości czasu, dlatego w ramach testów wykorzystuje się wszystko, co dostępne.