League of Legends r.

Zmiany które były na PBE, a nie weszły do gry!

Co wchodzi na PBE, będzie na 101% w grze? Nic bardziej mylnego! Zobaczcie zmiany które były na PBE, a nie weszły do gry!

 

 Gunisoo miał reworka w S5, który zmieniał jego pasywkę:

  • Unikalne: Atakowanie lub castowanie czarów, daje stack Guinsoo’s Rage – Guinsoo’s Rage: Każdy stack Rage zwiększa twoje AD i AP o 1. Nieskończone stackowanie. Stacki się usuwają po 4 sekundach nieatakowania lub nie castowania niczego.

Próby minireworka Riven, który dawałby jej pasek zasobów (tzn. tam gdzie normalnie jest mana), ale przez to Riven byłaby zbyt mocna.


Mandrake ward

(kilk aby przenieść się do starego artykułu)

Mandrake Ward ma za zadanie informować nas, gdy „niewidzialny strażnik” zauważy przeciwnika. Oponenta nie zauważymy jak na normalnym wardzie, tylko zostaniemy poinformowani w postaci pingu”


W Alistara było skillshotem przez jakiś czas:


Kiedyś też wyciekły na PBE eksperymentalne zmiany Shyvanny. Kiedy użyła by ulta, stworzyłaby ona ogromny okrąg ognia, który zadałby około 1000 obrażeń, kiedy przeciwnik chciałby wyjść z okręgu.

Dodatkowo, jej E miało efekt Malzahara – przenoszenia po zabiciu jednej jednostki. Zobaczcie poniżej:


Ukrycie/Kamuflaż na W Lux. To byłoby zbyt OP jakby trafiło na live.


Niesamowicie przegięty buff Q Karmy, który podwajał jej przeliczniki i obniżał jej cooldown o 2. Tak, to był moment kiedy można było mieć 1000 dmg co 2sekundy. Oczywiście to było przed jej reworkiem.

Soulflare (Q z Mantrą) – Spowolnienie wrosło do 60% z 50% – Obrażenia z eksplozji wzrosły do 80/230/380/530 (+1.1 AP)


Znacie jeszcze jakieś OP/dziwne/kuriozalne rzeczy które były na PBE, ale nie weszły do oficjalnej gry? Piszcie!