- Bazowe zdrowie: 558.48
- Przyrost zdrowia: 86
- Bazowa regeneracja zdrowia: 1.4
- Przyrost regeneracji zdrowia: 0.11
- Bazowa mana: 400
- Przyrost many: 50
- Bazowa regeneracja many: 1.2
- Przyrost regeneracji many: 0.16
- Prędkość ruchu: 340
- Zasięg ataku: 550
- Bazowe obrażenia ataku: 55.04
- Przyrost obrażeń: 3
- Bazowy pancerz: 21.552
- Przyrost pancerza: 3
- Odporność na magię: 30
Umiejętności
Ryze może 6 razy rozwijać [Q] i 2 razy [R].
BIERNIE: MISTRZOSTWO MAGII
Zaklęcia Ryze’a zadają dodatkowe obrażenia zależne od ilości jego dodatkowej many, a jego maksymalna mana zostaje zwiększona o 5% na 100 AP.
Obecny wzrost: X%
[Q]: PRZECIĄŻENIE
- Koszt: 40 many
- Cooldown: 6 sekund
Biernie: Po rzuceniu innych zaklęć Ryze’a resetuje się czas odnowienia Przeciążenia i rozpoczyna się ładowanie runy. Rzuć w tym czasie inne zaklęcie (nie Przeciążenie), aby w pełni naładować runę na 4 sekundy lub rzuć Przeciążenie, aby anulować ładowanie (do 2 run).
Użycie: Wywołaj runiczny wybuch zadający 60/85/110/135/160/185 (+45% AP) (+3% bonusowej many) obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Jeśli podczas rzucania Przeciążenia Ryze ma w pełni naładowaną runę, zyskuje tarczę (wartość bazowa: 60/70/80/90/100/110/120/130/140/150/160/170/175/180/185/190/195/200) (+60% AP) (+3% bonusowej many) i tymczasową premię do prędkości ruchu 25/30/35/40/45/50% na 2 sekundy.
[W]: RUNICZNE WIĘZIENIE
- Koszt: 50/60/70/80/90 many
- Cooldown: 13/12/11/10/9 sekund
Natychmiast unieruchamia cel na 1 sekundę i zadaje 80/100/120/140/160 (+20% AP) (+1% bonusowej many) obrażeń.
[E]: FLUKTUACJA MAGII
- Koszt: 40/55/70/85/100 many
- Cooldown: 2.25 sekundy
Zadaje 50/75/100/125/150 (+30% AP) (+2% bonusowej many) obrażeń i naznacza cel. Kolejne zaklęcie rzucone przez Ryze’a na naznaczony cel wywoła dodatkowe efekty:
- Przeciążenie zadaje 60/70/80/90/100% dodatkowych obrażeń i przeskakuje na pobliskich naznaczonych wrogów.
- Czas unieruchomienia pod wpływem Runicznego Więzienia zostaje dwukrotnie wydłużony.
- Fluktuacja Magii naznacza wszystkich pobliskich wrogów.
Jeśli naznaczony cel zostanie zabity przez dowolnego bohatera, wszyscy pobliscy wrogowie również zostaną naznaczeni.
[R]: ZAGIĘCIE CZASOPRZESTRZENI
- Koszt: 100 many
- Cooldown: 120 sekund
Otwiera portal do znajdującego się w pobliżu miejsca (maksymalnie 1500/3000 jednostek). Po 2 sekundach zostają tam przeniesione wszystkie sojusznicze jednostki w zasięgu portalu. Zaklęcia nie można rzucić na siebie – przenoszenie się do samego siebie nie byłoby zbyt mądre.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]