27 stycznia – klik!
- nowe skórki
- Heartseeker Orianna
- Sweetheart Sona
- nowa skórka wardów: Harpseeker Ward
- nowe ikony
- zmiany balansu: bohaterowie i przedmioty
- nowy przedmiot
28 stycznia – klik!
- nowe boty
- zmiany Xin Zhao
- zmiany bohaterów w kliencie AIR na PBE
- nowa specjalizacja
29 stycznia – klik!
- poprawki Sweetheart Sony
- zmiany Warsztatu Hextech
- zmiany bohaterów, przedmiotów i specjalizacji
- zmiany smoka
1 lutego – klik!
- zmiany bohaterów
- zmiany smoka
2 lutego – klik!
- splashart Sweetheart Sony
- odświeżone ikonki umiejętności
- zmiany Xin Zhao
3 lutego – klik!
- poprawki Woad King Dariusa
- zmiany przedmiotów
4 lutego – klik!
- splashart Heartseeker Orianny
- zmiany nowego champ select
- zmiany bohaterów i przedmiotów
Nowe skórki
Heartseeker Orianna – 1350 RP
Sweetheart Sona – 975 RP
Nowa skórka wardów
Harpseeker Ward
Nowe ikony
Nowe boty
W grze niestandardowej pojawiły się nowe postacie sterowane przez komputer. Wśród nich znajduje się Gangplank,
Jhin,
Olaf,
Teemo,
Volibear, oraz
Yasuo. Prawdopodobnie będą one od tej pory spotykane także w grze przeciw SI.
Odświeżone ikonki umiejętności
Dodatkowa ikonka wyświetla się przy kontrolowaniu klona:
Warsztat Hextech
Dodano nowe pliki związane z rodzajami skrzynek: “New Player” “Day One” and “Promotion”.
Zmiany nowego champ select
- czas na zamierzony wybór zmniejszony do 20 sekund z 35
- czas na bany zmniejszony do 30 sekund z 40 sekund
- czas na ostateczny wybór postaci zmniejszony do 30 sekund z 40 sekund
- czas etapu po wyborze bohaterów (oczekiwanie na grę) zmniejszony do 30 sekund z 40 sekund
- potencjalny czas oczekiwania zmniejszony do 530 sekund z 720 sekund
Ogólne
- zmiana animacji autoataku Warlord Shena
Woad King Darius
- wskaźnik pasywu poprawiony i znowu jest niebieski
Zmiany tylko w kliencie AIR na PBE
Krótkie wyjaśnienie: LoL posiada dwa klienty: AIR, do którego się logujesz i szukasz gier oraz klienta gry, w którym ładujesz się do gry i grasz. Zazwyczaj wartości statystyk w obu klientach są bardzo zbliżone, jednak w tym wypadku jest inaczej. Krótko mówiąc: poniższe zmiany mogą być cofnięte lub poprawione, zanim trafią do klienta gry.
- Bomba Fosforowa [Q] – obrażenia zmniejszone do 70/120/170/220/270 z 80/130/180/230/280.
- Pijacka Furia [W] – następny atak zadaje teraz obrażenia wszystkim pobliskim wrogom.
- To Koniec! [Q]
- Obrażenia wracającego pocisku zmniejszone do 85/135/185/235/285 z 85/145/205/265/325.
- Wracający pocisk zadaje teraz procentowe obrażenia potworom i stworom.
- Żrąca Plwocina [Q] – prędkość ataku przeniesiona do [W].
- Broń Biomagiczna [W]
- Zwiększa prędkość ataku o 15/20/25/30/35%.
- Dodatkowe 2% obrażeń zadaje teraz 15 pkt. minimalnych obrażeń.
- Deszcz Gwiazd [Q] – koszt many zmniejszony do 60 na wszystkich poziomach z 70/75/80/85/90.
