A przynajmniej świadczy o tym wzrost oglądalności gry na Twitchu i YouTube. W marcu League of Legends zajęło pierwsze miejsce pod kątem liczby godzin spędzonych na oglądaniu rozgrywek danego tytułu. Poniżej przedstawiamy ranking z zeszłego miesiąca:
Nazwa gry | Liczba godzin [mln.] | W tym: e-sport [mln.] | Jaką część oglądanych streamów stanowi e-sport? | |
---|---|---|---|---|
1 | League of Legends | 104,8 | 24,1 | 23% |
2 | Fortnite | 97 | 0,9 | 1% |
3 | Grand Theft Auto V | 58,2 | 0 | 0% |
4 | Apex Legends | 57,8 | 0,3 | 1% |
5 | Just Chatting | 55,8 | 0 | 0% |
6 | Dota 2 | 48,9 | 18 | 37% |
7 | Counter-Strike: Global Offensive | 34,4 | 15,1 | 44% |
8 | Overwatch | 26 | 13,8 | 53% |
9 | Sekiro: Shadows Die Twice | 24 | 0 | 0% |
10 | PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS | 19,5 | 1,3 | 7% |
Ostatni raz LoL miał pierwsze miejsce w październiku – najprawdopodobniej ze względu na Mistrzostwa Świata. Analogicznie teraz możemy oglądać rozgrywki e-sportowe regionalnych lig, co oczywiście może wpływać na obecne usytuowanie gry w rankingu. Wcześniej w 2018 roku League of Legends widniało na szczycie w lipcu i marcu.
Ciekawe, jak ranking ukształtuje się w kwietniu, biorąc pod uwagę niedawne wydanie Sekiro i aż 24 miliony obejrzanych godzin w niecałe dwa tygodnie (gra została wydana 22 marca).
Poniżej przedstawiamy też ranking najpopularniejszych gier na PC w marcu:
Gra | Wydawca | |
---|---|---|
1 | League of Legends | Riot Games |
2 | Apex Legends | Electronic Arts |
3 | Counter-Strike: Global Offensive | Valve Corporation |
4 | Minecraft | Mojang |
5 | Hearthstone: Heroes of Warcraft | Blizzard Entertainment |
6 | Fortnite | Epic Games |
7 | Tom Clancy's Rainbow Six: Siege | Ubisoft Entertainment |
8 | Overwatch | Blizzard Entertainment |
9 | Dota 2 | Valve Corporation |
10 | PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS | Bluehole Studio |