League of Legends r.

Powód nerfów Luciana

Na PBE pojawiły się kolejne nerfy Luciana - Click! Riot jak zawsze próbuje wytłumaczyć swoje decyzje.

Tym razem na jego temat wypowiedział się Phreak:

“Oto kontekst naszych nerfów:

  • Lucian zdecydowanie posiada zbyt duży zasięg na umiejętnościach [Q][W][R]. W zamierzeniu ma być on królem średniego dystans, nie dalekiego. Chcemy go wzmocnić w tym do czego jest stworzony, jednak osłabić go w tych aspektach, w których nie powinien być dobry. Dla kontrastu – Ezreal ma mieć od niego lepszy poke, MF lepsze obrażenia obszarowe a Vayne lepsze AA i kite. Obecnie Lucian góruje w zbyt wielu aspektach

Reklama

  • Obecnie zbyt dużo przedmiotów AD/CDR/Penetracja sprzyjają Lucianowi
  • Ma za dużo możliwość skutecznych buildów, które sprawiają, że może dominować od pierwszej do ostatniej minuty
  • Ogólnie Lucian powinien kosić w early i mid game, jest zbyt dobry w late przez darmowe resety AA i to, że dzięki temu nie trzeba budować na nim AS

Sam sugerowałem raczej nerf prędkości ataki na poziom, wtedy opóźnienie ataku by było większe. Tak samo jak wywalenie możliwości kryta z pasywu – osłabi go we właściwym kierunku. Gdy pickuje Vayne nie spodziewam się dobrego early game. Gdy pickuję MF, to wiem, że nie ucieknę przed Renektonem. Pickując Luciana wiesz, że sobie poradzisz ze wszystkim – taki stan rzeczy nie może mieć miejsca na Summoner’s Rift”.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]