- Zmieniono opis: Soraka przywołuje gwiazdę w wybrane miejsce. Wrogowie stojący w zasięgu otrzymują 70/110/150/190/230 (+0.35 MU) magicznych obrażeń i są spowolnieni o 30/30/30/30/30% na 2 sekundy.
Jeśli Deszcz Gwiazd trafi bohatera, Soraka odzyskuje 30/45/60/75/90 (X MU) zdrowia oraz 20/30/40/50/60 (+X MU) many przez następne 5 sekund. - Spowolnienie zmniejszone z 30/35/40/45/50% do 30% na każdym poziomie.
- Wszyscy trafieni przeciwnicy są spowolnieni (nie muszą stać w środku eksplozji).
- Wrogowie będący w środku wybuchu nie otrzymują już dodatkowych obrażeń.
- [NOWOŚĆ] “Jeśli Deszcz Gwiazd trafi bohatera, Soraka zyskuje Przynależność, dzięki czemu odzyskuje 30/45/60/75/90 (X MU) zdrowia oraz 20/30/40/50/60 (+X MU) many przez następne 5 sekund.” (na tą chwilę wartości są nieznane).
- Zmieniono opis: Soraka przywołuje gwiazdę w wybrane miejsce. Wrogowie stojący w zasięgu otrzymują 70/110/150/190/230 (+0.35 MU) magicznych obrażeń i są spowolnieni o 30/30/30/30/30% na 2 sekundy.
- Astralne Natchnienie [W]
- Zmieniono opis: Przywraca sojusznikowi 70/100/130/160/190 (+0.6 MU) zdrowia.
Jeśli czar zostanie rzucony, gdy Soraka ma Przynależność, efekt zostaje przeniesiony na sojusznika z odnowionym czasem trwania.
Nie można użyć, gdy zdrowie Soraki jest poniżej 5% maksymalnej wartości.
- Efekt leczenia został zmniejszony do 70/100/130/160/190 z 120/150/180/210/240.
- Usunięto wpis mówiący, że czar leczy Sorakę.
- [NOWOŚĆ] Jeśli czar zostanie rzucony, gdy Soraka ma Przynależność, efekt zostaje przeniesiony na sojusznika z odnowionym czasem trwania.
- Zmieniono opis: Przywraca sojusznikowi 70/100/130/160/190 (+0.6 MU) zdrowia.
- Znak Śmierci [R] – zmniejszono ilość obrażeń po aktywacji Znaku do 25/35/45% z 30/40/50%.
Zmiany balansu
Akali
- Mark of the Assassin [Q] – teraz zwraca 40 punktów energii na wszystkich poziomach zamiast 20/25/30/35/40
- Shadow Dance [R] – prędkość dasha zwiększona do 2000 z 1600
Alistar
- Triumphant Roar [E]
- koszt many zwiększony do 50/60/70/80/90 z 40/50/60/70/80
- cooldown zwiększony do 16 na wszystkich poziomach z 12
Corki
- Phosphorus Bomb [Q] – obrażenia zmniejszone do 70/115/160/205/250 z 80/130/180/230/280
- Missile Barrage [R] – czas przeładowania zwiększony do 12/11/10 z 12/10/8
Ekko
- Timewinder [Q] – cooldown obniżony do 9/8.5/8/7.5/7 z 11/10/9/8/7
Gragas
- Barrel Roll [Q]
- czas trwania spowolnienia zwiększony do 2 sekund z 1.3
- czas trwania spowolnienia nie zwiększa się już w miarę upływania czasu
- cooldown
obniżony do 9/8.5/8/7.5/7przywrócony do 11/10/9/8/7 z 9/8.5/8/7.5/7
- Drunken Rage [W]
- kolejny atak podstawowy także zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom w pobliżu
- czas channelowania zmniejszony do o .75 z 1.
