r.

Szczegóły nerfa specjalizacji kluczowej związanej z krytami

Specjalizacja związana z uderzaniami krytycznymi (15 % lifesteal oraz 20 % AS) według wielu graczy jest zbyt silna. Riot w końcu wysłuchał apelu społeczności League of Legends. Jakie są plany twórców?

Oto wypowiedź Riot Stashu:

“Witajcie!

Gdy projektowaliśmy specjalizację Warlord’s Blood, nie przewidzieliśmy, że tak bardzo wpłynie ona na Tryndamere oraz Yasuo.  Jesteśmy zmuszeni do wypuszczenia aktualizacji w następnym tygodniu, która dokona małej korekty. Od teraz uderzenia krytyczne będą leczyć o 15 % obrażeń i zapewniać 20 % AS na 4 sekundy tylko w przypadku ataków we wrogich bohaterów (wcześniej wystarczyło, że była to jakakolwiek przeciwna jednostka).

Myślimy, że główny gniew społeczności League of Legends jest wywołany tym, jak specjalizacja działa podczas początkowej fazy gry. Wcześniej Tryndamere musiał dokonywać kilku małych wymian, aby wyjść z nich na plus i wygrać pojedynek z przeciwnikiem. Obecnie po każdej wymianie zyskuje przewagę, ponieważ zaczyna leczyć się na minionach. Podobnie jest w przypadku Yasuo. Według nas, dla innych postaci specjalizacja jest “ok”, ponieważ zaczyna być wykorzystywana dopiero w późniejszych etapach gry podczas walk drużynowych

Jeszcze w tym tygodniu zamierzamy wypuścić małą łatkę, która zawita na serwery przed aktualizacją 5.23.”