Gamer Lifestyle r.

Activision oraz Tencent wprowadzą nowe mobilne Call of Duty do Chin

Nowa mobilna produkcja zaoferuje uwielbianą przez graczy zawartość oraz treści z całej serii Call of Duty!

Firmy Activision, spółka zależna od Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), oraz Tencent Holdings Limited, lider w dostarczaniu treści internetowych w Chinach (SEHK: 00700), ogłosiły dziś współpracę, której efektem będzie wprowadzenie Call of Duty na urządzenia mobilne na rynku chińskim. Nowy tytuł w modelu free-to-play zapewni unikatową akcję zaprezentowaną w widoku pierwszoosobowym. Zupełnie nowa, mobilna gra Call of Duty będzie połączeniem uwielbianych przez graczy postaci, map, trybów oraz broni znanych z całej historii marki. Główne studio tworzące gry mobilne należące do Tencent kieruje produkcją czerpiąc z ogromnej sieci mobilnej oraz doświadczeń zyskanych przy poprzednich mobilnych produkcjach wieloosobowych. Tytuł zadebiutuje w nadchodzących miesiącach.

„Pracujemy w ramach ścisłej współpracy z jednym z kluczowych studiów mobilnych należących do Tencent, zespołem Timi, wraz z którym tworzymy zabawną i oryginalną produkcję Call of Duty oferującą znakomitą rozgrywkę oraz mechaniki dla graczy mobilnych” – powiedział Rob Kostich, wiceprezes i dyrektor generalny odpowiedzialny za Call of Duty. – „Marka Call of Duty od lat jest wiodącym doświadczeniem w kategorii pierwszoosobowych gier akcji*, a przeniesienie tego na platformy mobilne jest dla nas wyjątkowo ekscytujące. Nie możemy się doczekać aż zagrają w to fani”.

„Tencent jest podekscytowane mogąc zaoferować milionom mobilnych graczy z Chin najlepiej sprzedającą się w ostatnich ośmiu z dziewięciu lat* markę konsolową” – powiedział Steven Ma, Starszy Wiceprezes Tencent Holdings Limited. – „Łączymy szeroki wachlarz postaci, zawartości i trybów z całej historii serii w nowa mobilną grę Call of Duty zbudowaną tak, by trafić w zainteresowania i preferowane style gry użytkowników z Chin. Nie możemy się doczekać, by ujawnić ten tytuł wkróce i wydać go w Chinach w najbliższych miesiącach.”

*Bazując na danych uzyskanych od NPD Group, GfK, GSD oraz wewnętrznych estymacjach.

O Tencent
Tencent korzysta z technologii, aby wzbogacić życie użytkowników internetu. Nasze społecznościowe produkty Weixin i QQ łączą naszych użytkowników z bogatym katalogiem cyfrowych treści obejmujących gry, wideo, muzykę oraz książki. Opatentowana przez nas technologia pomaga reklamodawcom docierać do setek milionów konsumentów w Chinach. Nasza infrastruktura, w tym płatności, bezpieczeństwo, usługi w chmurze i SI, składa się na zróżnicowaną ofertę i wspiera rozwój naszych partnerów. Tencent inwestuje w ludzi i innowacje, co pozwala nam rozwijać się w internecie.

Tencent powstał w Shenzen w Chinach w 1998 roku. Akcje Tencent (00700.HK) są notowane na Głównym Runku Giełdy Papierów Wartościowych w Hongkongu. Więcej informacji można znaleźć nawww.tencent.com/ir.

O Activision
Posiadająca swoją siedzibę główną w Santa Monica w Kalifornii, firma Activision Publishing, Inc. znajduje się w czołówce światowych producentów oraz wydawców w branży rozrywki elektronicznej. Activision działa w wielu regionach świata i jest spółką zależną od Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI) oraz firmy S&P 500. Aby znaleźć więcej informacji o Activision oraz jej produktach można znaleźć na stronie firmywww.activision.com oraz profilu @Activision.

O autorze: Informacja prasowa

Informacja prasowaPowyższy tekst jest informacją prasową, którą otrzymaliśmy od jednej z współpracujących z nami firm w celu publikacji na How2Play.pl. Jeśli znajdziesz ten sam tekst na innym portalu, nie oznacza to, że został on skopiowany - po prostu współpracujemy z tymi samymi firmami.