Mimo że gram w większości przypadków na dolnej linii jako support, to dodanie +25% premii do zdrowia mocno zwróciło moją uwagę i nie ukrywam że tak duży, procentowy dodatek do zdrowia w przedmiocie, także by się przydał dla bohaterów wsparcia. Zmiany we wczorajszym patchu prezentują się następująco:
- Nowa receptura tworzenia przedmiotu: Płaszcz z Piór + Rozgrzany Klejnot + 450 szt. złota
- Dodatkowe zdrowie spadło do 200 z 350 (to jest jeszcze w porządku, biorąc pod uwagę nowy, spory bonus)
- Dodaje 20 pancerza, co także jest niezłym buffem.
- A teraz najważniejsze! +25% premii do zdrowia
- I oczywiście nowa umiejętność bierna:
- Wysysające Kolce: Atakujące potwory tracą 5% maksymalnej ilości zdrowia w ciągu 3 sekund (do 195 pkt.). Korzystający z niej zdobywa +60 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sekund i +45 pkt. regeneracji many co 5 sek podczas walki z potworami.
- oraz użytkowa:
- Totem Łowcy: Umieszcza niewidzialny Totem Ukrycia, który odkrywa pobliski obszar przez 180 sekund (180 sekund odnowienia).
Na reddicie znalazłem bardzo dobre połączenie kilku screenów z gry, które idealnie ukazują wpływ buffa na ten przedmiot w grze. Znajdziecie go gdzieś niżej. Teraz przypatrzcie się postaciom, które mocno związane są z ilością swojego życia. Dr. Mundo, Zac, Volibear i wiele innych postaci. Szał (W) Volibera, zadaje tym więcej obrażeń, im posiadamy życia. Przy minimalnych obrażeniach (które zależne są od HP przeciwnika), bonus wynosi 15% (teraz użyjcie wyobraźni i pomyślcie o Volibearze, który ma około 9 tysięcy życia), a przy maksymalnych aż 30%. Jest to spora liczba, a że postać jest przeznaczona do jungli, nowy Duch Pradawnego Golema będzie (już jest) na nim najważniejszy. Zac nie będzie miał tak kolorowo, ponieważ jego umiejętności (w przeciwieństwie do Vladimira/Mordekaisera) kosztują punkty zdrowia, ale liczba jest procentowa. Q zabiera 4% HP i przy zdobyciu 10393 maksymalnego życia, umiejętność będzie kosztować aż 416HP! Myślę że Dr.Mundo mocno zyska na popularności w dżungli, gdzie dzięki kompozycji nowego przedmiotu, jego umiejętności pasywnej oraz Warmoga, osiągnie prawdziwą niezniszczalność. Jednak na szczęście jest jeszcze BotRK, który dodaje procentowe obrażenia zależne od HP celu.
Zobaczmy jeszcze na oferty innych przedmiotów z tej samej półki. Duch Upiornego Widma daje nam łącznie 80AP, a Duch Starszego Jaszczura trochę obrażeń oraz podpalenie z nieuchronnymi obrażeniami. Według mnie, te przedmioty mocno odstają w tyle za SotAG.