League of Legends r.

PBE – podsumowanie cyklu 7.14

Czego możemy się spodziewać w kolejnym patchu? Poznajmy prawdopodobne zmiany, które wejdą na serwery live już w tym tygodniu!

27 czerwca – klik!

  • nowa postać: Kayn
  • nowe skórki:
    • Soulhunter Kayn
    • Chroma: Pool Party Lulu, Pool Party Graves, Pool Party Fiora
  • zmiany balansu

28 czerwca – klik!

  • testy trybu Dark Star: Singularity
  • zmiany balansu

30 czerwca – klik!

  • zmiany balansu

7 lipca – klik!

  • splash art Soulhunter Kayna
  • zmiany przedmiotów

Nowa postać – Kayn

Soulhunter Kayn

1350 RP

Soulhunter Kayn 

Nowe ikony

Odwołują się one do Kayna: jeden dla jego formy Cienistego Skrytobójcy, a drugi dla formy Darkina.

  

Nowe skórki Chroma

Wszystkie skiny będą kosztowały po 290 RP

Pool Party Lulu

      

 Pool Party Graves

     

Pool Party Fiora

Poprawki

  • Kilka pomniejszych zmian tekstur Pool Party Gravesa.

  • Dodano opcję losowego picka podczas wyboru bohaterów.

  • Mała zmiana ekranu ładowania SKT Nami (po lewej nowy, po prawej stary).

Zmiany balansu

Ogólne

Lethality
  • Lethality jest teraz obliczane na postawie naszego poziomu, a nie na podstawie naszego przeciwnika.

Zmiany postaci

Alistar

  • Unbreakable Will [R]
    • Efekt redukcji obrażeń zwiększony z 50/60/70% do 60/65/70% 55/65/75%.
    • Okres trwania redukcji obrażeń zmieniony z 7 sekund na wszystkich poziomach na 7/8/9 sekund.

  • Przyrost prędkości ataku zmniejszony z 4 do 2.

Cho’Gath

  • Rupture [Q]
    • Koszt many zmniejszony z 90 do 60.
    • Obrażenia zmienione z 80/135/190/245/305 na 80/135/190/245/300.
  • Feral Scream [W]
    • Okres trwania wyciszenia zmieniony z 1,5/1,625/1,75/1,875/2 na 1,6/1,7/1,8/1,9/2.
  • Vorpal Spikes [E] [rework]:
    • Koszt many: 30 na wszystkich rangach.
    • Cooldown: 8/7/6/5/4.
    • 3 następne podstawowe AA Cho’Gatha wystrzelą kolce, które zadadzą 20/35/50/65/80 (+30% AP) + X% (4% + 0,5% za stack Uczty) maksymalnego zdrowia przeciwnika jako obrażenia magiczne i nałożą spowolnienie o wartości 30/35/40/45/50%, które się zmniejsza w przeciągu następnych 1,5 sekund.

Diana

  • Moonsilver Blade (pasyw)
    • [usunięto] Diana dodatkowo zyskuje 20% premii do prędkości ataku.
      • Pasywka zmieniona z [Diana zyskuje 20% AS] na [Użycie umiejętności przez Dianę daje jej dodatkowe 20% AS na 3 następne AA].
    • [nowość] Przywraca (+15% AP) many, kiedy zostanie aktywowany Moonsilver Blade.
  • Cresecent Strike [Q]
    • Cooldown zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 8/7,5/7/6,5/6 sekund.
  • Pale Cascade [W]
    • Koszt many zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 40/55/70/85/100.
  • Moonfall [E]
    • [nowość] Pasyw: Diana zyskuje 40/50/60/70/80% 50/60/70/80/90% AS na jej 3 następne AA po użyciu umiejętności.

Fiora

  • Duelist’s Dance (pasyw)
    • Prędkość ruchu zmniejszona z 20/30/40/50% do 15/20/25/30%.
  • Grand Challenge [R] 
    • Fiora już nie zyskuje premii do prędkości ruchu zapewnianej przez Duelist’s Dance.

