Riot zajmuje się efektami wizualnymi (i dźwiękowymi) kolejnych bohaterów. Tym razem na warsztat wziął Ashe, Blitzcranka, Caitlyn, Jaxa i Renektona.
Ashe
Celem zmian Ashe jest poprawienie przejrzystości i usunięcie tego, co przeszkadza.
Co zmieniono?
- Ataki podstawowe – są teraz bardziej “mroźne” dzięki zaktualizowanemu modelowi strzały,
- Q – dodano więcej połysku i mrozu,
- W – usunięto niepotrzebne zakłócenia i stworzono ostrzejsze pociski,
- E – Ashe wystrzeliwuje teraz lodowego jastrzębia, który rozpada się w śnieg po wybuchnięciu (zaktualizowano model jastrzębia),
- R – nowy model strzały – bardziej przerażający i zimny; powinien lepiej wyznaczać hitbox,
- pasyw – “mroźny i super”.
Zmiany nie dotyczą skórek (poza tymi, które używają podstawowych efektów).
Blitzcrank
Celem zmian Blitzcranka jest poprawienie przejrzystości i usunięcie tego, co przeszkadza.
Co zmieniono?
- Ataki podstawowe – nowy efekt po uderzeniu,
- Q – zaktualizowano tak, by pokazywało rzeczywistą szerokość i zasięg hooka, hitbox powinien być teraz bardziej spójny z animacją, dodano niewielki efekt przy castowaniu,
- W – wyczyszczono, dodano więcej elektryczności,
- E – wyczyszczono, dodano więcej elektryczności na pięściach, nowy efekt po uderzeniu z E,
- R – wreszcie pokazuje rzeczywisty zasięg (tak, zawsze był taki duży),
- pasyw – wyszczyczono efekt wizualny bariery.
Skórki:
- Rusty Blitzcrank – bardziej zardzewiały,
- Piltover Customs Blitzcrank – wyczyszczono i przekolorowano efekty W,
- iBlitzcrank – wyczyszczono Q i dodano plecaki odrzutowe przy biegu na W, poprawiono flarę na E,
- Riot Blitzcrank – do R dodano nutę czerwieni,
- Battle Boss Blitzcrank – poprawiono R, dopasowano rozmiar AoE R,
- Lancer Rogue Blitzcrank – wyczyszczono R,
- Lancer Paragon Blitzcrank – wyczyszczono R.
Caitlyn
Celem zmian Caitlyn jest poprawienie przejrzystości i usunięcie tego, co przeszkadza.
Co zmieniono?
- Ataki podstawowe – wyczyszczono, usunięto szumy, dodano nowe efekty po uderzeniu,
- Q – wyszczyszczono, usunięto szumy, dodano wskaźnik szerokości i nowe efekty po uderzeniu,
- W – usunięto szumy przy aktywacji, wyczyszczono efekt rootowania, dodano połysk dla sojuszniczych pułapek zamiast zielonego koloru,
- E – wyczyszczono, poprawiono wskaźnik szerokości pocisku,
- R – zmniejszono szumy efektu R na celu i poprawiono nieco czas anmacji, dodano nowy efekt castowania, pocisku i uderzenia,
- pasyw – nowe pociski i efekty Headshot, powinien być bardziej czytelny.
Skórki:
- Headhunter Caitlyn: wyczyszczono pociski, dodano wskaźnik szerokości na Q,
- Lunar Wraith Caitlyn: wyczyszczono pociski, dopasowano szerokość pocisku na Q do wersji podstawowej, wyczyszczono ładowanie R i efekty trafienia.
Jax
Celem zmian Jaxa jest poprawienie przejrzystości i usunięcie tego, co przeszkadza.
Co zmieniono?
- Ataki podstawowe – wyczyszczono, są teraz bardziej wpływowe,
- Q – wyszczyczono, jest teraz bardziej czytelne,
- W – aktywacja jest teraz bardziej widoczna, dodano ogień do latarni, jest teraz bardziej wpływowe,
- E – wyczyszczono, pokazuje teraz zasięg stuna,
- R – wyczyszczono, jest teraz bardziej widoczne, dodano kawałki piasku,
- pasyw R – trzecie uderzenie powinno być teraz bardziej przejrzyste i satysfakcjonujące.
Skórki:
- Nemesis Jax: nowe elementy w całym zestawie umiejętności, by dodać unikalności,
- God Staff Jax: dodano wskaźnik zasięgu stuna na R, by odpowiadał wersji podstawowej.
Renekton (efekty dźwiękowe)
Celem zmian Renektona jest poprawienie przejrzystości i usunięcie szumów.