1. Bard – Tempered Fate [R]
Chociaż jest to jeden z nowszych bohaterów Ligi Legend, to wiadomo już o nim jedno – swoim ultem potrafi wprowadzić niezły bałagan! Jego zdolność do umieszczania w “Zhonyi” sojuszników, wrogów, a także wież lub potworów daje mu możliwość wykonywania ładnych sztuczek (np. takich jak unikanie [R] Kathusa).
2. Teemo – Noxious Trap [R]
Ostatnie zmiany doprowadziły do subiektywnego nerfa na jego ulta. Mimo to, wciąż zapewnia on pewne rzadkie narzędzie, które posiadają nieliczni bohaterowie. Grzyby, które mogą zostać umieszczone na każdym skrawku mapy, dają wizję oraz zadają niemałe obrażenia – w taki sposób można łatwo uniemożliwić wrogom przemieszczanie się po mapie. Powiedzmy sobie szczerze, grając przeciwko Teemo, każdy obawia się wdepnąć w jego grzyba.
3. Thresh – Dark Passage [W]
Zapewne podróż dzięki latarni Thresha wydaje się dla wielu przyjemną atrakcją (zwłaszcza, gdy właśnie udało im się uciec przed śmiercią). W zasadzie, dzięki tej umiejętności można w szybki sposób przemieścić się do swojego supporta. Tak, ten spell bezwarunkowo podchodzi pod jeden z najbardziej mobilnych w grze.
4. Anivia – Crystallize [W]
Ostatnio Anivia nie znajduje się w centrum uwagi (może to ze względu na Froggena, który na razie nieco odsunął ją na bok?), jednakże wielu z Was musi pamiętać doskonałe ściany, jakie potrafi postawić ten champion. Blokowanie przeciwnika, odcinanie mu drogi ucieczki bądź tworzenie jej dla samej siebie sprawiają, że Anivia klasyfikuje się do czołówki bohaterów z najbardziej wszechstronnymi zaklęciami.
5. Tahm Kench – Devour [W]
Szalenie uniwersalny czar – Tahm Kench zdecydowanie jest najdziwniejszą postacią stworzoną przez Riot. [W] czyni z niego nienasyconego pożeracza, który potrafi zabrać do swojego żołądka wrogów, jak i – w sytuacjach kryzysowych – swoich sojuszników. Ponadto, gdy trafi on stwora swoim [Q], może pożreć go z daleka!
6. Nidalee – Pounce [W]
Liczba ścian, jaką potrafi przeskoczyć w zwierzęcej postaci w tak krótkim czasie, czyni ją niezmiernie mobilną i szybką. Dzięki zdecydowanym i błyskawicznym gankom nieraz udało jej się dopaść mnie na linii.
7. Janna – Howling Gale [Q]
Od ultimate’a Shavany, aż do skoku Zaca – Janna to po prostu mistrzyni blokowania. Wszechstronność tego czaru jest wręcz absurdalna!
8. Bliztcrank – Rocket Grab [Q]
Dla wszystkich, którzy będą się czepiać, dlaczego na tej liście nie znalazł się hak Thresha – w odpowiedzi powiem, że trafiony grab Blitzcranka potrafi od razu uśmiercić wroga na pierwszym levelu, a po 40 minucie złapanie przeciwnika niemalże równa się ze zwycięstwem.
9. Gragas – Explosive Cask [R]
W zależności od wykonanego ulta, Gragas potrafi szybko zastąpić grab Blitzcranka (przyciągając przy tym znacznie więcej osób niż jedna). Poprzez zdolność do odepchnięcia przeciwnika, wcale nie jest łatwo złapać tego tłuścioszka.
10. Jarvan IV – Cataclysm [R]
Ściany Jarvana różnią się od tych Anivii tym, że otaczają wroga dookoła, dodatkowo zadając mnóstwo obrażeń. Jarvan ma możliwość zakleszczenia nieprzyjaciół w pułapkę, bądź odizolowania niektórych bohaterów od reszty drużyny podczas starcia.
Wyróżnienia wędrują do:
- Riven – Broken Wings (Q)
- Syndra – Scatter the Weak (E)
- Azir – Emperor’s Divide (R)
Źródło: nerfplz