Jumong, Łowca Bestii
Jumong jest kolekcjonerem trofeów, który wędrował przez świat w poszukiwaniu godnego wyzwania. Niezadowolony już dłużej z polowania na najsilniejsze bestie świata, postanowił wkroczyć na arenę, poszukując następnych cennych zdobyczy. Podstępem więzi on swoich przeciwników, kończąc ich żywot celnym strzałem w głowę ze swojego potężnego łuku.
Typ: Dystansowy
Region: Zachód
Poziom zdrowia: 210
Umiejętności:
Wystrzeliwuje strzałę, która zadaje 16 obrażeń. Trafienia ładują Twoją broń. Kiedy jest w pełni naładowana, możesz użyć Pewnego Strzału lub Czarnej Strzały dwa razy pod rząd!
Pocisk, który po krótkim przycelowaniu zadaje 28 obrażeń.
Wykonuje przewrót w kierunku, w którym się poruszasz oraz wystrzeliwuje strzałę zadającą 8 obrażeń.
Jumong staje się tymczasowo niematerialny, a jego prędkość ruchu zwiększona jest o 100%. Wbiegnięcie prosto w przeciwnika nakłada na niego Piętno Poszukiwacza. Usuwa wszelkie efekty zaburzające ruch.
Piętno Poszukiwacza – Strzała Łowcy i Czarna Strzała zużywają piętno, nakładając na wroga Incapacitate. Znak utrzymuje się przez 2,5s.
Incapacitate – cel nie może się poruszać ani aktywować zdolności przez 1s. Otrzymanie obrażeń usuwa ten efekt.
Stawia pułapkę, która uaktywnia się po nastąpieniu na nią. Nakłada Root na wszystkich wrogów w pobliżu sideł w momencie, kiedy ta się uaktywnia.
Root – szybkość ruchu jest zmniejszona do 0% na 2s.
Wystrzeliwuje salwę strzał w niebo, która po chwili spada na dany obszar. Zadaje 40 obrażeń w krótkim czasie, nakładając Snare na wrogów stojących w okręgu.
Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona o 40% na 1s.
Koszt: 25 Energii
Umiejętności EX:
Wystrzeliwuje przeszywającą strzałę, która uderza w ten sam cel 3 razy, zadając 8/8/8 obrażeń. Każde uderzenie ładuje twoją broń.
Koszt: 25 Energii
Jumong staje się tymczasowo niematerialny, a jego prędkość ruchu zwiększona jest o 100%. Wbiegnięcie prosto w przeciwnika nakłada na niego Piętno Poszukiwacza, które zadaje 6 obrażeń oraz leczy cię za 14 zdrowia. Usuwa wszelkie efekty zaburzające ruch.
Piętno Poszukiwacza – Strzała Łowcy i Czarna Strzała zużywają piętno, nakładając na wroga Incapacitate. Znak utrzymuje się przez 2,5s.
Incapacitate – cel nie może się poruszać ani aktywować zdolności przez 1s. Otrzymanie obrażeń usuwa ten efekt.
Koszt: 25 Energii
Umiejętność Specjalna:
Po chwili ładowania Jumong wystrzeliwuje strzałę, która zadaje od 30 do 60 obrażeń (zależnie od tego, ile trwało ładowanie i jak daleki dystans przeleciała strzała) oraz odrzuca wroga. Odrzucenie wroga na innego przeciwnika lub ścianę powoduje zadanie obrażeń oraz nakłada Stun na wszystkich trafionych.
Stun – cel nie może się poruszać ani aktywować zdolności przez 1,2s.
Koszt: 100 Energii