W zeszłym roku Juggernauci doczekali się dużej aktualizacji. Riot jednak wraca do tych zmian - na celowniku: Garen.
Klasa otrzymała rework, jednak twórcy o niej nie zapomnieli i cały czas obserwują rozwój sytuacji. RiotRepertoir skupił się na Garenie…
Jakie były oryginalne cele?
- określenie Garena jako Juggernauty
- uczynienie go źródłem dużych obrażeń przez całą grę
- poprawienie jego umiejętności z perspektywy wrogów
- zmniejszenie obecności i reputacji jako stricte sytuacyjnego tyrana na linii
- uczynienie gier z Garenem nieco bardziej odróżniających się, unikalnych
- utrzymanie dostępności Garena dla nowych graczy
Co jest w porządku?
- zwiększanie szybkości obrotów na [E] wraz z poziomem sprawia, że obrażenia odpowiednio się skalują przez całą grę
- oznaczanie jako Villain (Czarny Charakter) sprawia, że gry z Garenem wydają się unikalne
- zmiany Garena nie zmieniły jego dostępności dla nowych graczy
Problemy do rozwiązania
- oznaczanie czasami wydaje się dotyczyć nieodpowiednich postaci
- taktyczny counterplay (zwłaszcza dla melee wrogów) nadal jest nieco słaby przeciwko Garenowi
Znane wady
- pasyw z oznaczaniem może wydawać się dodatkiem, nie najgorszym oprawcą
- system pasywu karze wroga za dobre radzenie sobie
- [W] to nudniejszy przycisk niż wcześniej
Kolejne kroki
(obecnie twórcy nie zajmują się Garenem, jednak trzeba będzie się zainteresować poniższymi działaniami)
- zbadanie sposobów na poprawę jasności (dla wrogów) tego, jak działa wybór oznaczonego celu – w idealnym świecie cel nigdy nie powinien zostać oznaczony bez wiedzy, dlaczego tak się stało
- zbadanie lepszych mechanizmów kontrowania [E] Judgment
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]