Garen

  • Perseverance (pasyw)
    • Wartości teraz zmieniają się tylko raz, a nie na poziomach 11. i 16. Wartości zmieniono i dodano nowy efekt, który zwiększa heal, jeżeli Garen jest poniżej X% zdrowia.
      • LIVE: 9/6/4 sekund na poziomach 1./11./16.
      • PBE: 9 sekund na poziomach 1.-10. i zostaje obniżony do 3 sekund na poziomie 11.
    • Zmieniono wartości uzdrowienia
      • LIVE: 2/4/10% na poziomach  1./11./16.
      • PBE: 2% na poziomach 1.-10. i zwiększa się do 8% na poziomie 11.
    • [nowość] Uzdrowienie zwiększa się do [4%/15%], jeżeli Garen jest poniżej [25/50% na poziomach 1./11.] zdrowia.
  • Courage [W]
    • CD zmniejszony z 24/23/22/21/20 do 20/18,5/17/15,5/14.
    • Aktywna redukcja zdrowia zmieniona z 30% na wszystkich poziomach na 30/35/40/45/50% 50/60/70/80/90%.
    • Daje 50% 60% nieustępliwości na pierwsze 0,75 sekundy.
    • Redukcja obrażeń po pierwszych 0,75 sekundy wynosi 30%.
    • Czas trwania umiejętności zmieniony z 2/3/4/5/6 na 3 na wszystkich poziomach.
  • Judgment [E]
    • Przelicznik obrażeń zwiększony z 34/35/36/37/38% do 36/37/38/39/40%.

Nunu

  • Bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona z 7 sekund do 5 sekund.
  • Bazowy pancerz zmniejszony z 26,38 do 23.

Rammus

  • Defensive Ball Curl [W]
    • Samospowolnienie zmniejszone z 60% do 30%.

Singed

  • Bazowe zdrowie zwiększone z 542.76 do 610.
  • Przyrost zdrowia zwiększony z 82 do 90.
  • Slipstream (pasyw) – [rework]
    • Kiedy Singed wyprzedzi pobliską postać, zyska 25% MS na 2 sekundy.
    • Każda postać ma 10 sekund cooldownu.
    • Prędkość ruchu zmniejszona z 25% do 20%
    • Teraz działa na wszystkich postaciach, włącznie z sojusznikami.
  • Poison Trail [Q]
    • AP ratio zwiększone z 30% do 40%.
    • Obrażenia zmienione z 22/34/46/58/70 na 20/30/40/50/60.
  • Mega Adhesive [W]
    • Koszt many zmniejszony z 70/80/90/100/110 do 60/70/80/90/100.
    • CD zmienione z 14 na wszystkich poziomach na 17/16/15/14/13.
    • Spowolnienie zmienione z 35/45/55/65/75% na 40% na wszystkich poziomach.
    • Czas trwania Substancji Klejącej zmniejszony z 5 sekund na 3 sekundy.
    • [nowość] Przeciwnicy, którzy znajdują się na Substancji Klejącej (Mega Adhesive), są uziemieni, tzn. nie mogą aktywować ślizgów i zniknięć na tym obszarze.
  • Fling [E]
    • Koszt many zmniejszony z 100/110/120/130/140 do 80/95/110/125/140.
  • Insanity Potion [R]
    • Koszt many zmniejszony z 150 do 100.
    • Bonus do statystyk zmieniony z 35/50/80 na 35/60/85.

Taric

  • Starlight’s Touch [Q]
    • Koszt many zmieniony z 60/80/100/120/140 na 70/80/90/100/110.
    • Cooldown zmieniony na 3 sekundy.
    • Maksymalna liczba ładunków zmieniona z 3 na 1/2/3/4/5 zależnie od poziomu umiejętności.
    • Bazowe uzdrowienie za ładunek zmienione z 20/30/40/50/60 na 30.
    • Skalowanie HP przy uzdrowieniu zmienione z [1,5% bonusowego zdrowia] na [1% maksymalnego zdrowia].

