Legends of Runeterra r.

Balans w Legends of Runeterra. Jak będą wyglądać patche po wyjściu z bety?

Riot zaprezentował schemat, z jakim wydawane będą kolejne patche w Legends of Runeterra. Przedstawiono również cele, jakie będą przyświecać balansowaniu kart w LoR-ze.

Lux - splash art z gry Legends of Runeterra (Riot Games)

Balans: cele długoterminowe

  • Każdy bohater powinien mieć talię, do której najlepiej pasuje i gdzie może się zrealizować.
  • Karty niebędące bohaterami muszą mieć minimum jedną odpowiednią talię.
  • Regiony powinny mieć co najmniej jedną konkurencyjną talię.
  • Meta powinna obsługiwać jak najszerszą gamę konkurencyjnych talii.

Buffy i nerfy

  • Riot chce uniknąć przesadnego buffowania czy nerfowania kart. Talie powinny być grywalne.
  • W razie potrzeby Riot będzie mógł zupełnie wyłączać konkretne karty.
  • Jeśli zmiany okażą się niewystarczające, w przyszłych patchach będą pojawiać się dalsze poprawki.

Jak będą wyglądać patche po wyjściu z bety?

  1. Wydanie nowego zestawu kart.
  2. Pierwszy patch wpływający na balans gry: większe zmiany w wartościach kart (na podstawie wczesnych analiz i doświadczeń).
  3. Drugi patch: znaczące aktualizacje dla nieużytkowanych kart. Główny patch, w którym pojawiać się mogą znaczące aktualizacje championów.
  4. Trzeci patch: poprawki celem ustabilizowania mety gry.
  5. Wydanie nowego zestawu kart.
  6. […]