Z czego składa się dream patch?
Wbijaj na 1v1/2v2
Możliwość zagrania 1v1 będzie permanentnie dostępna. Będzie można zmierzyć się z graczami po zakończonym meczu. 1v1 oraz 2v2 staną się rotacyjnymi trybami.
Potwierdzicie ten wybór w końcu, czy nie?
Meddler osobiście zadzwoni do graczy, aby w ostatnich dziesięciu sekundach przypomnieć im o potwierdzeniu wyboru albo banie dla danego bohatera.
Wyróżnienie.
Gracze mogą teraz wyciąć moment plejsa i umieścić go na swoim profilu.
Nie umiem w ADC.
Można wybrać tylko jedną rolę w lobby.
Wygrana dnia
Każda wygrana dnia jest inna zależnie od queue, ale następna ilość IP to 50% pierwszej wygranej.
REPORT THIS NOOB PLZ
Od teraz można reportować graczy podczas wyboru bohatera.
Skiny w tym patchu:
- Dark Form Urgot
- Dragon Trainer Swain
- Human Viktor
- Star Guardian Yorick
- Victorious Rumble
Najnowszy champion
Mafia Braves
“Graves oraz Twisted Fate adoptowali dziecko z mroczną i nieznaną przeszłością, które wyrosło na Bravesa, kolesia z super fajnym autoatakiem”.
Bierna umiejętność: Wcale nie pasywka starego Gravesa.
Q: Wcale nie Q starego Gravesa.
Zmiany bohaterów:
Update tekstury, wcale nie inspirowany takim fajnym designem, który jakiś gość wstawił na Reddita kiedyś tam.
Zmiana [E]. Bard nie pojawia się Bóg wie gdzie, jeżeli zostanie odrzucony od np. [E]
.
Zmiana pasywki z [R]. Kiedy [R] nie jest na cooldownie, Blitzcrank rzuca wstrząs elektryczny na losowego pobliskiego widocznego wroga co 2,5 sekundy, zadając magiczne obrażenia.
Zmiana [R]. Ściany ulta są teraz tak ciasne, że nawet przewroty Vayne nic nie pomogą.
System reportów od dzisiaj wyszukuje graczy, którzy mocno roleplayują Lee Sina i grają z zamkniętymi oczyma.
Zmiana [W]. Malzahar zaznacza cel, po jednej sekundzie znak znika i obija pobliskich przeciwników.
Zmiana [E]. Cooldown
zwiększono z 10/9/8/7/6 na 20/18/16/14/12. Nowy efekt: Cooldown redukuje się o 50% podczas dasha na wrogiego bohatera albo podczas zadawania obrażeń co 1,5 sekundy.
- [W] – Coś sensowniejszego zamiast klatki.
- [E] – Coś, co nie widzi zmiany w pingu LAN.
- [R] – Coś, co Ciebie nie zabije, o ile przeciwnik ma koordynację prosa.
Zmiana [R]. Syndra rzuca swoimi kulkami konkretnego wroga, posyła zaklęcie zadające magiczne obrażenia, które uderza przeciwnika przez ostatnie 5 sekund.
Zmiana [W]. Wukong w końcu nie zżera cooldownu z pomocą itemów z tarczą.
“Ten bardziej wyskillowany Yasuo w enemy” i “ten mniej u nas” mają wyśrodkowanego skilla, dając znacznie bardziej równy poziom podczas rozgrywki.
Od teraz pasywka pokazuje, ile doświadczenia dostaje sojusznik.
Bugfixy:
- Wszystkie problemy z klientem.
- Każdy bug
.
- Cokolwiek się dzieje z toporami Dravena.
- [E] Ahri znowu nie przerywa dasha.
Podoba Wam się dream patch? A może macie inne sugestie? Napiszcie w komentarzach!