Udyr

Zmiany Udyra pojawią się w kolejnym cyklu, nie wejdą jeszcze na serwery live.

  • MS zwiększony z 345 do 355.
  • Inner Beast (pasyw) – [rework]
    • Za każdym razem, gdy Udyr zmieni styl w walce, zyskuje stack Inner Beast (Wewnętrznej Bestii) na 7 sekund (maksymalnie 5 stacków).
    • Inner Beast (dotyczy tylko jednego stacka): zyskuje +4% CDR, +4% AS i +6% bazowego AD.
  • Tiger Stance [Q]
    • Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.
    • Okres trwania zwiększonego AS zwiększony z 5 do 6 sekund.
    • Obrażenia DoT zwiększone z 30/60/90/120/150 (+120/130/140/150/160% całkowitego AD) do 78/126/174/222/270 (+90 bonusowego AD).
    • Czas trwania DoT wydłużony z 2 do 6 sekund.
    • [nowość] DoT zadaje +6% obrażeń za każdy stack Inner Beast.
    • [usunięto] Jeżeli DoT jest odnowione, nie zadaje części obrażeń jako burst.
  • Turtle Stance [W]
    • Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.
  • Bear Stance [E]
    • Cooldown zmniejszony z 6 do 5 sekund.
  • Phoenix Stance [R]
    • Cooldown zmniejszony z 6 na 5 sekund.
    • Obrażenia ognistej aury zmienione z 40/80/120/160/200 (+100% AP) na 60/90/120/150/180 (+120% bonusowego AD).
    • Czas trwania ognistej aury wydłużony z 4 do 6 sekund.
    • Obrażenia stożka ognia zmienione z 40/80/120/160/200 (+45% AP) na 50/75/100/125/150 (+30/40/50/60/70% bonusowego AD).

Yorick

  • Shepherd of Souls (pasyw)
    • Ghoule natychmiast atakują przeciwnika po doskoku za pomocą E.
    • Obrażenia ghouli zmienione z 10-90 na 2-100.
    • Promień reagowania ghouli na E zwiększony z 1000 do 1400.
  • Mourning Mist [R]
    • Czas odnowienia zmniejszony z 160/150/140 do 160/130/100.
    • Zdrowie Mglistej Dziewicy zwiększone z 700/1500/3000 do 700/1500/4000.

Zilean

  • Time Warp [E]
    • Dostosowano indykator zasięgu E, aby lepiej oddawał aktualny zasięg czaru.

Zmiany czarów przywoływacza

Smite

  • Teraz może być użyty na “średnich” potworach.
    • Krug (średni skalniak) – został zmieniony z “małego” potwora na “średniego” potwora.

Zmiany przedmiotów

Itemy z Lethality/Destrukcją 
  • Wszystkie itemy z Lethality teraz pokazują, jak dużo pancerza w danym momencie niwelują, kiedy są w inwentarzu.

Ancient Coin [Nomad’s Medallion, Talisman of Ascension, Eye of the Oasis]

  • Nagroda za wykonanie zadania dla przedmiotów z linii Ancient Coin została zmieniona. Zamiast Elixir of Skill, sojuszniczy bohaterowie poruszają się teraz szybciej o 8% w Twoim kierunku.

 Bramble Vest

[nowy item!Bramble Vest

  • Jest częścią przepisu na Thornmaila
  • Koszt: 900 złota
  • Przepis: [Cloth Armor + Cloth Armor + złoto]
  • Statystki i efekty:
    • +35 pancerza.
    • Unikalna Pasywka: Thorns – Jeżeli nasza postać zostanie trafiona podstawowym AA, to Thorns odbije w stronę atakującego 25 20 magicznych obrażeń i dodatkowo nałoży na atakującego Grievous Wounds na 1 sekundę.

