Paladins r.

Opis patcha Open Beta 46 – The Hand of Justice

Zapraszamy na opis zmian aktualizacji 46 do otwartej bety Paladins. W nim m.in. opis skilli i kart nowego bohatera - Lexa, buffy Inary, nerfy Torvalda.

paladins ob46

The Hand of Justice

opis patcha Open Beta 46 | 17 marca

Nowy bohater: Lex, The Hand of Justice

Zobacz teżZapowiedź nowego bohatera – Lex.

Umiejętności

  • [LPM] Magnums
    • Podwójne rewolwery strzelające co 0,7 s i zadające 700 obrażeń.
  • [PPM] In Pursuit
    • Zaczyna szybko strzelać rewolwerami do najbliższego celu z idealną celnością. Zadaje 1050 obrażeń przez 1,5 s. Automatycznie namierza najbliżej znajdujący się cel, w tym również działka.
  • [Q] Retribution
    • Posiadasz oznaczony cel, który zostaje ujawniony, gdy znajduje się w pobliżu. Zabicie celu przyniesie Ci dodatkowe kredyty, jeśli ma on serię. Aktywowanie Retribution losowo wyznaczy nowy cel. Wrogowie, którzy Cię zabiją, automatycznie stają się nowym celem.
  • [F] Combat Slide
    • Aktywowanie powoduje szybkie przesunięcie się w kierunku, w którym patrzysz.
  • [E] The Law
    • Po załadowaniu umiejętności likwiduje cele, które są w zasięgu lub te, które mają mniej niż 65% zdrowia. Cele, które mają powyżej 65% otrzymają 600 obrażeń i będą spowolnieni na 1 s. Wymaga widoczności i nie przebija się przez tarcze.

Karty

  • Karta Legendarna – Heroism [domyślna]
    • [Combat Slide] Używając Combat Slide, otrzymuje dodatkowe 25% prędkości ataku przez 2 s.
  • Karta Legendarna – Death Hastens
    • [Weapon/Armor] Strzały Twojej broni zadają 40% więcej obrażeń celom, które mają ponad 65% zdrowia.
  • Karta Legendarna – Discovery
    • [Retribution] Twój cel jest ujawniony również dla Twojego sojusznika, jeśli sojusznik ten znajduje się w zasięgu Twojego wzroku.
  • Conditioned
    • [Weapon/Armor] Zwiększa Twoją prędkość poruszania się o 6/12/18/24%.
  • Juke Boots
    • [Weapon/Armor] Nie możesz zostać bardziej spowolniony niż o 30/40/50/60%.
  • Well Oiled
    • [Weapon/Armor] Otrzymuje 5/10/15/20% prędkości przeładowania.
  • Restock
    • [Weapon/Armor] Zabójstwa i eliminacje przyznają Ci 1/2/3/4 amunicji.
  • Fortitude
    • [In Pursuit] Uzdrawia o 150/300/450/600 punktów zdrowia .
  • Assail
    • [In Pursuit] Otrzymuje 8/16/24/32% prędkości ruchu podczas trwania umiejętności Pursuit.
  • Hardiness
    • [In Pursuit] Otrzymuje 4/8/12/16% redukcji obrażeń podczas trwania umiejętności Pursuit.
  • Compel
    • [In Pursuit] Zmniejsza cooldown Pursuit o 1/2/3/4.
  • Justice Served
    • [Retribution] Zabicie Twojego celu zwraca Ci 15/30/45/60% Twojego maksymalnego zdrowia.
  • Keen Sight
    • [Retribution] Zwiększa zasięg, w którym Twój cel jest ujawniony o 10/20/30/40 jednostek.
  • The Hunted
    • [Retribution] Otrzymujesz 10/20/30/40% kradzieży życia przeciwko Twojemu celowi.
  • Inescapable
    • [Retribution] Otrzymujesz 7/14/21/28% prędkości poruszania się, kiedy jesteś w zasięgu 60 jednostek od Twojego celu.
  • Wicked Don’t Rest
    • [Combat Slide] Trafienie headshota zmniejsza pozostały cooldown umiejętności Combat Slide o 25/50/75/100%.
  • Requip
    • [Combat Slide] Odzyskuje 1/2/3/4 amunicji po użyciu Combat Slide.
  • Commencement
    • [Combat Slide] Zwiększa zasięg Combat Slide o 20/40/60/80%
  • Warrants Out
    • [Combat Slide] Otrzymuje 10/20/30/40% prędkości poruszania się po użyciu Combat Slide.

Ogólne

  • Różne
    • Posiadane karty mogą być teraz zamienione na esencję. Należy mieć na uwadze, że zamienienie usuwa kartę z Twojej kolekcji i dezaktywuje wszystkie talie, w których aktualnie ta karta się znajduje.
  • Poprawki błędów
    • Podczas wybierania Karty Legendarnej, są one teraz posortowane według posiadania.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że ikony Kart Legendarnych nie pokazywały się na ekranie ze skrzynek.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że czasem po wycraftowaniu kart pojawiała się informacja o zakupie Boostera.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że pozostały czas do wykonania Zadań wyświetlał się nieprawidłowo.

