r.

Zapowiedź zmian przedmiotów w patchu 4.10 oraz 4.11 – AD/AS/Armor

Nadchodzące uaktualnienia przyniosą również istotne zmiany w przedmiotach

Wypowiedzi na oficjalnym forum udzielił Xypherous:

Attack Damage – Czyli B.F Sword i pochodne

B._F._Sword_item

Chcemy, aby każdy przedmiot zbudowany z B.F Sworda posiadał 80 AD, a dodatkowo jego ulepszenie nie było drogie. B.F Sword będzie posiadał 50 AD oraz Kosztował 1600 złota (obecnie 45 AD/1550 złota). Celem tych zabiegów jest to, aby po kupieniu B.F.S gracz miał łatwiejszy wybór ze złożeniem ostatecznego przedmiotu. W obliczu nadchodzących zmian uważamy, że Bloodthister jest zbyt silnym przedmiotem; osłabimy jego siłę, a wzmocnimy inne przedmioty szczególnie w mid game, aby mogły być alternatywą dla Bloodthristera

Attack Speed

Dagger_item

Prędkość ataku nie jest tak popularna jak powinna. Chcemy trochę zbuffować Dagger i przedmioty od niech pochodne, aby były lepsze w mid game, gdzie gracze muszą decydować pomiędzy budowaniem AD a AS. […] Dla przykładu damy 5 % więcej AS na Berzerker’s Greaves, a cenę przedmiotu zwiększymy zaledwie o 50 złota.

Doran’s Blade

Doran's_Blade_item

  • 80 HP -> 70 HP
  • 8 AD -> 7 AD
  • 3/5 Życia za hit -> 3 % Life Steal

Ta zmiana ma sprawić, że gracz będzie miał większą liczbę opcji do wyboru w late game. Przykładowo może zbudować 3 Doran’s Blade + IE lub Doran’s Blade + Bloodthrister zwiększając swój lifesteal. Doran’s blade dzięki temu będzie mógł pozostać na o wiele dłużej w ekwipunku.

Bloodthrister

The_Bloodthirster_item

  • 70 AD -> 80 AD
  • 12 % Life Steal -> 15 % Life Steal
  • Usunięto stary pasyw
  • Dodano nowy pasyw – Life Steal gracza może leczyć ponad poziom HP zapewniając tarczę (jej maksymalna wartość będzie określona poziomem postaci); efekt tarczy zacznie opadać, jeśli przez okres 15 sekund gracz nie zada lub nie otrzyma obrażeń

Uważamy, że stary pasyw był nieodpowiedni; a nowy będzie bardziej zdrowy dla gry

Mikeal’s Cruible

Mikael's_Crucible_item

Przedmiot zmienia zbyt wiele decyzji w end game, przesądza o całych przebiegach team fightów.  Przez niego gracze zbyt długo czekają z inicjacją teamfightów czekając na jego cooldown. Riot wkrótce przyjrzy się bliżej “dzwonowi” :).

Warden’s Mail oraz Randuin’s Omen

Randuin's_Omen_item

Obecnie te przedmioty są zbyt silne, zarówno pod względem bazowych statystyk jak i pasywów. Będziemy musieli to zmienić