Graves
- End of the Line [Q]
- bonusowe AD Ratio na drugim uderzeniu
zmniejszone do 40/55/7/85/100% z 40/60/80/100/120%zwiększone do 40/60/80/100/120% - obrażenia drugiego ataku podstawowego obniżone do 80/125/170/215/260 z 85/145/205/265/325
- czas detonacji po uderzeniu w teren zwiększony do .25 sekundy
- bonusowe AD Ratio na drugim uderzeniu
- Quickdraw [E] – czas trwania bonusu True Grid
zwiększony do 5 sekund z 4przywrócone
Illaoi
- Test of Spirit [E]
- koszt many zmniejszony do 35/40/45/50/55 z 35/45/55/65/75
- chybione [E] już nie unieruchamia Illaoi
- dla wrogów, którzy są Nośnikami – “jeżeli sojusznik zabije mackę w ciągu 5 sekund, kiedy Ty ją uderzyłeś – jest to zaliczane Tobie jako Nośnikowi (asysty przy mackach są teraz możliwe)”
Jax
- Relenless Assault (pasyw)
- teraz stackuje się do 8 razy zamiast 6
- teraz daje [3.5/5/6.5/8/9.5/11%] szybkości ataku za stack zamiast 4-14%
- Grandmaster’s Might [R] – AP ratio
obniżone do .6 z .7przywrócone
Karma
- Focused Resolve [W] – wskazówka mówi, że bonus uzdrowienia nadal ma miejsce, gdy cel umiera
Kog’Maw
- Caustic Spittle [Q] – bonus prędkości ataku przeniesiony na [W]
- Bio-Arcane Barrage [W]
- teraz zapewnia 15/20/25/30/35% prędkości ataku
- 2% maksymalnego zdrowia celu zadaje maksymalnie 15 obrażeń
Poppy
- Hammer Shock [Q]
- obrażenia zmniejszone do 40/65/90/115/140
- AD ratio zwiększone do .8 z .7
- zadaje pełne obrażenia minionom zamiast 80%
Rengar
- Bola Strike [E] – czas castowania w powietrzu zmniejszony do .125 z .25
Ryze
- Arcane Mastery (pasyw) – wskazówka teraz mówi, że kolejny piąty spell redukuje cooldown o cooldown Overload
- Desperate Power [R] – cooldown zmniejszony do 50/40/30 z 80/60/40
Xin Zhao
- Battle Cry [W]
- Nowy efekt: pasywne uzdrowienie ma teraz
bonus .3 AD ratiobonusowe AD ratio na uzdrowieniu obniżone do .2 z .3 - Nowy efekt: pasyw zawiera teraz także we wskazówce informację, że
“zadaje krytyczne obrażenia celowi w wysokości 60/70/80/90/100% dodaktowych obrażeń”dodatkowe obrażenia przy co trzecim atakuzmniejszone do 40/50/60/70/80% z 60/70/80/90/100%zmniejszone do 25/37.5/50/62.5/75% z 40/50/60/70/80% - zmieniony opis:
Pasywna: Przy każdym co trzecim ataku podstawowym, Xin Zhao uderza krytycznie, zadając 25/37.5/50/62.5/75% dodatkowych obrażeń. Co trzeci atak leczy Xina o X (0.2 dodatkowych AD) + (0.7 AP).
Riot dodał, że leczenie będzie działało z Nasyconym Pożeraczem, ale ciosy krytyczne będą w dalszym ciągu wymagały 3 autoataków.
- Nowy efekt: pasywne uzdrowienie ma teraz
- Audacious Charge [E] – cooldown zmniejszony do 12 sekund na wszystkich poziomach z 14/13/12/11/10
Zed
- Death Mark [R] – obrażenia przy wybuchu obniżone do 25/35/45% z 30/40/50%
Ziggs
- Mega Inferno Bomb [R]
- obrażenia zwiększone do 300/450/600 z 250/375/500
- AP ratio zwiększone do 1.1 z .9
- wrogowie nie w głównej strefie wybuchu otrzymują 66% obrażeń zamiast 80%
Przedmioty
Boots of Swiftness
- koszt całkowity zwiększony do 900 sztuk złota z 800
Boots of Mobility
- prędkość poruszania poza walką zwiększona do 115 z 105
- całkowity koszt zwiększony do 900 sztuk złota z 800
NOWY PRZEDMIOT!
