r.

Rework Skanera! Stun jako pasyw!

W końcu doczekaliśmy się konkretów związanych z reworkiem Skarnera

Wypowiedź została zamieszczona na oficjalnym forum przez pracownika Riot Scruffiego:

“Cześć,

Na PBE zawitał nowy gameplay oraz zmiany graficzne u Skarnera. Chcemy, aby siła Skarnera leżała w jego efektach CC i możliwości przylgnięcia do przeciwnika, jednak równocześnie chcemy wyeliminować dotychczasowe błędy jego gameplayu. Dodatkowo dodaliśmy nowe efekty do jego pasywu oraz [W]. Oto pełna lista jego zmian:

  • [Pasyw] Crystallizing Sting
    • Czary Skarnera zadające obrażenia nakładają na przeciwnika oraz duże potwory truciznę o nazwie Crystal Poison
    • Jeśli Skarner zaatakuje cel z 3 stackami Crystal Poison otrzyma on dodatkowe 20-105 obrażeń oraz zostanie zestunowany na okres 0,5/0,75/1 sekundy
    • Po stunie cel nie będzie mógł otrzymywać przez okres 6 sekund nowych stacków Crystal Poison
  • [Q] Crystal Slash
    • Crystal Energy Bonus: Skarner otrzymuje 3/4/5/6/7 % AS za każdy stack
    • Autoataki redukują cooldown umiejętności o 0,5 sekundy (podwójna wartość, jeśli atakowany jest przeciwnik)
    • Bazowe obrażenia fizyczne zredukowane do 20/30/40/50/60 z 25/40/55/70/85
    • Przelicznik AD zredukowany do 0,4 z 0,8
    • Bazowe obrażenia magiczne zredukowane do 20/30/40/50/60 z 24/36/48/60/72
    • Przelicznik AP zredukowany do 0,2 z 0,4
  • [W] Crystalline Exoskeleton
    • Zmniejszono cooldown do 13 sekund z 16
  • [E] Fracture
    • Bazowe obrażenia zmniejszone do 40/60/80/100/120 z 80/120/160/200/240
    • Przelicznik AP zmieniony na 0,4 z 0,7
    • Cooldown obniżony do 12 sekund  z 14
  • [R] Impale
    • Cooldown obniżony do 100/90/80 sekund z  130/120/100
    • Impale sprawia, że stracki Crystal Posion wybuchają zadając dodatkowo 50/75/100 obrażęń za każdy stack nałożony na cel