Oprócz większych reworków Talona, LeBlanc, Rengara i Katariny, czekają nas jeszcze mniejsze zmiany pozostałych bohaterów.
Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?
Nowe ikony umiejętności:
Twin Disciplines (Pasyw):
- Teraz dwa podstawowe ataki Akali nakładają dodatkowe efekty
- Pierwszy atak odnawia
10-1305-60 (+30% bonusowego AD) zdrowia. - Drugi atak (zadany w przeciągu 4 sekund od poprzedniego) zadaje
14-7010-100 (+45%50% AP) obrażeń magicznych.
- Pierwszy atak odnawia
- Cooldown wzmocnionego ataku wynosi od 8 do
54 sekund w zależności od poziomu.
Mark of the Assassin [Q]
[Nowy efekt] Teraz dodaje głębokie rany dla celów będących poniżej 40% zdrowia.
Twilight Shroud (W):
- Przenosi Akali we wskazane miejsce, zostawiając obręcz w miejscu, w którym znajdowała się wcześniej
- Zasięg: 250 jednostek
- Długość rzucania umiejętności
zwiększona do 0.35 z0.25 - Czas trwania: Zmieniony do
4/5/6/7/8 sekund z8 sekund na wszystkich poziomach.
Crescent Slash (E):
- Czas odnowienia zmieniony z 5/4.5/4/3.5/3 na 5/4/3/2/1
- Obrażenia zmienione:
- Nowe: [70/100/130/160/190 (50% AP)(70% Bonusowego AD)]
- Stare: [30/55/80/105/130 (40% AP)(60% całego AD)
- Teraz zwraca 60% cooldownu, jeżeli zabije wroga
Shadow Dash (R):
- Obrażenia zmienione z 100/175/200 (+50% AP) do 50/100/150 (+25% AP)
- Cooldown zmieniony do 2 sekund na wszystkich poziomach (nie jest już zależny od CDR) z 2/1.5/1.
- Bazowa regeneracja many
zwiększona do 1.4 z1.2
Z-Drive Resonance (Pasyw):
- Od teraz nie spowalnia już wrogów.
- Obrażenia zmienione na 30-140 z 20-190
Timewinder (Q):
- Przelicznik AP zwiększony do 30% z 20%
Chronobreak (R):
- Zmieniono uzdrowienie – zwiększa się wraz z przyjętymi obrażeniami.
- Nowe: [100/150/200 (+60% AP), zwiększa się o 3% za każdy 1% straconego zdrowia w ciągu ostatnich 4 sekund.
- Stare: [100/150/200 + 20% (+6.6% na 100 AP) przyjętych obrażeń w ciągu ostatnich 4 sekund.
- Używanie R do przejścia przez W uruchomi tarczę i zestunuje.
Nowe ikony umiejętności:
Urchin Strike (Q):
- Cooldown zmniejszony do 8/7.5/7/6.5/6 z 10/9/8/7/6
- Koszt many zmniejszony do 50 na wszystkich poziomach z 50/55/60/65/70
- Nakłada W wszystkim wrogim jednostkom, przez które przejdzie Fizz podczas dasha
Seastone Trident (W):
- Koszt many zmieniony na 30/40/50/60/70
30z 40 na wszystkich poziomach - Cooldown zmieniony na
10/9/8/7/6/510/9.5/9/8.5/8 z 10 na wszystkich poziomach - Pasyw: Podstawowe ataki Fizza sprawiają, że wrogowie zaczynają krwawić, co zadaje im obrażenia magiczne w wysokości
30/45/60/75/9025/40/55/70/85 (+33% AP) przez 4 sekundy - Aktywne: Kolejny atak Fizza zadaje
30/45/60/75/9025/40/55/70/85 (+33% AP) bonusowych obrażeń magicznych. Jeśli cel krwawił przez przynajmniej 2 sekundy, bonus zwiększa się do 90/135/180/225/270 (+100% AP). - Zwraca cooldown, jeśli zabije cel.
Playful / Trickster (E):
- Koszt many zmniejszony do 90/95/100/105/110
75/85/95/105/115z 90/100/110/120/130
Chum the Waters (R):
- Obrażenia rekina i spowolnienie zależą teraz od tego, jak daleko został on rzucony.
- Obrażenia zmienione na [
150/300/450140/290/440150/250/350 (60% AP) do350/550/650340/490/640300/400/500 (120% AP) zależnie od odległości rekina] z [200/325/450 (+100% AP)] - Spowolnienie zmienione na 40-80% z 50/60/70%
- Rzucenie rekina nie zwiększa już obrażeń Fizza o 20% na 6 sekund.
- Pasyw W jest nakładany wszystkim wrogom uderzonym przez rekina.
- Podstawowe obrażenia ataku zwiększone do 55.21 z 55.208
Unseen Threat (Pasyw):
- Izolacja przeciwników przeniesiona do umiejętności biernej.
