rizefall znalazł na swoim komputerze bardzo stary plik, w którym zawarta jest tier lista bohaterów League of Legends, jeszcze sprzed czasów wersji Beta. Zobacz, które postacie były uważane przez niego za najsilniejsze!
TOP TIER
Amumu – AoE CC; dobry do inicjacji razem ze swoim bandażem
Anivia – daleki harass; duże obrażenia AoE; dobre przetrwanie we wczesnej fazie gry, dzięki swojej superumiejętności
Cho’gath – dobry pusher; AoE stun oraz silence; robi duże obrażenia swoim R
Malphite – idealny inicjator dzięki swojej superumiejętności oraz um. pasywnej; wiele możliwości budowy bohatera
Tryndamere – świetny inicjator; kiedy posiada mało HP, zadaje bardzo duże obrażenia pojedynczym celom; dobry mechanizm ucieczki dzięki nieśmiertelności oraz E
Twisted Fate – globalne odkrycie oraz spowolnienie; AoE stun z krótkim CD; dobry harass; bardzo, bardzo mobilny
HIGH TIER
Ashe – dobre umiejętności do farmienia; spowolnienie; ulti o dalekim zasięgu z długim stunem
Blitzcrank – świetny inicjator; podbicie jest bardzo silne; prawie Top Tier, ale brakuje AoE CC
Corki – bardzo dobry AoE; bomby odkrywają cele i dodają szansę na nietrafienie; brakuje spowolnienia, ogłuszenia lub wyciszenia
Fiddlesticks – niekontrolowany AoE silence; przestraszenie nakładane na jeden cel; dobry AoE dmg z superumiejętnośc, ale spory CD
Gangplank – drużynowy buff; AoE obrażenia i spowolnienie, które mogą być użyte z każdego miejsca na mapie
Kassadin – silence oraz slow; niskie CD superumiejętności umożliwia łatwą ucieczkę
Morgana – AoE ogłuszenie; unieruchamianie pojedynczego celu; przed nerfem tarczy, znajdywałaby się w Top Tierze, jednak aktualnie nadaje się tylko na High Tier
Nasus – spowolnienie; niesamowita superumiejętność; zagrany prawidłowo może być bardzo silny w późniejszej fazie gry
Nunu – dobry slow; superumiejętność niesamowicie silna, jeżeli zostanie użyta razem z AoE stunem
Rammus – bardzo dobrze inicjuje ze swoimi skillami; silny AoE dmg z R
Singed – dobra superumiejętność; posiada przydatny przerzut; mocny AoE dmg
Soraka – dodatkowy MR dla drużyny daje lekką przewagą w walkach; mocne leczenie z superumiejętności potrafi odwrócić losy w teamfightach
Taric – stun na jeden cel; buff pancerza; buff drużynowy dzięki superumiejętności
Teemo – oślepienie jest bardzo użyteczną umiejętnością przeciwko postaciom bazujących na AA; bardzo mobilny; grzyby umożliwiają posiadanie niezłej wizji na mapie, a dodatkowo mocno spowalniają i zadają obrażenia w przypadku nadepnięcia
Twitch – spore obrażenia i możliwość szybkiego pushowania
Veigar – niesamowite możliwości burstowania; spore AoE obrażenia, ale o niewielkim zasięgu; bardzo przydatny AoE stun
Zilean – bardzo mocna superumiejętność; spore AoE obrażenia; bardzo silny slow (i przyśpieszenie)
MID TIER
Alistar – AoE heal; AoE stun
Annie – silny Tibbers, ale nadaje się tylko do Mid Tieru
Jax – bardzo dobre obrażenia do jednego celu, ale brak AoE
Katarina – dobre AoE umiejętności przy niskim czasie odnowienia; niestety jest bardzo łatwa do skontrowania
Kayle – snare dla jednego celu oraz przyspieszenie ruchu jest bardzo przydatne
Lich – superumiejętność może odmienić całą grę; ściana mogłaby zostawać troszeczkę dłużej
Master Yi – świetny w pushowaniu w late game, ale nie jest wyjątkowy w team fightach
Shaco – AoE przestraszenie; spowolnienie dla jednego celu; z odpowiednim buildem dobry pusher
Sion – stun przy niskim czasie odnowienia; superumiejętność bardzo dobra przy buildzie AD, a tarcza świetna przy AP; niestety to nie jest wystarczające, aby Sion dostał się do wyższego tieru
Tristana – daleki zasięg jest bardzo użyteczny; dobry pusher
Warwick – wyśmienity 1v1; dobry stun na jeden cel, który przydaje się podczas inicjowania walk; globalny AS buff; gorszy w walkach drużynowych
LOW TIER
Dr. Mundo – niestety, przeciwnicy rzadko skupiają na nim swoją uwagę, chyba że buduje się pod DPS, wtedy jest całkiem niezłym pusherem
Evelynn – bardzo łatwo ją skontrować w walce drużynowej, a dodatkowo nie posiada dobrych umiejętności do takich potyczek
Janna – spowolnienie i odrzucenie przerzuciło ją z Bottom Tieru tutaj
Ryze – bardzo dobry 1v1, ale umiejętności posiadają spore CD, więc jest mało przydatny w TF
Sivir – wyśmienity pusher; superumiejętność jest bardzo przydatna; niestety jest bardzo podatna na efekty CC
BOTTOM TIER
Heimerdinger – jest zbyt wolny aby być użytecznym; wieżyczki mogą zostać zniszczone, jeżeli zostawi je sam
Źródło: KLIK