Powoli zbliżamy się do patcha 5.20 i końca sezonu. Co tym razem przygotował dla nas Riot?
Harmonogram zmian
29 września – klik!
- Demon Vi
- Spirit Fire Brand
- Cosmic Reaver Kassadin
- zmiany w balansie
30 września – klik!
- zmiany w balansie, w tym rework Riven
1 października – klik!
- zmiany skórki Cosmic Reaver Kassadin
- plik “One for all”
- zmiany Dr-a Mundo
2 października – klik!
- Tryb “One for All”
- zmiany balansu
6 października – klik!
- splash art Demon Vi
- aktualizacja splash artów
- poprawki Cosmic Reaver Kassadina
- zmiany balansu
Nowe skórki
Demon Vi – 1350 RP
Spirit Fire Brand – 1350 RP
Cosmic Reaver Kassadin – 1350 RP
Aktualizacja splash artów
Brand Wandal
Lodowy Ezreal
Master Yi Zabójca
Wybrany Master Yi
Nefrytowy Smok Wukong
Tryb “One for All”
Riot zapowiedział, że na PBE skupi się na testowaniu następujących bohaterów:
- Azir
- Bard
- Brand
- Darius
- Kalista
- Kassadin
- Kennen
- Kindred
- Ekko
- Fiora
- Gangplank
- Garen
- Gnar
- Morde
- Mundo
- Rek’Sai
- Rumble
- Ryze
- Skarner
- Tahm Kench
- Tristana
- Twitch
- Vi
- Zilean
Na serwerach live będą dostępne wszystkie postacie.
Dla przypomnienia – w trybie tym wszyscy z jednej drużyny grali tym samym bohaterem, którego wybrali w głosowaniu podczas wyboru postaci.
Zmiany w balansie
Legenda:
- nerf
- buff
- zmiana
Darius
- Zdziesiątkowanie [Q] – Obszar działania umiejętności zmniejszony do 220 z 270
- Pochwycenie [E] – Spowolnienie zmniejszone do 40 z 90 %
Evelynn
- Mroczny Szał [W] – koszt many zwiększony do 40 z 0
Fiora
- Wielkie Wyzwanie [R] – leczy przez okres od 2 do 5 sekund w zależności od liczby trafionych słabych punktów, wcześniej zawsze 5 sekund
Mundo
- Agonia Ognia [W] – obrażenia są aktualizowane dwa razy szybciej
- Masochizm [E] – Mundo zada dodatkowe 5/20/35/50/65 +
(2 % własnego HP)(5% własnego HP) magicznych obrażeń swoim kolejnym atakiem i zwiększy wartość własnego ataku przez kolejne 5 sekund. Mundo zyska dodatkowo +0.4/0.55/0.8.5/1 AD za każdy procent brakującego zdrowia. Użycie umiejętność resetuje auto-atak. - Masochizm [E] – umiejętność resetuje auto atak
Riven
- Runiczne Ostrze [Pasyw]
Umiejętności Riven kumulują ładunki w jej ostrzu, sprawiając, że kolejny auto-atak zada dodatkowe 20-50 % fizycznych obrażeń. Za każdym razem, gdy umiejętność bierna zada wrogowi obrażenia, Riven zyska 20 “Edge” (czyli, aby skutecznie zyskiwać ładunki, trzeba będzie używać naprzemiennie umiejętności i auto-ataku). Dodatkowo obrażenia Riven ze wszystkich źródeł są tym większe, im więcej posiadamy “Edge”. Maksymalna premia to 10 % (10 % Edge = 1 % dodatkowych obrażeń). Jeśli przez 10 sekund Riven nie będzie zdobywać kolejnych ładunków, zacznie je tracić w tempie 10 na jedną sekundę.Umiejętność działa na następny atak, zamiast kumulować się na trzy kolejne, jak do tej pory.
- Ostrze Wygnańca [R]
Usunięto zapis mówiący o zwiększeniu obrażeń na podstawie brakującego HP. Umiejętność będzie zużywała wszystkie ładunki “Edge” i na ich podstawie zwiększała obrażenia umiejętności.np. 0 Edge = minimalne obrażenia, 100 edge = maksymalne obrażenia
Teemo
- Trująca Pułapka [R] – czas, po którym grzyb staje się niewidzialny, zmniejszony do 1 sekundy z 1,5 sekundy, nie zmieniono wskazówki
- Trująca Pułapka [R] – czas ładowania ładunku zmniejszony do 34/28/22 z 35/31/27
Vayne
- Bazowe AD obniżone do 50.46 z 53.46
- Przyrost AD na poziom
zwiększony do 3.5 z 3.25 (18×0.25 = 4.5 AD, czyli w ostatecznym rozrachunku na koniec gry będziemy mieli o 1.5 AD więcej aniżeli dotychczas)przywrócony do 3.25 z 3.5