Battlerite r.

Jumong – umiejętności, opis, poradnik

Przedstawiamy Jumonga, Łowcę Bestii!

Jumong, Łowca Bestii

Jumong opis

Jumong jest kolekcjonerem trofeów, który wędrował przez świat w poszukiwaniu godnego wyzwania. Niezadowolony już dłużej z polowania na najsilniejsze bestie świata, postanowił wkroczyć na arenę, poszukując następnych cennych zdobyczy. Podstępem więzi on swoich przeciwników, kończąc ich żywot celnym strzałem w głowę ze swojego potężnego łuku.

 

Typ: Dystansowy

Region: Zachód

Poziom zdrowia: 210


Umiejętności:

hunting_arrow_icon LPM – Strzała Łowcy 

Wystrzeliwuje strzałę, która zadaje 16 obrażeń. Trafienia ładują Twoją broń. Kiedy jest w pełni naładowana, możesz użyć Pewnego Strzału lub Czarnej Strzały dwa razy pod rząd!

steady_shot_icon PPM – Pewny Strzał

Pocisk, który po krótkim przycelowaniu zadaje 28 obrażeń.

black_arrow_icon Spacja – Czarna Strzała 

Wykonuje przewrót w kierunku, w którym się poruszasz oraz wystrzeliwuje strzałę zadającą 8 obrażeń.

prowl_icon Q – Łowy

Jumong staje się tymczasowo niematerialny, a jego prędkość ruchu zwiększona jest o 100%. Wbiegnięcie prosto w przeciwnika nakłada na niego Piętno Poszukiwacza. Usuwa wszelkie efekty zaburzające ruch.

Piętno PoszukiwaczaStrzała Łowcy i Czarna Strzała zużywają piętno, nakładając na wroga Incapacitate. Znak utrzymuje się przez 2,5s.

Incapacitate – cel nie może się poruszać ani aktywować zdolności przez 1s. Otrzymanie obrażeń usuwa ten efekt.

bear_trap_icon E – Niedźwiedzie Sidła

Stawia pułapkę, która uaktywnia się po nastąpieniu na nią. Nakłada Root na wszystkich wrogów w pobliżu sideł w momencie, kiedy ta się uaktywnia.

Root – szybkość ruchu jest zmniejszona do 0% na 2s.

rain_of_arrows_icon R – Grad Strzał

Wystrzeliwuje salwę strzał w niebo, która po chwili spada na dany obszar. Zadaje 40 obrażeń w krótkim czasie, nakładając Snare na wrogów stojących w okręgu.

Snare – szybkość ruchu jest zmniejszona o 40% na 1s.

Koszt: 25 Energii


Umiejętności EX:

seekers_arrow_icon LPM – Strzała Poszukiwacza

Wystrzeliwuje przeszywającą strzałę, która uderza w ten sam cel 3 razy, zadając 8/8/8 obrażeń. Każde uderzenie ładuje twoją broń.

Koszt: 25 Energii

predation_icon Q – Zew Drapieżnika

Jumong staje się tymczasowo niematerialny, a jego prędkość ruchu zwiększona jest o 100%. Wbiegnięcie prosto w przeciwnika nakłada na niego Piętno Poszukiwacza, które zadaje 6 obrażeń oraz leczy cię za 14 zdrowia. Usuwa wszelkie efekty zaburzające ruch.

Piętno PoszukiwaczaStrzała Łowcy i Czarna Strzała zużywają piętno, nakładając na wroga Incapacitate. Znak utrzymuje się przez 2,5s.

Incapacitate – cel nie może się poruszać ani aktywować zdolności przez 1s. Otrzymanie obrażeń usuwa ten efekt.

Koszt: 25 Energii


Umiejętność Specjalna:

dragon_slayer_icon F – Pogromca Smoków

Po chwili ładowania Jumong wystrzeliwuje strzałę, która zadaje od 30 do 60 obrażeń (zależnie od tego, ile trwało ładowanie i jak daleki dystans przeleciała strzała) oraz odrzuca wroga. Odrzucenie wroga na innego przeciwnika lub ścianę powoduje zadanie obrażeń oraz nakłada Stun na wszystkich trafionych.

Stun – cel nie może się poruszać ani aktywować zdolności przez 1,2s.

Koszt: 100 Energii