League of Legends r.

Rework Dr. Mundo – zbyt wcześnie opublikowany artykuł ujawnia nowe informacje na temat VGU

Brazylijska strona przypadkowo zbyt wcześnie opublikowała kolejny artykuł na temat reworku Dr. Mundo. W Internecie jednak nic się nie ukryje - szybkie usunięcie było zbyt wolne, jak na refleks graczy LoL-a i możliwość archiwizacji strony. Weyback Machine to cudowny wynalazek...

Zobacz też:

Poniższa zawartość pochodzi z artykułu na temat reworku dr. Mundo opublikowanego na oficjalnej stronie League of Legends w portugalskiej wersji językowej.

Przypominamy, że ujawnione grafiki to wciąż koncepty i model z etapu produkcji.

Cele reworku

  1. Poprawienie wyglądu – dopasowanie go do współczesnej estetyki League, a także podtrzymanie stylu zgodnego z tożsamością Mundo.
  2. Poprawienie kitu, ale zachowanie wytrzymałości, regerenacji i umiejętności rzucania tasakiem.
  3. Utrzymanie go jako możliwie najprostszego bohatera.

Motyw doktora

O tym Riot już wspominał – przy pracy nad bohaterem zastanawiano się, w jaki sposób wykorzystać motyw doktora: jako genialnego lekarza, który oszalał, czy może “genialnego lekarza”, który od początku był szalony? Na podstawie odzewu graczy podjęto decyzję, by utrzymać zabawny i komiczny charakter Mundo jako postaci, wprowadzając element czarnego humoru w postaci szaleństwa.

Rozgrywka

Mundo ma posiadać odporność na CC, ale – by ograniczyć jego przewagę – nie będzie posiadać mobilności ani nie będzie samodzielnie dysponować hard CC. Wciąż jednak będzie rzucać tasakiem!

Wygląd

Po ostatniej publikacji konceptów gracze zarzucili, że Dr Mundo ma zbyt uporządkowane włosy.

Riot więc poprawił ten aspekt Mundo.

Kolejne koncepty