Duskblade of Draktharr
- koszt całkowity: 3250 złota
- przepis: Serrated Dirk + B. F. Sword + 850 złota
- +75 AD
- +5% prędkości ruchu
- pasyw: +10 penetracji pancerza
- pasyw: podstawowe ataki na wrogich bohaterach nakładają efekt Nightfall (cooldown: 120 sekund)
- Nightfall: po 2 sekundach zadaje fizyczne obrażenia w wysokości 90 punktów + 25% brakującego zdrowia celu. Jeśli zabijesz cel lub otrzymasz asystę za jego zabójstwo przed zakończeniem Nightfall, cooldown zostanie zwrócony.
Dead Man’s Plate
- koszt całkowity zwiększony do 2900 złota z 2800
- spowolnienie zmniejszone do 50% z 75%
Frozen Heart
- koszt całkowity niezmieniony, ale koszt przepisu zwiększony o 100 złota
Ionian boots of Lucidity
- całkowity koszt zwiększony do 900 sztuk złota z 800
Kircheis Shard
- bonusowe obrażenia on-hit
zwiększone do 50 z 30obniżone do 40 z 50 (wartość live: 30)
Phantom Dancer
- zasięg Spectral Waltz zwiększony do 550 z 500
- Lament: redukcja obrażeń
zwiększona do 16% z 12%przywrócone
Randuin’s Omen
- koszt całkowity zmniejszony do 2900 złota z 3000
- zdrowie zwiększone do 500 z 450
Rapid Firecannon
- prędkość poruszania zmniejszona do 5% z 7%
- Firecannon: dodatkowe obrażenia magiczne
zmniejszone do 50-150 (zależnie od poziomu) z 50-200zmienione na 50-160 (wartość live: 50-200)
Ravenous Hydra
- poprawka wskazówki: nakładane jest 50% kradzieży życia na obrażenia zadane z Hydry, zamiast 100%
Seeker’s Armguard
- pancerz zwiększony do 30 z 25
- zmiana przepisu:
- Amplifying Tome
- Cloth Armor
- Cloth Armor
- 165 złota
Statikk Shiv
- Shiv Lightning: obrażenia zwiększone
do 50-100 (zależnie od poziomu) z 30-100do 50-120 z 50-100 (wartość live: 30-100)
Sunfire Cape
- Nowy efekt: zadaje 50% dodatkowych obrażeń minonom i potworom
Warden’s Mail
- koszt całkowity zmniejszony do 1000 złota z 1100
Specjalizacje
Bond of Stone (Resolve, Tier 6)
- teraz wskazówka zawiera: obrażenia nie są przekazywane, jeśli masz poniżej 5% maksymalnego zdrowia
[NOWOŚĆ] Odkrycie Słabości (drzewko Zaciekłości, drugi rząd)
- Dodano nową specjalizację: “Zwiększa obrażenia, które zadaje Twoja drużyna na ostatnim zaatakowanym przez Ciebie wrogu o 2%.”
Smok
- efekt zabicia drugiego smoka zmieniony na: “Dodaje Twoim atakom w wieże dodatkowy efekt płonięcia na [10 x poziom] przez 2 sekundy
- efekt zabicia czwartego smoka zmieniony na: “Będziesz otrzymywał
30% mniej obrażeń z wież” buff obniżony do 20% mniej obrażeń od wież z 30% zamiast “+15% obrażeń minionom i potworom”
Co nie weszło w poprzednim patchu?
Oto elementy, które nie pojawiły się w poprzedniej aktualizacji. Nie znaczy to, że pojawią się w 6.3 – czekamy na informacje od Riotu!
Kluby
Warsztat Hextech
[latest_posts category=”League of Legends” count=”9″]