Zmiany przedsezonowe wróciły na PBE! Sprawdźcie, co przygotował Riot w następnym patchu 8.23.
Faza gry na linii będzie dłuższa!
Każda wieża teraz będzie posiadała 5 sekcji, czyli tzw. płyt.
Wszystkie płyty odpadają w 14 minucie.
Opancerzenie Wieży:
- Każda płyta = 1000 HP Wieży
- Pancerz i MR zapewnione przez opancerzenie wieży = 40 + 30 za każdą zniszczoną płytę
- Złoto za zniszczenie wieży:: 160 lokalnego złota (rozdzielone pomiędzy pobliskich bohaterów)
- Bulwark/Bastion :: + 25 Pancerza i MR za każdego pobliskiego championa po zniszczeniu pierwszej płyty
Wieże:
- HP Zewnętrznej Wieży:: :: 3800 >>> 5000
- Pancerz/MR Zewnętrznej :: 55 >>> 0 (zastąpione przez pancerz wieży)
- Skalowanie Pancerza/MR Zewnętrznej Wieży co minutę :: 1 >>> 0 (zastąpione przez pancerz wież)
- Skalowanie AD wszystkich wież za minutę :: 4 >>> 9
- Maks AD Zewnętrznej Wieży :: 152 >>> 278
- Maks AD Wewnętrznej Wieży/Wieży Inhibitora :: 250 >>> 305
- Maks AD Wieży Nexusa :: 230 >>> 285
- Złoto za zniszczenie pierwszej wieży :: 300 >>>150
Jeżeli nie wiecie o co chodzi z tymi “wenętrznymi wieżami” i etc., łapcie ściągawkę poniżej:
Ścieżki Run nie ustalają odgórnie bonusów do statystyk
Rzędy statystyk (wybieramy po 1 z każdego)
- 1 rząd 1: 10 Adaptujących statystyk (6 AD lub 10 AP), 8% AS, 1-10% CDR (poziomy 1-18).
- 2 rząd : 10 Adaptujących statystyk, 5 Pancerza, 6 MR, (Riot myśli co tutaj wstawić).
- 3 rząd 3: 15-90 HP (poziomy 1-18), 5 Pancerza, 6 MR
Łatwiejsze i bardziej satysfakcjonujące comebacki
- System nagród będzie teraz widoczny na tablicy wyników (TAB w grze), aby gracze mogli łatwiej wyznaczyć swój następny cel
- Gold z mionów/potworów teraz jest częścią systemu nagród
- Maksymalna wypłata za killa celu z nagrodą to 1000 złota (700 z nagrody, 300 za same zabójstwo)
- System nagród jest zredukowany dla postaci w przegrywającej drużynie, aby nie karać jednej postaci, która próbuje wycarrować swój zespół.
- Nagrody za będą się skalować wyżej, kiedy postać z nagrodą będzie miała więcej zabójstw.
- Wszystko będzie zależeć od danej gry – w niektórych, nagroda będzie składała się z 70% z zabójstw, a 30% ze złota z minionów/potworów, a w niektórych będzie to 100% z zabójstw.
Szybsze rozwiązywanie gier
Zmiany
Wszystkie miniony:
- Obrażenia zadawane wieżom:: 60% >>> 50%
- MS :: +25 w 20:00 >>> +25 do +100 pomiędzy 10:00-30:00
Miniony Melee:
- Max HP (osiągalne w 37:00) :: 1200 >>> 1500
- Max Pancerz (osiągalny w 37:00) :: 0 >>> 16
- Max AD (osiągalne w 37:00) :: 12 >>> 80
Miniony Castery:
- Max HP :: 425, osiągalny w 27:00 >>> 485, osiągalne w 37:00 (27:00 wartości niezmienione)
- Max AD :: Skaluje się w nieskończoność (60.5 w 37:00) >>> 120.5 w 37:00 (nie skaluje się już w nieskończoność)
Miony Cannony:
- Zmiana aby odradzać się co 2 fale:: 20 minut >>> 15 minut
- Zmiana, aby odradzać się co każdą falę:: 35 minut >>> 25 minut
- Maks HP :: Skaluje się w nieskończoność (2300 w 37:00) >>> 3200 w 37:00 (nie skaluje się już w nieskończoność)
- Obrażenia zadane przez wieże :: 14% maks HP (8 strzałów aby umrzeć) >>> 14% z zewnętrznych, 11% z wewnętrznych, 8% z inhiba/nexusa (8/10/12 strzałów aby zabić)
Super miniony:
- Bazowe AD :: 306 >>> 225
- Bazowy AS :: 0.694 >>> 0.850
- Aura :: Nie daje już pobliskim minionom bonusu w wyskokości +70% obrazeń
Baron buff:
- Ochrona minionów przed obrażeniami od bohaterów :: 75% redukcji obrażeń od postaci dla minionów melee, 50% dla miniotów casterów >>> 65% dla minonów melee i casterów
- Ochrona przed obrażeniami z wież:: usunięte
Przewaga w pushowaniu:
- Usunięta. Miniony nie uzyskują już bonusu, który zależy od średniego poziomu Twojej drużyny vs średniego poziomu drużyny przeciwnej
Czas odrodzenia epickich potworów
- Smoki Żywiołów:: 6 minut >>> 5 minut
- Elder Dragon :: 8 minut >>> 6 minut
- Baron :: 7 minut >>> 6 minut