League of Legends r.

Jak zostanie zmieniona Zyra?

Długo czekaliśmy na informacje dotyczące Zyry, ale oto są! Zobaczcie!

Przypominamy, że latem reworki dostanie cała grupa bohaterów określana jako “niemobilni magowie”. Tu możecie poczytać o innych postaciach, które otrzymają diametralne zmiany:

Tutaj z kolei znajdziecie inne informacje dotyczące Zyry:

Zmiany Zyry

Tym razem z pomocą przyszedł 20thCenturyFaux. Jak łatwo się domyślić, rework Zyry skupi się na roślinach:

Najważniejszą rzeczą, o którą prosili gracze Zyry, jest to, aby pojawiło się więcej rozgrywki związanej z roślinami – całkowicie się z tym zgadzamy.

Ważny element stanowi również pasyw, który obecnie jest chyba najsłabszym elementem jej kitu.

Co jednak może zasmucić niektórych graczy…

Balansujemy ją jako supporta, jednak upewnimy się, że mid również będzie dobrą rolą.

Nie martwcie się jednak! Rioter stwierdził, że wszystko, co do tej pory testowano, uczyniło ją nawet silniejszym mid lanerem. W końcu im więcej roślinek, tym lepiej dla mida – głównie ze względu na kontrolę linii i siłę pushowania (taki roślinny Heime?).

Co jest dobre?

  • silna tożsamość maga do kontrowania inicjacji
  • satysfakcjonujące, roślinne [E]
  • bycie squishy i konieczność defensywnej kontroli strefy, które pasują do motywu maga roślinnego
  • zdolność łapania i burstowania ludzi, którzy wejdą na jej teren
  • silna tematyka roślinna
  • silny, odróżniający się i satysfakcjonujący ult, który stanowi świetną kontrę inicjacji

Co jest niezbyt dobre?

  • zbyt mało ścieżek gry wokół roślin
  • słaby i nudny pasyw
  • niewystarczające/zbugowane zachowania roślin
  • statystyki bazowe (raczej zmiany prędkości ruchu – w końcu nie ma ona być tanky)

Jakie są cele?

  • skupienie rozgrywki wokół roślin – więcej roślin!
  • większa kontrola specyficznego obszaru
  • gracze, którzy atakują otoczoną roślinami Zyrę, powinni się bardzo bać
  • silniejsza natura maga kontrującego inicjację
  • stworzenie nowego pasywu
Źródło

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]