r.

Patchnotes 4.11 – Nerf Brauma, Jaxa, Kayle, Skarnera, Yasuo Ziggsa; Buff Maokaia, Nautiliusa, Nidalee, Zaca; nowy przedmiot; jungle timery

Przedstawiamy Wam Patchnote 4.11, który zawita do Nas w czwartek. Przejdźmy do sedna sprawy

Bohaterowie

Braum

BraumSquare (1)

  • Concussive Blows (Passive) – Ładunki będą trwały 4 sekundy zamiast 5
  • Concussive Blows (Passive) – Zmieniono obrażenia na 38+12 za poziom z 60 + 10 za poziom
  • Concussive Blows (Passive) – Bonus obrażeń z auto-ataków zmieniono na 7.5+2.4 za poziom z 12+2 za poziom

Jax

JaxSquare

  • HP na poziom zmieniono na 85 z 98
  • Pancerz na poziom zmieniono na 3 z 3.5
  • Bazowe HP zmieniono na 450 z 463

Kayle

KayleSquare (1)

  • Przyrost prędkości ataku na poziom zmieniono na 2.2 z 2.5
  • Righteous Fury [E] – zmieniono oba ratio (bazowe i splash) na 0.2 z 0.4
  • Intervention [R] – zwiększono cooldown na 110/95/80 z 90/75/60

Maokai

MaokaiSquare

  • Arcane Smash [Q]
    • Obniżono koszt many do 45 z 55
    • Zmniejszono długość spowolnienia do 1.5 z 2 sekund
  • Twisted Advance [W]
    • Nie będzie posiadał czasu castowania
    • Koszt many zredukowano do 75 na każdym poziomie z 75/80/85/90/95
    • Obniżono cooldown do 13/12/11/10/9  z 13 sekund na każdym poziomie
    • Zadaje teraz 9/10.5/12/13.5/15 (+0.04) AP % maksymalnego poziomu HP przeciwnika jako obrażenia magiczne zamiast 80/115/150/185/220 (0.8) AP
    • Zmniejszono zasięg do 525 z 600
  • Sapling Toss [E]
    • Zredukowano koszt many do 60/70/80/90/100 z 70/80/90/100/110
    • Obrażenia przy trafieniu obniżone do 40/60/80/100/120 z 40/75/110/145/180
    • Obrażenia przy wybuchu obniżone do 80/120/160/200/240 z 80/130/180/230/280
    • Wybuch spowalnia wrogów o 50 % na 1 sekundę
    • Zmniejszono prędkość ruchu sadzonek do 450 z 475
    • Prędkość ruchu sadzonek skaluje się z prędkością ruchu Maokaia
  • Vengeful Maelstorm [R]
    • Ulti jest przyczepione do Maokaia. Będzie podążało razem z nim
    • Bazowy koszt many obniżony do 40 z 75 na każdym poziomie
    • Zmniejszono zasięg do 475 z 575

Nautilius

NautilusSquare

  • Staggering Blow (Passive) – nad celem pokazany jest znacznik, który odmierza czas do następnego stunu
  • Staggering Blow (Passive) – może być aktywowany co 8 sekund do 6 poziomu, co 7 sekund po 11 poziomie i co 6 sekund po 16 poziomie (wcześniej zawsze co 9 sekund)

Nidalee

NidaleeSquare

  • Ogólnie
    • Bazowe HP zwiększono do 390 z 370
    • Bazowy pancerz zwiększono do 17 z 15
  • Prowl
    • Nidalee zyskuje 10 % prędkości ruchu w każdą stronę, jeśli cel ma na sobie efekt “Hunt”, zyska natomiast 30 % prędkości ruchu, jeśli będzie się poruszała w stronę tego celu
  • Javelin Toss
    • Zwiększono szerokość umiejętności na 40 z 30
  • Bushwack
    • Zmniejszono cooldown do 13/12/11/10/9 z 17/16/15/14/13
    • Zmniejszono obrażenia do 10/12/14/16/18 % z 12/14/16/18/20  %
  • Pounce
    • Jeśli cel ma na sobie efekt “Hunt” zasięg wynosi 750 zamiast 700
    • Od teraz Nidalee będzie zawsze skakała 75 jednostek przed miejsce, w które jest zwrócony cel
  • Primal Surge
    • Zmniejszono koszt many na 60/75/90/105/120 z 60/80/100/120/140
  • Aspect of the Cougar
    • Jeśli cel będzie miał na sobie efekt “Hunt” a Nidalee będzie w ludzkiej formie, to natychmiast zresetuje siec cooldown na tej umiejętności

Skarner

SkarnerSquare

  • Crystal Slash [Q] obniżono obrażenia do 18/28/38/48/58 z 20/32/44/56/68
  • Crystal Slash [Q] premia do prędkości ruchu obniżona do 2/3/4/5/6 % z 3/4/5/6/7 %

Yasuo

YasuoSquare (1)

  • Sweeping Blade [E] – każde ponowne użycie powiększa obrażenia o 50 % zamiast o 100 %

Zac

ZacSquare

  • Unstable Matter [W] – zwiększono cooldown do 5 sekund z 4
  • Unstable Matter [W] – jeśli Zac zbierze kawałek własnej “plazmy” z ziemi to cooldown za każdym razem zostanie zredukowany o 1 sekundę

Ziggs

ZiggsSquare (1)

  • Bazowa prędkość ruchu została obniżona do 325 z 330

Przedmioty

Nowy przedmiot Quili Coat

quillcoat

  • +20 Pancerza
  • +40 regeneracji życia na 5 sekund oraz 30 regeneracji many na 5 sekund po otrzymaniu obrażeń od potworów.  Atakujący potwór straci 5 % maksymalnego HP rozłożone na okres 3 sekund (maksymalnie 150 HP)
  • Aktyw: możemy postawić Stealth Warda, który odkryje teren na okres 180 sekund

Bloodthrister

Krwiopijec_przedmiot

  • Nowy pasyw dodający 10 % wartości AD

Essence Reaver

Essence_Reaver_item

  • Zwiększono AD do 60 z 50

Hunter’s Machete

Hunter's_Machete_item

  • Zwiększono cenę do 325 z 300
  • Zadaje +10 obrażeń vs potwory
  • Daje +5 redukcji obrażeń vs potwory
  • Usunięto dawne pasywy

Madred’s Razors

Madred's_Razors_item

  • Zwiększona cena do 775 z 750

Spirit of the Ancient Golem

Spirit_of_the_Ancient_Golem_item

  • Koszt wynosi: 2000 złota
  • Recepta: Quilil Coat + Kindle Gem + 450 złota
  • +25 % bonusowego HP
  • +200 HP
  • +10 % CDR
  • +20 Armor
  • +60 HP na 5 sekund oraz +45 many na 5 sekund po otrzymaniu obrażeń od potworów w lesie. Atakujący potwór straci 5 % maksymalnego HP w okresie 3 sekund (max 195)
  • Gromadzi 1 ładunek złota co 1.5 sekundy (max 80) po zabiciu dużego lub epickiego potwora 40 złota zostanie przekazane naszemu bohaterowi
  • Aktywnie Hunter’s Ward: Postawi Stealth Warda na okres 180 sekund
  • Usunięto stare pasywy

Inne

Do gry zostaną dodane jungle timery

tm