Tyreal jest specyficznym wojownikiem, który posiada w swoim arsenale zaklęcia mogące chronić sojuszników przed obrażeniami wrogów. Jego unikalny gameplay sprawia, że jest niezwykle przydatny w każdej kompozycji zespołu





























Umiejętności

- Archangel's Wrath
- Gdy Tyrael jest na pograniczu śmierci jest odporny na wszelkie efekty kontroli i eksploduje po 3.5 sekundy. Podczas eksplozji zadaje on (240+40 za poziom) obrażeń najbliższym wrogom.

- [Q] El'Druin's Might
- Cooldown: 12 sekund
- Tyrael rzuca miecz, który zadaje (69 + 9 za poziom) obrażeń wrogom znajdującym się w docelowym obszarze i spowalnia prędkość ruchu o 25 %. Ponowne użycie umiejętności przeteleportuje Tyraela w miejsce miecza spowolniając prędkość ruchu wrogów o 25 %

- [W] Righteousness
- Cooldown: 12 sekund
- Zapewnia Tyraelowi tarczę pochłaniającą (225 + 25 za poziom) obrażeń. Sprzymierzeńcy znajdujący w pobliżu Tyraela otrzymają tarczę pochłaniającą obrażenia o wartości 80. Tarcze trwają 4 sekundy.

- [E] Smite
- Cooldown: 7 sekund
- Tyrael błogosławi dany obszar i zadaje (87 + 12 na poziom) obrażeń wrogom na nim się znajdującym. Sprzymierzeńcy poruszający się po pobłogosławionym terenie zyskają premię do prędkości o wartości 25 % na okres 2 sekund

- [R] Judgment
- Cooldown: 50 sekund
- Szarżuje na cel i zadaje mu (60+8 za poziom) obrażeń. Cel zostaje oszołomiony na okres 2 sekund. Podczas szarży wrogowie znajdujący się w pobliżu zostają odrzuceni w tył i odnoszą (30+4 za poziom) obrażeń

- [R] Sanctification
- Cooldown: 50 sekund
- Podczas czarowania umiejętności Tyrael klęka i modli się. Wszystkie postacie stojące blisko niego są odporne na wszelkie obrażenia i efekty kontroli. Modlitwa trwa 3 sekundy, a bonifikaty z niej wynikające nie dotyczą samego Tyraela.
Talenty
Poziom 1
- Regeneration Master
- Zebranie trzech regenerujących orbów zapewni na stałe +3 regeneracji punktów życia na sekundę

- [Horadric Reforging] [Q]
- Zwiększa obrażenia umiejętności o 30%

- [Purge Evil] [E]
- Zadaje 25 % więcej obrażeń

- Protection in Death
- Tyrael eksplodując rzuca na swoich sojuszników tarczę, która może absorbować nawet 50 % ich wartości maksymalnego poziomu zdrowia. Tarcza trwa 5 sekund
Poziom 4

- Amplified Healing
- Zwiększa efekty leczenia się i regeneracji o 30 %

- Vampiric Assult
- Bazowe auto-ataki leczą o 15 % zadanych obrazeń

- Retribution [E]
- Każdy cel uderzony umiejętnością Smite redukuje jej cooldown o 0.5 sekundy

- Even In Death
- Po śmierci Tyrael może używać umiejętności, jednak nie zadają one obrażeń
Poziom 7
- Battle Momentum
- Bazowe ataki skracają cooldown umiejętności o 0.5 sekundy

- Angel's Grace [Q]
- Po teleportacji do miecza prędkość ruchu Tyraela wzrasta o 25 % na okres 3 sekund

- Reciprocate [W]
- Gdy tarcza się kończy wybucha za (90+12 za poziom) obrażeń raniąc najbliższych wrogów

- Zealotry
- Wydłuża czas trwania umiejętności o 100 %

- Searing Attacks
- Aktywacja zwiększy obrażenia bazowych ataków o 50 %, jednak każdy z nich będzie kosztował 15 punktów many
Poziom 10

- [Judgment] [R]
- Tyrael uczy się umiejętności [Judgment] [R]

- [Sanctification] [R]
- Tyrael uczy się umiejętności [Sanctification] [R]
Poziom 13

- [Angelic Absorption] [W]
- Wrogowie atakujący Tyreala chronionego tą umiejętnością regenerują mu 60 punktów zdrowia rozłożone na okres 3 sekund

- Burning Rage
- Zadaje 10 obrażeń na sekundę przeciwnikom znajdującym się pobliżu

- [Imposing Will] [W]
- Przeciwnicy atakujący Tyraela podczas trwania tej umiejętności mają przez 2 sekundy spowolnioną prędkość ataków oraz ruchu o 50 %.

- Angelic Might [E]
- Każdy cel uderzony umiejętnością Smite zwiększa obrażania zadawane przez następny bazowy atak Tyraela o 25 %. Umiejętność może kumulować się do 10 razy
Poziom 16
- [Blade of Justice] [Q]
- Trzy kolejne ataki Tyraela po teleportacji do miecza zadadzą 100 % więcej obrażeń

- Holy Ground [Q]
- Tworzy trójkąt, który odrzuca wrogów na zewnątrz po tym jak Tyrael przeteleportuje się do swojego miecza

- Salvation [W]
- Wartość tarczy Tyraela jest zwiększona o 25 % za każdego sprzymierzeńca, który także ma tarczę

- Blood of Blood
- Aktywacja zabiera 15 % maksymalnego poziomu zdrowia przeciwnika i spowalnia jego prędkość ruchu o 30 % na okres 3 sekund
Poziom 20

- [Holy Area] [R]
- Zwiększa czas trwania umiejętności o 1 sekundę oraz daję premię o wartości 25 % do obrażeń sprzymierzeńcom znajdujących się pod wpływem tej umiejętności

- [Angle of Justice] [R]
- Zwiększa zasięg umiejętności o 50 % i zmniejsza jej cooldown o 30 sekund

- Nexus Blades
- Podstawowe ataki zadają 20% więcej obrażeń i spowalniają cel na 1 sekunde.

- Hardened Shield
- Po aktywacji obniża otrzymywane obrażenia o 75% na okres 4 sekund