League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.7!

Co przyniesie nam patch 6.7? Jakich OP shitów możemy się spodziewać?

Zapraszamy też do przeczytania zmian w najnowszym PBE,  w którym pojawił się rework Tarica: klik!

Rotacyjna kolejka trybów

Więcej na ten temat przeczytacie tutaj: klik!

Ograniczenie dla premade’ów

Więcej tutaj: klik!

Aktualizacja Warsztatu Hextech

Więcej tutaj: klik!

Mecha Zero Sion

1820 RP

Sion_Splash_5

sion

qxC7Avd

Mecha Zero Sion – ekran logowania

Program Lissandra

1350 RP

Lissandra_Splash_3

Program Lissandra

Program Lissandra 2

lissandra

Program Soraka

1350 RP

Soraka_Splash_6

Program Soraka

Program Soraka 2

soraka

Zwfn0db

Mecha Zero Ward

640 RP

Mecha Zero Ward in game

ward

Nowe ikony

profileIcon1132 profileIcon1133 profileIcon1134 profileIcon1135

Ikony MSI

profileIcon1130 profileIcon1128 profileIcon1122 profileIcon1119 profileIcon1129 profileIcon1118 profileIcon1124

profileIcon1125 profileIcon1127 profileIcon1126 profileIcon1117 profileIcon1121 profileIcon1123 profileIcon1120

2016 MSI Wildcard – ikony

profileIcon1124 profileIcon1125

Aktualizacje splashartów

Riot planuje globalne uaktualnienie starszych splashartów. Część pojawi się w tym cyklu, część w kolejnym.

Nie mylcie aktualizacji splashartów z aktualizacją bohatera!

8y6eWaZ R0207Ed 9gRTVAE bibjJHd 

r4OQiJH UMz7fJF Jn2QDLY uFP1vTX 

lVt4PEV MZ9OFCA 4ArLlPO VDuIzQA 

0kGFX3s 7L98zPE esSq9x1 UWKfXcI

5pSocWP ekUx9e1 FIRzZEn vP4QOxJ 

tJFRfL5 hML9ZXr hddxQvQ yuGzvlJ 

3Nak8tX ZHlvUoU 213EwPI 6CHQG2C

PDBCnEu xWvE4il aHWEorD T2pkrlC 

8cIPxkZ jmgFNut ZGrubth LFtW9wq

sNNi6vu xnn9zVh 9c8lAur r7tT0qY 

xmQ5en9 T7T48tF 2zDUwSa YaerWzZ 

mVm0PPW 4gNXYZO uyw3m31 7l1agsK

gy7b66U mS7ztKM vGJRg33 wELEyVr 

bsOCEjS NX0v982 ElLQKz4 d3jP0Lc

hMlCZG2 k5Ujc99 eoTTpQc zyuS4FM

W34TUOM XaRYnAI

Aktualizacja animacji włosów

Dotyczy to Lissandry. Więcej przeczytacie tutaj: klik!

Zmiany wizji

  • Jeżeli widzicie wrogiego bohatera bez pomocy totemów lub efektów dających wizję, on zawsze widzi Was i na odwrót (pomijając Zasłonę Dymną Gravesa i inne efekty zmniejszające wizję)
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zniszczenie niebieskiego talizmanu na chwilę ujawniało obszar wokół Was
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zaatakowanie wrogiego bohatera w pobliżu ściany dawało mu wizję po drugiej stronie ściany

MSI 2016

MSI ikona 2016

MSI ikona 2016 bot

MSI ikona 2016 top

Na Summoner’s Rift pojawiło się logo MSI 2016 oraz dwa symbole na górnej i dolnej linii. Jak co roku, powinny się one wyświetlać podczas wydarzenia MSI w maju.

Timery śmierci

Czasy odrodzenia to tylko jeden z wielu elementów, z których składa się rozgrywka, ale jasne jest, że są zbyt długie w środkowej fazie gry. Nadal chcemy, aby drużyny były odpowiednio nagradzane za wygrywanie walk drużynowych wraz z postępami gry, ale powinno to zmniejszyć sytuacje, w których napięte i strategiczne mecze kończyły się nagle po jednym błędzie.

No chyba, że przegracie walkę drużynową w bazie. To wtedy się o to prosiliście.

Zmieniono czas śmierci między 30 a 55 minutą, aby były mniej dotkliwe.

Komentarz Riotu znajdziecie tutaj: klik!

