Podczas najbliższego przedsezonu połączymy runy i specjalizacje w jeden, elastyczny system, za pomocą którego możecie modyfikować swój styl gry. Zamieściliśmy już ogólny opis zmian, a teraz chcemy dokładniej przyjrzeć się pewnym szczegółom, pokazując wam przykłady, w jaki sposób możecie w nowym systemie wybierać runy z dwóch ścieżek.
możecie w nowym systemie wybierać runy z dwóch ścieżek.
Uprzedzając wasze pytania: wciąż pracujemy nad szczegółami procesu przeniesienia graczy ze starego do nowego systemu, ale na razie nie mamy nic nowego do powiedzenia na ten temat. Ruszajmy naprzód! Kurs: zrekonstruowane runy.
WYBÓR WŁASNEGO STYLU GRY
Układając stronę run w nowym systemie, trzeba podjąć kilka decyzji. Najważniejszą decyzją będzie wybór głównej ścieżki spośród pięciu opcji. Aktualnie ścieżki noszą nazwy Dominacja, Inspiracja, Precyzja, Czarnoksięstwo i Determinacja, ale to zdecydowanie może się zmienić.
Ikony Dominacji, Inspiracji, Precyzji, Czarnoksięstwa i Determinacji
Po wybraniu ścieżki dostaniecie kilka gniazd, w których możecie osadzać runy wybranie spośród trzech lub czterech unikalnych run dla danej ścieżki. Gniazdo o największym wpływie nazywa się gniazdem specjalizacji kluczowej.
Gniazda głównej ścieżki
Wasza główna ścieżka zapewni także niewielką premię do statystyk. Ma to pomóc w zróżnicowaniu stylu i sposobu gry waszego bohatera. Na przykład Precyzja może zapewnić niewielkie zwiększenie prędkości ataku.
Po wybraniu głównej ścieżki trzeba będzie wybrać kilka run z drugorzędnej ścieżki.
Przykład ścieżek głównej i drugorzędnej obok siebie
Na ścieżce drugorzędnej należy wybrać dwa z dowolnych gniazd niebędących gniazdami specjalizacji kluczowej, a następnie przypisać po jednej runie w każdym gnieździe. Wciąż trzeba będzie wybrać oba z drugorzędnych gniazd jednej ścieżki, więc nie jest to kompletny miszmasz.
Te runy pomogą wam ustalić własne cele i zdefiniować swój styl gry. Oto kilka opcji run ze ścieżki Determinacji, z których można korzystać na ścieżce głównej lub drugorzędnej:
Dla przypomnienia: pokazujemy tu rzeczy, nad którymi wciąż trwają prace, dlatego spodziewajcie się dziwnych nazw, tymczasowych wartości i zabawnie wyglądających ikon, które ZDECYDOWANIE mogą zostać zmienione!
Ranny ptaszek czy cierpliwy żółw? Być może chcecie zareagować na przeciwnika w alei, aby pognębić go jeszcze bardziej, albo przetrwać słabe zestawienie w początkowej fazie gry. A może ogarniacie już aleję i chcecie skupić się na walkach drużynowych? Możecie wybrać jedną z następujących run ze ścieżki Determinacji:
Kamienna Skóra —
+5 pkt. pancerza i +2 pkt. za każdego pobliskiego wrogiego bohatera. Zasięg: 800 jednostek
Umocniony Umysł —
+5 pkt. odporności na magię i +2 pkt. za każdego pobliskiego wrogiego bohatera. Zasięg: 800 jednostek
Dyscyplina —
po 10 minutach +10 pkt. pancerza i +10 pkt. odporności na magię oraz +2 pkt. do obu statystyk za każdego pobliskiego wrogiego bohatera. Zasięg: 800 jednostek
Słodkie kombinacje Chociaż wszystkie ścieżki prowadzą do określonych stylów gry, czasami znajdziecie synergię specjalizacji kluczowej i run, która zbacza z ubitej… ścieżki. Oto przykład:
Trybut Zniszczonego Króla —
podczas walki co 4 sekundy twój następny atak zadaje obrażenia pobliskim bohaterom i dużym potworom w wysokości 3% twojego maksymalnego zdrowia i leczy cię o [20–75]% tej wartości, zależnie od poziomu. Bohaterowie walczący z dystansu: obrażenia i leczenie są zmniejszone o połowę.
Być może wzięliście specjalizację kluczową, Trybut Zniszczonego Króla, a jako swoją główną wybraliście ścieżkę Determinacji. Teraz chcecie wzmocnić efekty tej specjalizacji kluczowej. Świetną opcją jest Trzecia Droga ze ścieżki Inspiracji:
Trzecia Droga —
+100 pkt. zdrowia (na stałe), -10% obrażeń zadawanych bohaterom do 10 minuty.
Runy skupione na zestawie przedmiotów Ewentualnie możecie wykorzystać w swojej drugorzędnej ścieżce kilka „neutralnych” run, aby zamiast specjalizacji kluczowej wzmocnić zestaw przedmiotów swojego bohatera lub inne style gry. Przyjrzyjcie się jeszcze raz ścieżce Inspiracji.
Może poszukiwana przez was kombinacja jest przeznaczona dla naszego dobrze przeanalizowanego bohatera
i sprawienia sobie każdego przedmiotu ze skróceniem czasu odnowienia. Tak, wciąż możliwy jest zestaw zapewniający 45% skrócenia czasu odnowienia.
Inteligencja —
+5% skrócenia czasu odnowienia, +5% maksymalnego skrócenia czasu odnowienia, +5% skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza, +5% skrócenia czasu odnowienia przedmiotów, +5% skrócenia czasu odnowienia run.
Może macie na oku fantastyczne wzmocnienie przedmiotu i chcecie je wykorzystać przed swoimi przeciwnikami? A może po prostu chcecie mieć więcej elastyczności w planowaniu swoich powrotów do bazy?
Zadłużenie —
można się zadłużyć, aby kupić przedmioty. Wysokość zadłużenia zwiększa się wraz z czasem. Limit zadłużenia: 150 szt. + 5/minutę. Koszt pożyczki: 50 szt. złota za przedmiot.
To tylko kilka przykładów pokazujących, jak możecie optymalnie wykorzystywać swoje drugorzędne ścieżki i dlaczego powinniście to robić. Wkrótce pokażemy o wiele więcej przykładów.
Zanim skończymy, chcemy w tym miejscu odpowiedzieć na kilka pytań, które wciąż się powtarzają:
Widzieliśmy, jak wiele osób martwi się o to, czy mają wystarczające statystyki podstawowe, by nieobjęty stanem gry zestaw się sprawdził albo by mogli grać swoim ulubionym bohaterem w określonej roli lub w inny sposób okazali się dość mocni na wczesnym etapie gry. Przyglądaliśmy się temu problemowi przez większość czasu pracy nad zrekonstruowanymi runami i uważamy, że jesteśmy w stanie go rozwiązać. Wkrótce pomówimy więcej o runach, ale bądźcie spokojni — usłyszeliśmy wasze wątpliwości.
Pojawiło się także kilka pytań dotyczących wrażeń z gry z punktu widzenia nowych graczy. Omówimy to obszernie w przyszłości, ale możemy was zapewnić, że każdy gracz od poziomu 1. do poziomu 30. będzie miał taką samą liczbę run w każdej grze. Więcej na ten temat niebawem, ale chcieliśmy już teraz o tym napomknąć.