r.

Spirit of the Ancient Golem OP?

Chciałbym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami, które skupiają się na nowym, zbuffowanym Spirit of the Ancient Golem. Wczorajszy patch wprowadził ogromną zmianę, która mocno ulepszyła ten przedmiot.

Mimo że gram w większości przypadków na dolnej linii jako support, to dodanie +25% premii do zdrowia mocno zwróciło moją uwagę i nie ukrywam że tak duży, procentowy dodatek do zdrowia w przedmiocie, także by się przydał dla bohaterów wsparcia. Zmiany we wczorajszym patchu prezentują się następująco:

  • Nowa receptura tworzenia przedmiotu: Płaszcz z Piór + Rozgrzany Klejnot + 450 szt. złota
  • Dodatkowe zdrowie spadło do 200 z 350 (to jest jeszcze w porządku, biorąc pod uwagę nowy, spory bonus)
  • Dodaje 20 pancerza, co także jest niezłym buffem.
  • A teraz najważniejsze! +25% premii do zdrowia
  • I oczywiście nowa umiejętność bierna:
    • Wysysające Kolce: Atakujące potwory tracą 5% maksymalnej ilości zdrowia w ciągu 3 sekund (do 195 pkt.). Korzystający z niej zdobywa +60 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sekund i +45 pkt. regeneracji many co 5 sek podczas walki z potworami.
  • oraz użytkowa:
    • Totem Łowcy: Umieszcza niewidzialny Totem Ukrycia, który odkrywa pobliski obszar przez 180 sekund (180 sekund odnowienia).

Na reddicie znalazłem bardzo dobre połączenie kilku screenów z gry, które idealnie ukazują wpływ buffa na ten przedmiot w grze. Znajdziecie go gdzieś niżej. Teraz przypatrzcie się postaciom, które mocno związane są z ilością swojego życia. Dr. MundoZacVolibear i wiele innych postaci. Szał (W) Volibera, zadaje tym więcej obrażeń, im posiadamy życia. Przy minimalnych obrażeniach (które zależne są od HP przeciwnika), bonus wynosi 15% (teraz użyjcie wyobraźni i pomyślcie o Volibearze, który ma około 9 tysięcy życia), a przy maksymalnych aż 30%. Jest to spora liczba, a że postać jest przeznaczona do jungli, nowy Duch Pradawnego Golema będzie (już jest) na nim najważniejszy. Zac nie będzie miał tak kolorowo, ponieważ jego umiejętności (w przeciwieństwie do Vladimira/Mordekaisera) kosztują punkty zdrowia, ale liczba jest procentowa. zabiera 4% HP i przy zdobyciu 10393 maksymalnego życia, umiejętność będzie kosztować aż 416HP! Myślę że Dr.Mundo mocno zyska na popularności w dżungli, gdzie dzięki kompozycji nowego przedmiotu, jego umiejętności pasywnej oraz Warmoga, osiągnie prawdziwą niezniszczalność. Jednak na szczęście jest jeszcze BotRK, który dodaje procentowe obrażenia zależne od HP celu.

ss (2014-07-02 at 01.28.04)

Zobaczmy jeszcze na oferty innych przedmiotów z tej samej półki. Duch Upiornego Widma daje nam łącznie 80AP, a Duch Starszego Jaszczura trochę obrażeń oraz podpalenie z nieuchronnymi obrażeniami. Według mnie, te przedmioty mocno odstają w tyle za SotAG.

Podzielcie się w komentarzu, co sądzicie o nowym przedmiocie!

jkIiHPt