Duskblade of Draktharr

  • Zmieniono przepis [Serrated + Caufield’s + X złota].
  • Całkowity koszt zmniejszony z 3250 do 3000 2900.
  • AD zmniejszone z 65 do 60 55.
  • Lethality zwiększone z 15 do 18.
  • Unikalny pasyw – Nightstalker – obrażenia przy pierwszym AA zmienione z [75 + 200% lethality] nieuchronnych obrażeń na [150-210 105-360 obrażeń fizycznych].
  • [nowość] Unikalny pasyw – Nightstalker – przy użyciu spowalnia o 99% na 0,25 sekundy.
  • [nowość] Dodano 10% CDR.
  • [usunięto] Dodatkowa prędkość poza walką zmniejszona z 20 do 0.
  • Czas efektu po ujawnieniu zwiększony z 4 do 5.

Edge of Night

  • Zmieniono przepis: [Serrated + Pickaxe + Ruby Crystal + złoto].
  • Całkowity koszt zmniejszony z 3100 do 2900.
  • Lethality zwiększone z 15 do 18.
  • [nowość] Teraz dodaje 250 HP.
  • [usunięto] Dodatkowa prędkość poza walką zmniejszona z 20 do 0.
  • [usunięto] MR zmniejszony z 35 do 0.

Poacher’s Dirk

  • [nowość] Unikalny pasyw – “Po zabiciu wroga/przeciwnika Twój następny czar, który zada obrażenia, zada dodatkowe 50 bonusowych, fizycznych obrażeń. (30 sekund CD)”.
  • [usunięto] Dodatkowa prędkość poza walką zmniejszona z 20 do 0.
  • Transformacja w Serrated Dirk nie ma już cooldownu.
  • Po zabiciu trzech dużych potworów z wrogiej dżungli (50 -> 40 sekund czasu odnowienia) transformuje się w Serrated Dirk.

Randuin’s Omen

  • Zmieniono przepis [Giant’s Belt + Warden’s Mail + 900 złota].
  • Zdrowie zwiększone z 350 do 400.

Serrated Dirk
  • [nowość] Unikalny pasyw – “Po zabiciu wroga/przeciwnika, twój następny czar który zada obrażenia zada dodatkowe 50 40 bonusowych fizycznych obrażeń. (30 sekund CD)”.
  • [usunięto] Dodatkowa prędkość poza walką zmniejszona z 20 do 0.

Statikk Shiv

  • Prędkość ataku zmniejszona z 35% do 30%.
  • Nie zadaje już 65% bonusowych obrażeń minionkom.

[rework!Thornmail 

  • Koszt: 2900 złota
  • Przepis: [Bramble Vest + Ruby Crystal + Warden’s Mail + złoto]

  • Statystyki i efekty:
    • +250 Zdrowia
    • +75 Pancerza
    • Unikalna Pasywka: Thorns – Jeżeli nasza postać zostanie trafiona podstawowym AA, to Thorns odbije w stronę atakującego 25 magicznych obrażeń i dodatkowo nałoży na atakującego Grievous Wounds na 1 sekundę.
    • Unikalna Pasywka: Zimna Stal – Gdy zostaniesz trafiony atakiem podstawowym, prędkość ataku napastnika ulegnie zmniejszeniu o 15% na 1 sekundę.

Youmuu’s Ghostblade

  • AD zmniejszone z 60 do 55.
  • Całkowity koszt zwiększony z 2900 do 3000 złota.
  • Dodatkowa prędkość poza walką zwiększona z 20 do 40.
  • Lethality zwiększone z 15 do 18.
  • Unikalny Aktyw – MS zmieniony z [20% MS] na [40% MS, który zmniejsza się do 20% w czasie trwania aktywu].