- Obrażenia zmienione z 15-190 + 50% AP do [2 + level] * 8 + 40% bonusowego AD
Taste Their Fear (Q):
- Cooldown zwiększony do 4 sekund z 3 sekund
- Dodatkowe obrażenia z Izolacji zwiększone do 50% z 30%
- Bonusowe AD ratio zwiększony z 120% do 140%
- Ewolucja Q daje teraz 50 zasięgu na Q i AA + odnawia 60% cooldownu atakując odizolowanych wrogów
Void Spike (W):
- Podstawowa forma nie spowalnia już przeciwników
- Po ewolucji: spowolnienie zmniejszone do 40% z 50%
- Po ewolucji przeciwko odizolowanym wrogom: spowolnienie zwiększone do 80% z 50%
Void Assault (R):
- Długość trwania niewidzialności zwiększona do
1,51,25 sekundy z 1 sekundy - Ewolucja dodaje nową umiejętność bierną: Gdy Kha’Zix nie znajduje się w walce, pasywnie zyskuje Void Assault na
32,5 sekundy, znajdując się w zaroślach. Po wyjściu z zarośli, umiejętność trwa jeszcze przez maksymalnie 1.5 sekundy. 10 sekund cooldownu na poszczególne zarośla.
Jack in the Box (W):
Backstab (pasyw):
- Obrażenia podczas atakowania od tyłu zmienione na 120-145% “minikrytów” z 20% dodatkowych obrażeń
- Bonus obrażeń nie współpracuje już z E
- Daje teraz 200% obrażeń przeciwko stworom
- Wrogowie nie mogą być zaatakowani pasywem więcej niż 1 raz na 3 sekundy
Decieve (Q):
- Shaco znika na Q (nie jest to kamuflaż, a niewidzialność).
- Czas trwania zmieniony na 1.5/2.25/3/3.75/4.5 z 3.5 na wszystkich poziomach
- Cooldown zwiększony do 14 sekund z 11 sekund
- Koszt many zmieniony na 60 z 90/80/70/60/50
- Zmieniono obrażenia:
- Stare: 140/160/180/200/220% szansy na trafienie krytyczne
- Nowe: 20/35/50/65/80 (+100% całkowitego AD)(+50% AP)
- Atakowanie podczas lub tuż po niewidzialności skróci cooldown o 2.5 sekundy.
Jack in the Box (W):
- Całkowity czas trwania zwiększony do 60 sekund (+1 sekunda za każde 20 AP) z 60 sekund.
- Zdrowie pacynek skaluje się teraz z poziomem Shaco.
- Można postawić teraz podczas niewidzialności, jednak Shaco zostanie na chwilę ujawniony.
Two-Shiv Poison (E):
- Nie spowalnia już prędkości ataku stworów i potworów o 20-30%.
- Spowolnienie prędkości ruchu zwiększone do 20/22.5/25/27.5/30% z 10/15/20/25/30%
- Zmiana obrażeń:
- Stare: 50-210 (+100% AP) (+100% bonusowego AD)
- Nowe: 5/35/65/95/125 (+90% AP) (+85% całkowitego AD) + [3-8% brakującego zdrowia celu]
Hallucinate (R):
- Teraz zostawia 3 minipacynki przy śmierci.
- Obrażenia: 25/50/75 (15% AP)
- Wrogowie uciekają przez 0.75/1/1.25 sekundy
- Pacynki uruchamiają się razem i mają dzielone zdrowie.
- Poprawiono AI.
Ambush (Q):
- Daje Twitchowi kamuflaż na 10/11/12/13/14 sekund zamiast czynić go niewidzialnym na 4/5/6/7/8 sekund.
- Bonusowa prędkość ruchu zmniejszona do 10% z 20%
- Potraja bonus prędkości ruchu, kiedy znajduje się obok wrogich bohaterów, którzy nie mogą go zobaczyć.
Venom Cask (W):
- Zostawia teraz na ziemi strefę na 3 sekundy, dodając trucizny w czasie i spowalniając przeciwników.
- Dodaje stacki Deadly Venom (pasyw) on-hit.
- Dodaje stacki Deadly Venom (pasyw) za każdą sekundę w chmurze.
- Spowolnienie
zwiększone do 40/45/50/55/60% z25/30/35/40/45%
Spray and Pray (R) (zmiana nazwy z “Rat-Ta-Tat-Tat”)
Razor Shuriken (Q):
- Ratio First Shurikena
zmniejszone do 85% bonusowego AD z90%
Living Shadow (W):
- Pasyw nie daje już Zedowi 4/8/12/16/20% bonusowego AD
- Energia otrzymana z pasywu zwiększona do 30/35/40/45/50 z 20/25/30/35/40
- Czas trwania cienia zwiększony do 4.5 sekundy z 4 sekund
Shadow Slash (E):
- Cooldown zmieniony na 5/4.5/4/3.5/3 sekund z 4 sekund
- Obrażenia zmienione na
70/90/110/130/15065/90/115/140/165 z 60/90/120/150/180
Death Mark (R):
- Nowy efekt – Reaper of Shadow: R Zeda zabiera teraz cień najsilniejszego wroga zgładzonego przez Znak Śmierci, dając X AD (5+ 5/10/15% AD ofiary)
- Najsilniejszy = każdy cel, który zapewni największy bonus AD.