Portal How2Play istnieje od lipca 2011 roku. Zaczynaliśmy jako blog i takowa forma narracji naszych artykułów istnieje do dziś. Właśnie za autentyczność i pasję czytelnicy cenią nas najbardziej. Nie walimy ściem, szerokim łukiem omijamy poprawność polityczną i “mówimy, jak jest”. Posiadamy wiele udanych współprac z producentami sprzętowymi oraz wydawcami gier, które opierają się na spersonalizowanych kreatywnych kampaniach reklamowych.
Kontakt / Contact
Uwaga! Wszystkie oferty współpracy kierujemy z maili z domeny how2play.pl oraz comboservice.pl. Oferty kierowane z innych domen (np. Gmail) nie są wysyłane przez osoby powiązane z portalem i nie ponosimy odpowiedzialności za ich działalność.
Garść statystyk
How2Play według Alexa.com: alexa.com/siteinfo/how2play.pl
- 2 250 000-3 500 000 wyświetleń witryny każdego miesiąca
- 275 000-350 000 unikalnych czytelników każdego miesiąca
- 50 000-150 000 wyświetleń witryny każdego dnia
- 25 000-50 000 unikalnych czytelników każdego dnia
- Ponad 150 000 fanów na naszych fanpage’ach:
- Ponad 140 000 członków w naszych grupach na Facebooku
Reklama na HowPlay (strona i social media)
Oczywiście jako portal realizujemy kampanie reklamowe. Jeśli chcesz wypromować swój produkt/markę wśród młodych graczy, to trafiłeś w idealne miejsce! Nasze kampanie reklamowe są niezwykle kreatywne i nie opierają się jedynie na wrzuceniu banerów na stronę, aby zmaksymalizować efekty kampanii dla klienta. Znamy naszych czytelników i wiemy, jak się z nimi komunikować. Koniec ze sztampową i nieskuteczną formą reklamy! Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!
Przykładowe rodzaje reklamy:
- pełne kampanie reklamowe (stworzone indywidualnie dla danego produktu lub marki),
- banery na stronie i w artykułach,
- artykuły sponsorowane (publikowane z powiadomieniem OneSignal i z możliwością udostępnienia w naszych social mediach; zamieszczamy linki z atrybutem dofollow),
- reklama w social mediach (indywidualnie tworzone posty, udostępnienia i inne formy współpracy),
- konkursy i quizy tematyczne,
- marketing szeptany…
…i wszelkie niestandardowe działania – jesteśmy otwarci na różne rodzaje współpracy!
W przypadku chęci współpracy prosimy o kontakt e-mailowy: [email protected] ([email protected] for English-speaking partners). Nie jesteśmy zainteresowani formą “reklama za reklamę”.
Wizyty na targach i eventach
Chętnie bierzemy udział w targach bądź eventach gejmingowych, z których relacja oczywiście trafia na nasz portal, a także do mediów społecznościowych. Do tego celu oczekujemy jednak przynajmniej dwóch akredytacji medialnych. Zapewniamy fotogalerię i relację tekstową.
Chętnie również wejdziemy we współpracę przy większych kampaniach reklamowych – w końcu mamy kontakt z szeroką grupą zainteresowanych odbiorców.
Współpraca dla producentów sprzętowych
Oczywiście zajmujemy się recenzowaniem wszelakiego sprzętu dla graczy, uczniów i studentów. Nasze recenzje są rzetelne i przystosowane do języka naszych czytelników. Testowany sprzęt nie dostaje nudnych sztampowych opisów, które obecnie są zmorą w Internecie. Jest to idealna okazja, aby producent za naszym pośrednictwem pokazał swój produkt szerszej publice. Posiadamy jednak dżentelmeńską umowę między producentami a czytelnikami: nie recenzujemy produktów słabych i nie naciągamy ocen. Jeśli uważamy, że dany sprzęt zasługuje na ocenę poniżej 5/10, to pozostawiamy decyzję o publikacji podmiotowi, które do nas wysłał dany produkt – oczywiście w takim przypadku odsyłamy otrzymane przedmioty. Taką praktyką nie oszukujemy naszych czytelników, jak i jesteśmy fair wobec producentów sprzętowych.
W recenzji zawrze się nie tylko szeroki opis produktu, ale także wiele zdjęć, podsumowanie plusów i minusów sprzętu oraz ocena w skali od 1 do 10 i możliwość otrzymania znaku jakości How2Play. Jeśli producent chce promować wybraną stronę, do recenzji dodajemy linki z atrybutem dofollow. W przypadku dłuższej współpracy w zakresie recenzji darmowo publikujemy informacje prasowe danej agencji bądź producenta.
W przypadku chęci współpracy prosimy o kontakt e-mailowy: [email protected] ([email protected] for English-speaking partners). Akceptujemy współpracę barterową (recenzja w zamian za recenzowany sprzęt – zasady do ustalenia w zależności od wartości sprzętu) lub finansową.
Oferujemy również wszelakie formy promocji produktów w formie kreatywnej reklamy lub konkursów, w przypadku których producent zyskuje od 500 do 5000 polubień na własnym fanpage’u.