Sporo informacji poznaliśmy o nowej bohaterce, która lada dzień pojawi się w Nexusie. Dziś już znamy wszystkie talenty Czarownicy Li Ming! Poznajcie je!
Czarownica Li-Ming już jest u bram Nexusa! Niebawem wkroczy na pola bitewne Nexusa! Wrogowie mają kogo się bać! A my…
Znamy wszystkie talenty Czarownicy Li Ming!
Pełny opis talentów!
Poziom 1
- [Pasywna] – Byt Astralny – Kiedy poziom posiadanej many spadnie poniżej połowy, regenerujesz ją o 100% szybciej.
- [Pasywa] – Łaknienie Mocy – Kule regeneracji przywracają o 100% więcej many i zapewniają premię 10% do mocy zdolności na 20 sek.
- [Q] – Pancerz Energetyczny – Kiedy wrogi bohater zostaje zraniony Magicznym Pociskiem, zyskujesz ładunek Blokowania Zaklęć, który zmniejsza o 50% obrażenia otrzymane przez ciebie od kolejnej zdolności wroga. Możesz zgromadzić maksymalnie 4 ładunki. Maksymalna liczba ładunków za każde użycie zdolności: 1.
- [E] – Eteryczny Wędrowiec – Jeśli nie odniesiesz obrażeń przez 5 sek., użycie Teleportacji nie zużywa many, a jej czas odnowienia zostaje skrócony o 2 sek.
Poziom 4
- [Q] – Naładowane Pociski – Atak podstawowy przeciw celowi trafionemu niedawno Magicznym Pociskiem zada mu dodatkowo 87 pkt. obrażeń.
- [W] – Talizman Johana – Kiedy Tajemna Kula rani wrogów, przyciąga ich w kierunku swojego środka.
- [W] – Triumwirat – Trafienie wrogiego bohatera Tajemną Kulą, która przebyła co najmniej 80% swojego zasięgu podstawowego, skraca czas odnowienia tej zdolności o 7 sek.
- [Cecha] – Dominacja – Udział w zabiciu wrogiego bohatera przywraca 25% twojej maksymalnej wartości punktów życia.
Poziom 7
- [Q] – Śledzące Pociski – Jeśli trzy Magiczne Pociski trafią ten sam cel, trzeci pocisk zadaje dodatkowo 125 pkt. obrażeń.
- [W] – Zemsta Zeia – Tajemna Kula zadaje obrażenia zwiększone o 25% wrogom znajdującym się w oddali, ale zmniejszone o 25% wrogom w pobliżu.
- [E] – Zagłada – Teleportacja zadaje 300 pkt. obrażeń przeciwnikom znajdującym się w pobliżu celu podróży.
Poziom 10
- [R] – [Bohaterska] – Dezintegracja – Podtrzymujesz potężną wiązkę energii, która zadaje 440 pkt. obrażeń w ciągu 2.5 sek. wszystkim napotkanym wrogom. Wiązka przemieszcza się w kierunku kursora myszy.
- [R] – [Bohaterska] – Fala Mocy – Odrzucasz wszystkich przeciwników z danego obszaru i zadajesz im 160 pkt. obrażeń.
Poziom 13
- [Pasywna] – Kanonier – Każda używa zdolność sprawia, że twój kolejny atak podstawowy zada obrażenia zwiększone o 75% jako obrażenia od zdolności. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 3 razy.
- [Pasywna] – Krucha Potęga – Zwiększa twoją moc zdolności o 15%, ale zmniejsza twoją maksymalną wartość punktów życia o 15%.
- [E] – Iluzjonistka – Zwiększa zasięg Teleportacji o 50%. Jeśli za jednym razem stracisz więcej niż 15% życia, jej czas odnowienia zostanie natychmiastowo odświeżony. Efekt ten może wystąpić maksymalnie raz na 4 sek.
Poziom 16
- [Q] – Świetliki – Znacznie zwiększa szybkość Magicznych Pocisków i skraca czas odnowienia tej zdolności o 1 sek.
- [Q] – Lustrzana Kula – Wystrzeliwujesz dodatkowo 2 Magiczne Pociski.
- [W] – Orbita Mocy – Tajemna Kula może przemierzyć odległość zwiększoną o 25% i zadaje maksymalne o 25% więcej obrażeń.
- [E] – Diamentowa Skóra – Kiedy korzystasz z Teleportacji, zyskujesz osłonę o mocy równej 25% maksymalnej wartości twojego zdrowia na 4 sek.
Poziom 20
- [R] – [Bohaterska] – Zakrzywienie Czasu – Dezintegracja spowalnia wrogów o 60%.
- [R] – [Bohaterska] – Odpychanie – Zwiększa odległość, na jaką Fala Mocy odrzuca przeciwników o 150% oraz zwiększa zasięg jej użycia o 100%.
- [Pasywna] – Aspekt Tal Rashy – Twoje zdolności zostaną wzmocnione premią 20% do obrażeń, jeśli nie użyjesz ich dwa razy pod rząd.
- [Aktywna] – Archont: Czysta Moc – Aktywuj, aby przybrać postać Archonta, co umożliwi Ci wielokrotne użycie Dezintegracji, ale zablokuje wszystkie pozostałe zdolności.
Pełny opis zdolności!
[Cecha] – Masa Krytyczna
- Opis: Udział w zabiciu wrogiego bohatera odświeża czasy odnowienia wszystkich twoich zdolności.
[Q] – Magiczne Pociski
- Mana: 20
- Czas odnowienia: 3 sek.
- Opis: Wystrzeliwujesz trzy pociski w kierunku obszaru. Każdy z nich zadaje 147 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi.
[W] – Tajemna Kula
- Mana: 50
- Czas odnowienia: 10 sek.
- Opis: Wystrzeliwujesz Kulę, która zabiera mocy w locie i zadaje 150 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Ilość obrażeń wzrasta wraz z przebytą przez nią odległością (maksymalnie 450 pkt).
[E] – Teleportacja
- Mana: 30
- Czas odnowienia: 5 sek.
- Opis: Natychmiast teleportujesz się na niewielką odległość.
[R] [Bohaterska] – Dezintegracja
- Mana: 80
- Czas odnowienia: 10 sek.
- Opis: Podtrzymujesz potężną wiązkę energii, która zadaje 440 pkt. obrażeń w ciągu 2.5 sek. wszystkim napotkanym wrogom. Wiązka przemieszcza się w kierunku kursora myszy.
[R] – [Bohaterska] – Fala Mocy
- Mana: 80
- Czas odnowienia: 20 sek.
- Opis: Odrzucasz wszystkich przeciwników z danego obszaru i zadajesz im 160 pkt. obrażeń.
Dzięki Publicznemu Serwerowi Testowemu znamy wszystkie talenty Czarownicy Li Ming! Mamy nadzieję, że dzięki temu artykułowi, poznacie specyfikację nowej bohaterki i zaplanujecie swoje buildy!