Gwint r.

Karty neutralne w Gwincie!

Przedstawiamy karty neutralne w Gwincie! Wszystkie w języku polskim! Zajrzyj, dowiedz się więcej i bądź zawsze na czasie blisko wiedźmińskiego świata!

Karty neutralne w Gwincie!

Karty neutralne

KARTAOPIS
Trzaskający Mróz

Trzaskający Mróz

Frakcja: Potwory
Typ: Specjalna
Zakres rzędu: Zwarcie
Mróz
Po zagraniu: Zmniejsza Siłę wszystkich jednostek w danym rzędzie do 1. Efekt działa na obu graczy.

Czyste Niebo

Czyste Niebo

Frakcja: Neutralna
Typ: Specjalna
Ładna Pogoda
Po zagraniu: Usuwa wszelkie efekty pogodowe z Pola Bitwy.

Róg dowódcy

Róg Dowódcy

Frakcja: Neutralna
Typ: Specjalna
Zakres rzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężenie
Inspiracja
Po zagraniu: Podwaja Siłę wszystkich jednostek niebędących Bohaterami w danym rzędzie.

Manekin

Manekin

Frakcja: Neutralna
Typ: Specjalna
Zakres rzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężenie
Zamiana
Po zagraniu: Zamienia dowolną jednostkę na planszy niebędącą Bohaterem w manekina i przenosi ją do ręki właściciela.

Epidemia

Frakcja: Neutralna
Typ: Specjalna
Zakres rzędu: Zwarcie
Plaga
Po zagraniu: Wysyła najsłabszą jednostkę lub jednostki na Polu Bitwy niebędące Bohaterami na Cmentarzysko.

Gęsta Mgła

Frakcja: Neutralna
Typ: Specjalna
Zakres rzędu: Dystansowe
Mgła
Po zagraniu: Zmniejsza Siłę wszystkich jednostek w rzędzie do 1. Efekt działa na obu graczy.

Grzyby

Frakcja: Neutralna
Typ: Specjalna
Zakres rzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężenie
Zarodniki
Po zagraniu: Dodaje +4 do Siły wszystkim jednostkom w rzędzie niebędącym Bohaterami.

Krowa Zwycięstwa

Frakcja: Neutralna
Typ: Postać
Zakres rzędu: Zwarcie
Siła bydlęcej obrony
Po śmierci: Przyzywa Czarta.

Pożoga

Frakcja: Neutralna
Typ: Specjalna
Palić
Po zagraniu: Wysyła najsilniejszą jednostkę lub jednostki na Polu Bitwy niebędące Bohaterami na Cmentarzysko.

Ulewny Deszcz

Frakcja: Neutralna
Typ: Specjalna
Zakres rzędu: Oblężenie
Deszcz
Po zagraniu: Zmniejsza Siłę wszystkich jednostek w rzędzie do 1. Efekt działa na obu graczy.

Jaskier

Frakcja: Neutralna
Typ: Postać
Zakres rzędu: Zwarcie
Inspiracja
Po zagraniu: Podwaja Siłę wszystkich jednostek niebędących Bohaterami w danym rzędzie.

Alchemik

Frakcja: Neutralne
Typ: Wojownik
Zakres rzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężenie
Inspiracja: Świeży Rekruci
Pasywna: Podwaja Siłę wszystkim jednostkom w rzędzie niemającym żadnych umiejętności, o ile karta z Inspiracją: Świeży Rekruci nie znajduje się już w danym rzędzie.

Golem

Frakcja: Neutralne
Typ: Wojownik
Zakres rzędu: Oblężenie
Ostatnie życzenie: Mniejsze Golemy
Po śmierci: Przyzwij 2 Pomniejsze Golemy.