Zmiany balansu

AurelionSol_OB

Aurelion Sol

  • Starsurge [Q] – czas trwania stuna obniżony do 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 z 1/1.25/1.5/1.75/2
  • Voice of Light [R]
    • spowolnienie zmniejszone do 40/50/60% z 60/70/80%
    • czas trwania spowolnienia zmniejszony na 2 sekundy z malejącego przez 4 sekundy

Corki_OB

Corki

  • Hextech Munitions (Pasyw) – nie zadaje 10% bonusowych obrażeń

Irelia_OB

Irelia

  • Bladesurge [Q]
    • koszt many zmniejszony do 50/55/60/65/70 z 60/65/70/75/80
    • AD ratio zwiększone do 1.2 z 1

Jhin_OB

Jhin

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jhin w Samo Południe był olbrzymi
  • Dancing Grenade [Q]
    • koszt many zwiększony do 40/45/50/55/60 z 30/35/40/45/50
    • obrażenia zmniejszone do 50/75/100/125/150 z 60/85/110/135/160
  • Captive Audience [E] – koszt many zmniejszony do 30/35/40/45/50 z 40/45/50/55/60

Kindred_OB

Kindred

  • Wolf’s Frenzy [W] 
    • pasywne uzdrowienie zmienione na 34-102 (poziomy 1-18) z 43-94
  • Lamb’s Respite [R]
    • Umiejętność może być użyta tylko na Kindred (działa na wszystkich w obszarze nadal, jednak zawsze będzie odpalona “pod nogami” Kindred)

Lux_OB

Lux

  • Prismatic Barrier [W] – jak stwierdził Wesley Ruttle (SmashGizmo): wolniejsze przy wyrzucaniu, szybsze przy powrocie, ogólnie nieco szybsze

Nidalee_OB

Nidalee

  • Pounce (zwierzęce [W]) – obrażenia zmienione na 60/110/160/210 z 65/110/155/200

Poppy_OB

Poppy

  • Iron Ambassador (pasyw)
    • dodatkowy zasięg zmniejszony do 425 z 525
    • nie resetuje już autoataku
  • Hammer Shock [Q]
    • obrażenia zmniejszone do 35/55/75/95/115 z 40/65/90/115/140
    • obrażenia maksymalnego zdrowia zwiększone do 7% z 6%
  • Heroic Charge [E] – zasięg zmniejszony do 425 z 525

Rammus_OB

Rammus

  • Tremors [R] – czas odnowienia zwiększony do 100/80/60 z 60 na wszystkich poziomach

Soraka_OB

Soraka

  • Starcall [Q] – koszt many zwiększony do 40/45/50/55/60 z 40 na wszystkich poziomach
  • Astral Infusion [W] – koszt many zwiększony do 50/55/60/65/70 z 40/45/50/55/60

Udyr_OB
Udyr

  • Bazowa regeneracja HP zmniejszona do 6 z 8.7
  • Phoenix Stance [R]
    • obrażenia na sekundę zmniejszone do 10/20/30/40/50 z 15/25/35/45/55
    • obrażenia trzeciego ataku zmniejszone do 25/60/95/130/165 z 40/75/110/145/180

Zed_OB

Zed

  • Living Shadow [W]
    • Cooldown zwiększony do 22/20/18/16/14 z 18/17/16/15/14 sekund
    • Bonusowe AD zmniejszone do 4/8/12/16/20 z 5/10/15/20/25

Przedmioty

Maw of Malmortius

  • odporność na magię zmniejszona do 40 z 50
  • Unikalny pasyw: Livegripnie daje już 25% prędkości ataku poza walką

maw

Specjalizacje

Warlord’s Bloodlust

  • skuteczność przeciwko stworom: 50% dla bohaterów walczących wręcz, 25% dla bohaterów walczących z dystansu

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że podstawowe umiejętności Rengara nie musiały się odnawiać
  • Naprawiono przycisk „Zagraj jeszcze raz” dla wszystkich kolejek dobieranych
  • Przywrócono dźwięk harmonijki Jhina w Samo Południe, gdy gotowy jest czwarty strzał
  • Naprawiono animację ruchu podstawowej Syndry
  • Nie dochodzi już do sytuacji, w których skorzystanie z E – Magicznej Podróży Barda czasami zabiera was w złym kierunku
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że R – Rzeź Luciana czasami mogła zostać przerwana, nawet jeżeli miał tarczę magii
  • Naprawiono kilka przypadków, w których niebieska karta z W – Wybierz Kartę Twisted Fate’a nie oddawała many, gdy była użyta na takich rzeczach, jak grzyby Teemo czy macki Illaoi
  • Wskaźnik zasięgu R – Tajemnego Rytuału Xeratha został zmniejszony, aby dopasować go do faktycznego zasięgu umiejętności
  • Nie dochodzi już do sytuacji, w których R – Tajemny Rytuał Xeratha nie zadaje obrażeń Baronowi Nashorowi z dużej odległości
  • Zwiększono wskaźnik zasięgu Portalu Zz’Rot, aby lepiej pokazywał odległość, jaką przemierzają Pomioty Pustki
  • Opisy w sklepie z przedmiotami nie wyskakują już same z siebie podczas otwierania sklepu
  • Wyszukiwarka w sklepie z przedmiotami nie czyści się automatycznie co jakiś czas

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]