League of Legends r.

Rework Garena?

W zeszłym roku Juggernauci doczekali się dużej aktualizacji. Riot jednak wraca do tych zmian - na celowniku: Garen.

Klasa otrzymała rework, jednak twórcy o niej nie zapomnieli i cały czas obserwują rozwój sytuacji. RiotRepertoir skupił się na Garenie…

Jakie były oryginalne cele?

  • określenie Garena jako Juggernauty
  • uczynienie go źródłem dużych obrażeń przez całą grę
  • poprawienie jego umiejętności z perspektywy wrogów
  • zmniejszenie obecności i reputacji jako stricte sytuacyjnego tyrana na linii
  • uczynienie gier z Garenem nieco bardziej odróżniających się, unikalnych
  • utrzymanie dostępności Garena dla nowych graczy

Co jest w porządku?

  • zwiększanie szybkości obrotów na [E] wraz z poziomem sprawia, że obrażenia odpowiednio się skalują przez całą grę
  • oznaczanie jako Villain (Czarny Charakter) sprawia, że gry z Garenem wydają się unikalne
  • zmiany Garena nie zmieniły jego dostępności dla nowych graczy

Problemy do rozwiązania

  • oznaczanie czasami wydaje się dotyczyć nieodpowiednich postaci
  • taktyczny counterplay (zwłaszcza dla melee wrogów) nadal jest nieco słaby przeciwko Garenowi

Znane wady

  • pasyw z oznaczaniem może wydawać się dodatkiem, nie najgorszym oprawcą
  • system pasywu karze wroga za dobre radzenie sobie
  • [W] to nudniejszy przycisk niż wcześniej

Kolejne kroki

(obecnie twórcy nie zajmują się Garenem, jednak trzeba będzie się zainteresować poniższymi działaniami)

  • zbadanie sposobów na poprawę jasności (dla wrogów) tego, jak działa wybór oznaczonego celu – w idealnym świecie cel nigdy nie powinien zostać oznaczony bez wiedzy, dlaczego tak się stało
  • zbadanie lepszych mechanizmów kontrowania [E] Judgment

 

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]