Tristana
Głos w sprawie aktualnej siły Tristany zabrał Ghostcrawler według niego:
“Tristana potrzebuje nerfów. Dostanie je ona jeszcze przed mistrzostwami świata. Jednakże musimy przetestować zależności wszelkich możliwych buildów, które wpływają na jej potencjał. […] Aby być ścisłym, chodzi nam o to, aby ta postać posiadała również słabości. Nie możemy tylko obniżyć jej obrażeń, ponieważ inni gracze automatycznie przeniosą się na grę Kog’mawem. Musimy zdecydować co będzie jej plusem, a co minusem. ”
Sona
Wypowiedzi o niej udzielił Fearless:
“Wielu z Was oczekuje, że Sona przejdzie kolejne zmiany. Jako twórcy musimy zastanowić się jakie powinna dodać ulepszenia. Ostatecznie jej rework poszedł w kierunku, który nas zadowala, z kilkoma malutkimi buffami powinna być naprawdę dobra. […] poczekamy jeszcze chwile i obserwujemy jak sobie radzą z nią gracze, aby pochopnie nie podejmować decyzji o buffie”
Soraka
Rework Soraki lada dzień dlatego Riotowcy próbują wyjaśnij jego taniki. Oto słowa Vesh:
Nowy Pasyw sprawi, że zrobienie jej trochę tanky zapewni dodatkowy zastrzyk AP. Chcieliśmy dodatkowo, aby Soraka mogła leczyć współtowarzyszy częściej, jednak za mniejszą wartość HP. W ten sposób będzie ona mniej toksyczna i nie będzie negowała całkowicie burstu przeciwnika. […] Leczenie za % koszt własnego wydaje nam się o wiele bardziej sensownym rozwiązaniem, sprawi to, że Soraka będzie musiała kalkulować każdą decyzję.[…]
Ranged vs Melee
Ghostcrawler zabrał głos w sprawie bohaterów walczących w zwarciu:
“Według mnie postacie zasięgowe obecnie są zbyt silne, chciałbym zobaczyć bohaterów walczących w zwarciu, którzy pokazują swoją siłę. Według mnie nie będzie to łatwe i z pewnością sam buff bazowych statystyk będzie niewystarczający. Bohaterowie walczący na zasięg bez problemu mogą pokonać tych bijących się w zwarciu, gdy Ci mają akurat cooldown na swój Gap Closer, ten czas jest wystarczający aby ich zabić. Z powodu tychże cooldownów walka melee postaci między sobą jest totalnie nudna.
Chcemy zreworkować wszystkich bohaterów walczących w zwarciu! To ogromny projekt, który zajmie o wiele więcej czasu aniżeli jeden lub dwa patche. […] Ten projekt zmieni całą grę […]