Przedstawiamy przetłumaczony nowy patch notes Paladins!
Tutaj znajdziesz hotfix do patcha 0.11: klik!
Nowe kolejki
Challenge Matches
Jest to nowa kolejka, której gracze mogą użyć do stworzenia meczy pomiędzy gotowymi drużynami 5v5.
Aby wejść do Challenge Match, musisz być liderem pełnej drużyny, a następnie kliknąć w kolejkę Challenge, aby rozpocząć mecz. Wprowadź nazwę gry i ewentualne hasło, a następnie wybierz serwer, na którym rozegra się mecz. Po utworzeniu przeciwna drużyna musi dołączyć do kolejki i wybrać Twoją grę, by rozpocząć grę.
Experimental
Jest to nowa kolejka, w której losowo wybierany jest jeden z dwóch nowych trybów gry: Assault i Capture Point.
- Assault: nie ma fazy kontroli punktów. Machiny Oblężnicze spawnują się zamiennie między dwoma drużynami, aż jeden z zespołów zniszczy bramę do bazy wroga.
- Capture Point: nie ma żadnych Machin Oblężniczych czy pushowania. W tym trybie na mapie pojawia się punkt, który należy przejąć – wygrywa ta drużyna, która z powodzeniem zdobędzie pięć.
Zmiany ogólne
- Od teraz nie zauważysz wybranych przez przeciwników kart do czasu, aż minie minuta meczu, co powstrzyma Cię (lub wroga) przed zdobyciem przedwczesnych informacji na temat buildu jednej ze stron.
- W trakcie tworzenia talii będziesz w stanie porównywać poszczególne karty poprzez przeciąganie nowych na będące w talii.
- Strefa Leczenia w środku Twojej bazy i ogólna regeneracja poza walką nie będą przyczyną sygnału dźwiękowego Twojego bohatera.
- Punkty Kontrolne mają od teraz nad sobą swoje nazwy, pozwalając na łatwiejsze zlokalizowanie ich.
- Zwiększono buforowanie doświadczenia w trybie oblężenia.
- Lobby meczu pokazuje teraz mapę i tryb gry, w którym masz grać.
- Możesz teraz dołączyć do Challenge Matches, nawet jeśli masz dezertera.
- Zwiększono prędkość ruchu, kiedy jedziesz na wierzchowcu.
Naprawione błędy
- Naprawiono liczne błędy powodujące crashe klienta.
- Naprawiono błąd, przez który Twoja animacja ognia mogła zostać przerwana i nieskończona poprawnie.
- Naprawiono błąd, w którym boty odradzały się w złej lokacji.
- Naprawiono błąd, przez który kontury bohaterów nie działały poprawnie na Niskich Ustawieniach.
- Naprawiono błąd, w którym tarcza Fernando ignorowała bonusy Zdrowia z kart.
Zmiany balansu bohaterów
Cassie
- Dodge Roll – naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność pozwalała Cassie na skok w powietrze.
Grohk
- Healing Totem – zmniejszony cooldown do 20 sekund z 26
Aktualizacja grafik kart
- Buck Shot (Buck)
- Caustic (Pip)
- Cluster (Grohk)
- Impasse (Evie)
- Penetrate (Ruckus)
- Surprise Attack (Skye)
Karty
Legenda:
- buff
- nerf
- zmiana
- nowe
- naprawa błędów
Barik
- Nitrous – naprawiono błąd, przez który karta często nie działała
Buck
- Stomping Ground – naprawiono błędy, przez które karta pozostawała aktywna po zamierzonym czasie i często nie działała
Cassie
- Broadhead Arrows – Podstawowa – Nowa: [Broń] zwiększa szerokość strzałów o 60%
- Exaction – zmniejszone obrażenia do 300 z 400
- Kill to Heal – zmniejszono wartość uzdrowienia do 40% z 60% maksymalnego zdrowia
- Pinball
- zmniejszono szansę procentową do 40% z 50%
- naprawiono błąd, przez który Pinball nie procentował Knockupu
Evie
- Fate – naprawiono błąd, przez który obrażenia wzrastały tylko do 50%, zamiast 100%
- Wormhole – naprawiono błąd, przez który karta często nie działała
Fernando
- Towering Barrier – teraz także zwiększa Zdrowie Tarczy o 1000
Grohk
- Overload – naprawiono błąd, przez który karta zapewniała 60% prędkości ataku zamiast 30%
Pip
- Acid Cloud – zmniejszono obrażenia do 160 z 200 na sekundę
- So Much Slime – naprawiono błąd, przez który karta często nie działała
Skye
- Cloak – naprawiono błąd, który nakładał efekt na krótko podczas jazdy na wierzchowcu
- Scales of Justice – usunięta
Wszystko o Paladins
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]