Statystyki oglądalności finałów
W szczycie finały oglądały 3 882 252 osoby w jednym momencie. Nie dziwi fakt, że jest to też szczyt oglądalności całych Mistrzostw Świata 2020 – finały zawsze cieszą się największym zainteresowaniem.
Zdecydowanie więcej osób śledziło finały za pośrednictwem YouTube’a. W szczycie platformę tę wykorzystywało 2 048 559 osób, natomiast Twitch przyciągnął 1 646 494 widzów.
Średnia liczba widzów podczas finałów wynosiła 2 676 256 osób.
Łącznie obejrzano 14 942 427 godzin finałów (sumując czas oglądania każdego użytkownika).
Statystyki oglądalności Mistrzostw Świata 2020
Znamy już szczyt oglądalności – tak jak zostało wspomniane, szczyt całych Mistrzostw to szczyt finałów.
Średnia liczba widzów całego turnieju wynosiła 1 113 693 osoby.
Łącznie obejrzano 139 861 257 godzin meczów.
Najpopularniejsze gry według szczytu oglądalności to:
- DAMWON Gaming vs Suning (finały) – 3 882 252 osoby,
- G2 Esports vs DAMWON Gaming (półfinały) – 2 713 380 osób,
- Suning vs Top Esports (półfinały) – 2 477 096 osób,
- Fnatic vs Top Esports (ćwierćfinały) – 2 422 647 osób,
- G2 Esports vs Gen.G (ćwierćfinały) – 2 312 166 osób.