Modyfikacje

Lex

  • Justicar
    • Głowa: Justicar Circlet
    • Ciało: Justicar
    • Broń: Justicar Magnums
  • Lawbringer
    • Głowa: Lawbringer Circlet
    • Ciało: Lawbringer
    • Broń: Lawbringer Magnums
  • Peacekeeper
    • Głowa: Peacekeeper Circlet
    • Ciało: Peacekeeper
    • Broń: Peacekeeper Magnums
  • Różne
    • Pakiet mowy: Lex
    • Emotka: Deadshot
    • MVP: Reach for the Sky

Fernando

  • FN-01 Helios
    • Głowa: FN-01 Helios Greathelm
    • Ciało: FN-01 Helios
    • Broń: FN-01 Helios Incinerator
    • Pakiet mowy: FN-01 Helios

Nowa skrzynia: Helios Force Chest

  • FN-01 Helios Fernando
  • Triggerman Buck
  • Star Slayer Ruckus
  • Night Bane Cassie

Mapy

  • Co-Op:
    • Minefield
      • Zespół pięciu Kiness otrzymał pokręcone Oppressor Mines, aby zadawać zabójcze ilości obrażeń. Stąpaj uważnie po Primal Court, ponieważ miny znajdują się na każdym rogu.
  • Rotacja map testowych
    • Sunken City
    • Moss Garden
    • Salt

Bohaterowie – balans/aktualizacje/poprawki

Przedmioty

 Illuminate

  • Zmieniono opis związany z procentowym wzrostem dodatkowego zasięgu.
  • Zwiększono zasięg wykrywania o 15/30/45 jednostek.

Bohaterowie

 Androxous

  • Zwiększono bazową prędkość poruszania się z 365 do 380.

 Barik

  • Blunderbuss [LPM]
    • Obrażenia zmniejszone z 600 do 500.
  • Tinkerin [Karta Legendarna]
    • Teraz zwiększa obrażenia Blunderbuss o 100.
  • Karty
    • Grudge
      • Nazwa zmieniona na Red Streak.

 Buck

  • Karty
    • Exhilarate
      • Naprawiono błąd, w którym Exhilarate czasami się nie aktywowała na celu trafionym przez Heroic Leap.

Cassie

  • Dodge Roll [F]
    • Cooldown zmniejszony z 6 s do 5 s.

 Drogoz

  • Zdrowie zmniejszone z 2500 do 2400.
  • Zmniejszono czas ładowania arcyzdolności o 10%.
  • Karty
    • Masterful
      • Naprawiono błąd w Legendarce Combustible.

 Fernando

  • Immortal [E]
    • Czas aktywacji zmniejszony z 0,3 s do 0,1 s.
  • Formidable [Karta Legendarna]
    • Zwiększono próg zdrowia z 30% do 40%.
    • Zwiększono wartość leczenia z 40% do 60%.

 Grohk

  • Lightning Staff [LPM]
    • Obrażenia zmniejszono z 82 do 75 na trafienie.

 Inara

  • Zwiększono zdrowie z 4400 do 4500.
  • Earthen Guard [PPM]
    • Cooldown zmniejszony z 12 s do 10 s.
  • Seismic Crash [E]
    • Obrażenia zwiększone z 200 do 500.

 Kinessa

  • Karty
    • Tracking
      • Zmiana nazwy na Calibrate

 Makoa

  • Ancient Rage [E]
    • Nie jest już odporny na efekty kontroli tłumu.

 Mal’Damba

  • Mending Spirits [PPM]
    • Zwiększono zasięg z 1 do 1,5 (nie jest już potrzebna duża dokładność, by trafić Mending Spirits).

 Pip

  • Evil Mojo [E]
    • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze, którzy umierali w momencie bycia pod wpływem Evil Mojo, widzieli swoją broń podczas śmierci.
  • Karty
    • Side Tanks
      • Redukcja cooldownów zmniejszona z 1/2/3/4 s do 0,5/1/1,5/2 s.

 Torvald

  • Protection [Q]
    • Cooldown zwiększony z 7 s do 9 s.

Pytania i odpowiedzi

Czy możemy uzyskać więcej szczegółowych informacji na temat zmian, które chcecie wprowadzić do gier rankingowych?

Przyglądamy się temu, jak działa system. Chcemy wprowadzić w grze nagrody, dzięki którym za rankedy będzie się nagradzanym. Ponieważ istnieją ranking championów oraz ranking kont, szukamy możliwości do ograniczenia liczby gier, które musisz rozegrać, zanim będziesz mógł znaleźć się na tablicy top rankingów. Przyglądamy się rozłożeniu rankingów, a także związkowi między rankingiem kont a rankingiem championów i zastanawiamy się, w jaki sposób możemy to zaktualizować.

Czy otrzymamy więcej filmów “zza kulis” na temat postaci i samego rozwoju gry?

Community team pracuje nad takim właśnie zakulisowym blogiem, który prezentuje pracę zespołu deweloperów. Powinien się on pojawić całkiem niedługo.

Co odnośnie planów dotyczących zmian/reworków niektórych Legendarnych Kart, które są rzadko używane?

Chcemy się upewnić, że karty mają wystarczająco dużo czasu, aby z nimi poeksperymentować. Więc nie zamierzamy ich  zbyt szybko zmieniać, mogą być one używane w odpowiednich metach.

Czy są jakieś plany dotyczące tego, by umożliwić przyszłą, jednorazową migrację konta na konsole, tak jak to było w Smite?

Chcielibyśmy, pracujemy nad tym.

Kiedy zostaną dodane nagrody za nabijanie poziomów championów?

Mamy nadzieję, że niedługo. Uważamy, że jest to naprawdę fajne i staramy się wypełnić wszystkie poziomy między 1 a 25 indywidualnymi nagrodami, potencjalnymi tytułami, możliwymi sposobami do pochwalenia się, mając top play screen i tego typu rzeczami.

Jakie są Wasze ulubione pary w Paladins?

Raynday: Inara i Barik.
Prettyhair: Inara i Grover.
Drybear: Lewy i prawy przycisk bomb Bomb Kinga.
Alyssa: Tyra i jej broń.