Czas na zmiany, których nie znajdziecie na PBE! W tym momencie zmieniła się zasada odnośnie tego, jak wieże oraz inhibitory odnawiają zdrowie - będzie coś "gamebreaking"?
I tak, tego naprawdę nie znajdziecie w PBE (pssst, jeżeli go nie widzieliście, to zobaczcie – link poniżej):
Testy nowych zmian regeneracji zdrowia wież i inhibitorów!
Zastanawiacie się, jak działa w tym momencie regeneracja zdrowia wież (tzn. na live)?
- Aktualnie system działa tak: wieże odnawiają odrobinę zdrowia, kiedy są uszkodzone.
Ciekawe, ciekawe.
A co teraz Riot testuje?
Hmm, to może być ciekawe:
- Wieże teraz (na PBE) regenerują zdrowie do najbliższej 1/3 wartości (tzn. zdrowie wieży dzielimy na 3 równe części itd.).
Kilka przykładów:
- Wieża ma 79% zdrowia – więc teraz zregeneruje się do 100%
- Wieża ma 50% zdrowia – więc teraz zregeneruje się do 66%
- W przypadku 32% -> do 33%
Dlaczego?
Meddler wyjaśnił to dość prosto – Riot chce, aby gracze mieli więcej możliwości ataku i w efekcie zniszczenia bazy przeciwnika.
Dzięki temu teraz jesteśmy w stanie przepchnąć wieżę do określonej ilości zdrowia (powiedzmy > 33%) – i mamy w tym cel. W tym momencie na live, niszcząc wieżę, stoimy przed takim wyborem:
- albo niszczymy wieżę na amen i zyskujemy,
- albo ją zostawiamy w połowie i zregeneruje ona swoje zdrowie – potem będziemy musieli od nowa ją niszczyć.