Zapraszamy też do przeczytania zmian w najnowszym PBE, w którym pojawił się rework Tarica: klik!
Rotacyjna kolejka trybów
Więcej na ten temat przeczytacie tutaj: klik!
Ograniczenie dla premade’ów
Więcej tutaj: klik!
Aktualizacja Warsztatu Hextech
Więcej tutaj: klik!
Mecha Zero Sion
1820 RP
Mecha Zero Sion – ekran logowania
Program Lissandra
1350 RP
Program Soraka
1350 RP
Mecha Zero Ward
640 RP
Nowe ikony
Ikony MSI
2016 MSI Wildcard – ikony
Aktualizacje splashartów
Riot planuje globalne uaktualnienie starszych splashartów. Część pojawi się w tym cyklu, część w kolejnym.
Nie mylcie aktualizacji splashartów z aktualizacją bohatera!
Aktualizacja animacji włosów
Dotyczy to Lissandry. Więcej przeczytacie tutaj: klik!
Zmiany wizji
- Jeżeli widzicie wrogiego bohatera bez pomocy totemów lub efektów dających wizję, on zawsze widzi Was i na odwrót (pomijając Zasłonę Dymną Gravesa i inne efekty zmniejszające wizję)
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że zniszczenie niebieskiego talizmanu na chwilę ujawniało obszar wokół Was
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że zaatakowanie wrogiego bohatera w pobliżu ściany dawało mu wizję po drugiej stronie ściany
MSI 2016
Na Summoner’s Rift pojawiło się logo MSI 2016 oraz dwa symbole na górnej i dolnej linii. Jak co roku, powinny się one wyświetlać podczas wydarzenia MSI w maju.
Timery śmierci
Czasy odrodzenia to tylko jeden z wielu elementów, z których składa się rozgrywka, ale jasne jest, że są zbyt długie w środkowej fazie gry. Nadal chcemy, aby drużyny były odpowiednio nagradzane za wygrywanie walk drużynowych wraz z postępami gry, ale powinno to zmniejszyć sytuacje, w których napięte i strategiczne mecze kończyły się nagle po jednym błędzie.
No chyba, że przegracie walkę drużynową w bazie. To wtedy się o to prosiliście.
Zmieniono czas śmierci między 30 a 55 minutą, aby były mniej dotkliwe.
Komentarz Riotu znajdziecie tutaj: klik!
Zmiany balansu
Aurelion Sol
- Starsurge [Q] – czas trwania stuna obniżony do 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 z 1/1.25/1.5/1.75/2
- Voice of Light [R]
- spowolnienie zmniejszone do 40/50/60% z 60/70/80%
- czas trwania spowolnienia zmniejszony na 2 sekundy z malejącego przez 4 sekundy
Corki
- Hextech Munitions (Pasyw) – nie zadaje 10% bonusowych obrażeń
Irelia
- Bladesurge [Q]
- koszt many zmniejszony do 50/55/60/65/70 z 60/65/70/75/80
- AD ratio zwiększone do 1.2 z 1
Jhin
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jhin w Samo Południe był olbrzymi
- Dancing Grenade [Q]
- koszt many zwiększony do 40/45/50/55/60 z 30/35/40/45/50
- obrażenia zmniejszone do 50/75/100/125/150 z 60/85/110/135/160
- Captive Audience [E] – koszt many zmniejszony do 30/35/40/45/50 z 40/45/50/55/60
Kindred
- Wolf’s Frenzy [W]
- pasywne uzdrowienie zmienione na 34-102 (poziomy 1-18) z 43-94
- Lamb’s Respite [R]
- Umiejętność może być użyta tylko na Kindred (działa na wszystkich w obszarze nadal, jednak zawsze będzie odpalona “pod nogami” Kindred)
Lux
- Prismatic Barrier [W] – jak stwierdził Wesley Ruttle (SmashGizmo): wolniejsze przy wyrzucaniu, szybsze przy powrocie, ogólnie nieco szybsze
Nidalee
- Pounce (zwierzęce [W]) – obrażenia zmienione na 60/110/160/210 z 65/110/155/200
Poppy
- Iron Ambassador (pasyw)
- dodatkowy zasięg zmniejszony do 425 z 525
- nie resetuje już autoataku
- Hammer Shock [Q]
- obrażenia zmniejszone do 35/55/75/95/115 z 40/65/90/115/140
- obrażenia maksymalnego zdrowia zwiększone do 7% z 6%
- Heroic Charge [E] – zasięg zmniejszony do 425 z 525
Rammus
- Tremors [R] – czas odnowienia zwiększony do 100/80/60 z 60 na wszystkich poziomach
Soraka
- Starcall [Q] – koszt many zwiększony do 40/45/50/55/60 z 40 na wszystkich poziomach
- Astral Infusion [W] – koszt many zwiększony do 50/55/60/65/70 z 40/45/50/55/60
- Bazowa regeneracja HP zmniejszona do 6 z 8.7
- Phoenix Stance [R]
- obrażenia na sekundę zmniejszone do 10/20/30/40/50 z 15/25/35/45/55
- obrażenia trzeciego ataku zmniejszone do 25/60/95/130/165 z 40/75/110/145/180
Zed
- Living Shadow [W]
- Cooldown zwiększony do 22/20/18/16/14 z 18/17/16/15/14 sekund
- Bonusowe AD zmniejszone do 4/8/12/16/20 z 5/10/15/20/25
Przedmioty
Maw of Malmortius
- odporność na magię zmniejszona do 40 z 50
- Unikalny pasyw: Livegrip – nie daje już 25% prędkości ataku poza walką
Specjalizacje
Warlord’s Bloodlust
- skuteczność przeciwko stworom: 50% dla bohaterów walczących wręcz, 25% dla bohaterów walczących z dystansu
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że podstawowe umiejętności Rengara nie musiały się odnawiać
- Naprawiono przycisk „Zagraj jeszcze raz” dla wszystkich kolejek dobieranych
- Przywrócono dźwięk harmonijki Jhina w Samo Południe, gdy gotowy jest czwarty strzał
- Naprawiono animację ruchu podstawowej Syndry
- Nie dochodzi już do sytuacji, w których skorzystanie z E – Magicznej Podróży Barda czasami zabiera was w złym kierunku
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że R – Rzeź Luciana czasami mogła zostać przerwana, nawet jeżeli miał tarczę magii
- Naprawiono kilka przypadków, w których niebieska karta z W – Wybierz Kartę Twisted Fate’a nie oddawała many, gdy była użyta na takich rzeczach, jak grzyby Teemo czy macki Illaoi
- Wskaźnik zasięgu R – Tajemnego Rytuału Xeratha został zmniejszony, aby dopasować go do faktycznego zasięgu umiejętności
- Nie dochodzi już do sytuacji, w których R – Tajemny Rytuał Xeratha nie zadaje obrażeń Baronowi Nashorowi z dużej odległości
- Zwiększono wskaźnik zasięgu Portalu Zz’Rot, aby lepiej pokazywał odległość, jaką przemierzają Pomioty Pustki
- Opisy w sklepie z przedmiotami nie wyskakują już same z siebie podczas otwierania sklepu
- Wyszukiwarka w sklepie z przedmiotami nie czyści się automatycznie co jakiś czas
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]