Nefrytowy Golem

Frakcja: Neutralne
Typ: Wojownik
Zakres rzędu: Zwarcie
Ostatnie życzenie: Mniejsze Nefrytowe Golemy
Po śmierci: Przyzwij 2 Pomniejsze Nefrytowe Golemy

Płotka

Frakcja: Neutralna
Typ: Postać
Zakres rzędu: Zwarcie, Dystansowe, Oblężnicza
Będę tu dla Ciebie
Pasywna: Zamienia na dwie karty z talii, dłoni lub Cmentarzyska wtedy, gdy ktoś gra bohaterem.

Sara

Frakcja: Neutralna
Typ: Postać
Zakres rzędu: Dystansowa
Ładna Pogoda
Po zagraniu: Usuwa wszelkie efekty pogodowe z Pola Bitwy.

Triss: Mistrzyni Magii

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Dystansowa
Wybór: Spalenie lub Ładna pogoda
Po zagraniu: Pali wszystkie najsilniejsze jednostki lub usuwa wszelkie efekty pogodowe.

Myrgtabrakke

Frakcja: Neutralna
Typ: Postać
Zakres rzędu: Oblężenie
Palić: Oblężenie
Po zagraniu: Jeśli całkowita Siła przeciwnika w którymś rzędzie jest równa lub większa od 15, niszczona jest najsilniejsza jednostka lub jednostki w tym rzędzie.

Zoltan: Poskramiacz Zwierząt

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Zwarcie
Wybierz: Feldmarszałek Duda
Po zagraniu: Przywołuje Feldmarszałka Dudę, który dodaje lub odejmuje 2 do Siły wszystkim jednostkom w rzędzie.

Zoltan: Awanturnik

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Oblężenie
Prężność
Pasywna: Pozostaje na polu bitwy na koniec każdej rundy.

Dozorca

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Zwarcie
Wskrzeszenie: Cmentarny bandyta
Po zagraniu: Wybiera jednostkę przeciwnika niebędącą Bohaterem z Cmentarzyska i natychmiastowo umieszcza ją na Polu Bitwy.

Lambert

Frakcja: Neutralna
Typ: Postać
Zakres rzędu: Zwarcie
Mobilizacja: Wiedźmini
Po zagraniu: Umieszcza wszystkich Wiedźminów z talii i dłoni na Pole Bitwy.

Operator

Frakcja: Neutralna
Typ: Postać
Zakres rzędu: Oblężenie
Mobilizacja: Bohater
Po zagraniu: Zagrywa losowego Bohatera z Talii.
Po śmierci: Wyrzuca losowego Bohatera z Talii.

Vesemir

Frakcja: Neutralna
Typ: Postać
Zakres rzędu: Zwarcie
Mobilizacja: Wiedźmini
Po zagraniu: Umieszcza wszystkich Wiedźminów z Talii i dłoni na Polu Bitwy.

Avallac’h: Mędrzec

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Oblężenie
Szpieg: Emisariusz
Zagranie: Bierze 2 karty z Talii i umieszcza je na Ręce. Przeciwnik dostaje 1 kartę z Talii na Rękę i zostaje ona ujawniona.

Ciri: Mignięcie

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Zwarcie
Cofnięcie
Pasywna: Wraca na Rękę po przegranej rundzie.

Geralt: Igni

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Zwarcie
Igni
Po zagraniu: Jeśli całkowita Siła przeciwnika na rzędzie Zwarcia jest równa lub większa niż 15, wysyła najsilniejszą kartę lub karty z tego rzędu na Cmentarzysko. Usuwa z Pola Bitwy efekt mrozu.

Triss: Motyli Czar

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Dystansowa
Mgła
Po zagraniu: Zmniejsza Siłę wszystkich jednostek w rzędzie do 1. Efekt działa na obu graczy.

Avallac’h: Mistyczny Elf

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Zwarcie
Szpieg: Fałyszwe Proroctwo
Zagranie: Dobiera 2 karty z Talii. Jedną kładzie na Ręce, a druga zostaje odesłana na Cmentarzysko.

Geralt: Mistrz Miecza

Frakcja: Neutralna
Typ: Bohater
Zakres rzędu: Zwarcie

gwint1

gwint2
[latest_posts category=”gwint” count=”6″]