War Thunder – oficjalna premiera pełnej wersji gry już dziś! Gaijin Entertainment wchodzi na „Ścieżkę Samuraja”

Aktualizacja 1.65 wprowadziła do gry japońskie czołgi, kokpity 3D dla wszystkich samolotów, zupełnie nowe pojazdy, mapy i wiele nowych usprawnień.

Moskwa, Rosja – 21 grudnia 2016 roku – Gaijin Entertainment ogłosiło premierę pełnej wersji gry MMO, utrzymywanej w klimatach II Wojny Światowej – War Thunder. Najnowsza aktualizacja o numerze 1.65, nazwana „Ścieżka Samuraja”, oficjalnie otwiera nowy rozdział rozgrywki w grze. Wszystkie pięć nacji posiada własne, w pełni grywalne drzewka technologiczne samolotów i czołgów. Rosyjski deweloper będzie kontynuował pracę nad grą, regularnie aktualizując ją i dążąc do wprowadzenia drzewek okrętów, które obecnie są obiektem wstępnych testów beta.

„Ścieżka Samuraja” wprowadza pojazdy pancerne Cesarskiej Armii Japońskiej. Do gry trafi 30 takich maszyn: od czołgów lekkich i średnich po działa samobieżne i zestawy przeciwlotnicze. Najnowsze pojazdy w War Thunder to historyczny przekrój pojazdów z różnych okresów wojsk japońskich. Dzięki aktualizacji 1.65 zasiądziemy zarówno za sterami wehikułów z okresu międzywojennego, II Wojny Światowej, jak i wsiądziemy do konstrukcji z okresu zimnej wojny budowanych dla Japońskich Siły Samoobrony.

– Osiągnęliśmy cel, który wyznaczyliśmy sobie jeszcze w 2012 roku, czyli ogłosiliśmy oficjalną premierę gry War Thunder. Teraz skupimy się na dodawaniu nowych możliwości i usprawnień do tytułu, by pozwolić wirtualnym lotnikom, pancerniakom i marynarzom brać udział w jednej z najbardziej realistycznych symulacji wojennych wszechczasów – komentuje Kirył Judincew, dyrektor kreatywny Gaijin Entertainment.

Po aktualizacji 1.65 każdy z samolotów w grze posiada kokpity 3D z działającą awioniką oraz wprowadzono dwie nowe mapy, przystosowane do bitew mieszanych czołgów i lotnictwa – Opuszczoną Fabrykę i 38 Równoleżnik. Pierwsza z nich stanowi prawdziwe wyzwanie, bo i czołgistom, i pilotom niełatwo będzie odnaleźć cele w industrialnym labiryncie maszynerii i ramp załadunkowych. Druga mapa zabierze graczy na Półwysep Koreański. To pierwsza plansza w historii gry, na której pojazdy zmierzą się ze sobą w walkach wzorowanych na bataliach nie z okresu II Wojny Światowej, lecz powojennego. „Ścieżka Samuraja” wprowadza do rozgrywki tuzin maszyn pancernych i latających, dzięki czemu liczba samolotów i czołgów w War Thunder przekracza już 800 sztuk.

W 2017 roku Gaijin Entertainment skupi się na rozwinięciu dwóch dodatkowych rodzajów rozgrywki w War Thunder. Pierwszym z nich jest już wcześniej zapowiadany tryb II Wojny Światowej, który pozwoli graczom na udział w ogromnych operacjach na wszystkich teatrach działań wojennych II WŚ. W WT pojawi się oczywiście marynarka, czyli łodzie bojowe przechodzące obecnie fazy wstępnych beta testów, grywalne dla wszystkich pięciu krajów dostępnych w grze.

Celami są również: rozbudowanie innych trybów gry, dodawanie sił zbrojnych nowych krajów i rozwój e-sportowych zmagań oraz ogólnej rywalizacji pomiędzy graczami War Thunder.

Studio Gaijin Entertainment pragnie również podziękować graczom za ich wsparcie oraz korzystając z oficjalnej premiery War Thunder, przygotowało specjalne wydarzenia i nagrody dla wszystkich. Każdy, kto zaloguje się do gry przed Nowym Rokiem otrzyma Kartę Bonusową jako prezent od twórców, a podczas okresu świątecznego użytkownicy będą mogli wziąć udział w szeregu różnych wydarzeń specjalnych. Do odblokowania czeka kilka maszyn Premium oraz inne, przydatne w trakcie rozgrywki bonusy.

Pobierz pełną galerię zdjęć i grafik nawiązujących do aktualizacji 1.65:
https://we.tl/GXeOXrnv6u

By dowiedzieć się więcej, odwiedź Blog Deweloperski War Thunder:
https://warthunder.com/pl/news/?tags=Blog%20Deweloperski

Dodatkowy zwiastun premierowy prezentujący „Ścieżkę Samuraja” można obejrzeć tutaj:

Więcej informacji o pakietach z japońskimi czołgami premium znajduje się pod adresem:
http://warthunder.com/pl/news/2442-sklep-przedsprzeda%C5%BCowe-zestawy-japo%C5%84skie-pl/

O autorze: Nalthe

NaltheAlicja błądząca po Krainie Czarów. Perfekcjonistka, idealistka i marzycielka kryjąca się w mrocznych, gotyckich uniwersach gier, filmów i książek. Poza H2P zajmuje się tłumaczeniami, jest też redaktorką i korektorką - głównie literatury sci-fi.
A. No i wilk. Taki z krwi, z kości niestety natura nie pozwoliła.