r.

Patchnote 5.4 – Reworki Veigara i Zileana

Jak zawsze kilka dni przez nową aktualizacją gry przygotowujemy dla Was podsumowanie cyklu z serwera PBE

99 % tych zmian pokryje się z tymi będącymi w oficjalnej aktualizacji. Do tego czasu może się pojawić coś nowego, wtedy natychmiast uzupełnimy ten artykuł. Aby uzyskać przejrzystość newsa nie będzie posiadał on wielu grafik – te będziecie mogli obejrzeć w zamieszczonych linkach

Nowe Splash Arty

Rework Zileana i Veigara

Veigar0

Veigar

  • Baleful Strike [Q]
    • Od teraz będzie skillshotem, który będzie trafiał cel główny i jeden znajdujący się za nim (tak jak [Q] Lux)
    • Będzie dawał 1 AP za zabicie każdej jednostki. Premia ta będzie podwojona w przypadku zabójstw bohaterów, dużych minionów oraz dużych potworów. Jednym uderzeniem umiejętności będzie można zabić 2 jednostki
    • Pasywnie – w przypadku zabicia bohatera jakąkolwiek inną umiejętnością zyskamy +1 AP
    • Zasięg zwiększony do 850 z 650
    • Cooldown zmieniony na 7/6.5/5/5.5/5 z 8/7/6/5/4
  • Dark Matter [W]
    • Koszt many zmniejszony do 70/75/80/85/90 z 70/80/90/100/110
    • Cooldown zmniejszony do 10/9.5/9/8.5/8 z 10 na każdym poziomie
  • Event Horizon [E]
    • Pojawi się 0.75 sekundowe opóźnienie między pojawieniem się umiejętności a utworzeniem stunujących ścian
    • Koszt many zmniejszony do 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
    • Cooldown zmniejszony do 18/17/16/15/14 z 20/19/18/17/16 sekund
    • Zasięg zwiększony do 700 z 650
  • Primordial Burst [R]
    • AP Ratio zmniejszony do 1.0 z 1.2 (AP Ratio na podstawie AP przeciwnika bez zmian)
    • Koszt many zmieniony na 125 z 125/175/225
    • Cooldown zmniejszony do 120/100/80 z 130/110/90

Zilean0

 

Zilean

  • Zasięg ataku został zmniejszony z 600 na 550
  • Bazowy Pancerz został zwiększony z 17.134 do 19.134
  • Bomba Zegarowa [Q]
    • Od teraz umiejętność jest skillshotem. Zilean rzuca [Q] na daną lokację. Pierwsza jednostka, która zetknie się z miejscem położenia bomby podniesie są
      • Priorytet targetowania to -> wszystko co ma na sobie już bombę -> przeciwnik -> przyjazny bohater -> wrogi minion -> przyjazny minion
    • Położenie dwóch bomb na tym samym celu zdetonuje poprzednią oraz zestunuje wszystkich przeciwników w obszarze jej działania na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 sekundy
    • Czas potrzebny na detonację bomby został zmniejszony do 3 z 4 sekund
    • Koszty many zostały zmienione na 60/70/80/90/100 z 70/85/100/115/135
    • Cooldown został zmieniony z 10 na wszystkich poziomach na 12/11/10/9/8
  • Cofnij [W]
    • Redukcja cooldownu nie działa na [R]
  • Zagięcie Czasu [E]
    • Koszty many zmienione na 50/55/60/65/70 z 80 na wszystkich poziomach
    • Cooldown zmieniony na 15 sekund na wszystkich poziomach z 20
    • Przyspieszenie/Spowolnienie zostało zmienione na 40/55/70/85/99% przez 2.5 sekundy z 55% na wszystkich poziomach przez 2.5/3.25/4/4.75/5.5 sekund
  • Chronoskok [R]
    • Czas odnowienia zmieniony na 120/90/60 z 180 na wszystkich poziomach
    • Czas trwania umiejętności został zmniejszony do 5 z 7 sekund

Inne

Zmiany w balansie

Janna_Square_0

Janna

  • Tailwind [Bierna] 
    • Współtowarzysze będą zyskiwać 8 % premii ruchu biegnąc w jej kierunku zamiast 5 % będąc po prostu obok niej
  • Zephyr [W]
    • Biernie zwiększono prędkość ruchu do 9/11/13/15/17 z 4/6/8/10/12

JarvanIV0

Jarvan

  • Bazowy pancerz zwiększono do 27 z 24
  • Demacian Standard [E]
    • Nie zapewnia Jarvanowi pancerza

KassadinSquare

Kassadin

  • Riftwalk [R]
    • Zmniejszono zasięg do 450 z 700
    • Koszt many został zredukowany do 60/120/240/480/960 z 75/150/300/600/1200

Katarina pbe 12/2

Katarina

  • Voracity [Bierna]
    • Aby redukcja cooldownu była aktywowana cel zaatakowany przez Katarine musi umrzeć w ciągu 3 sekund od czasu, gdy zadała mu obrażenia

Mordekaiser

Mordekaiser

  • Miał on dostać całkowity rework, jednak Riot wycofał się z tego pomysłu, zostaną wprowadzone tylko kosmetyczne zmiany
  • Regeneracja HP zostala zmniejszona do 0.67 z 1.67
  • Mace od Spades [Q]
    • Koszt HP obniżony do 20/25/30/35/40 z 25/32/39/46/53
    • Dodano 75 zasięgu do umiejętności
  • Creeping Death [W]
    • Od teraz gdy rzucimy czar na współtowarzysza również otrzymamy tarczę, a gdy osoba z [W] będzie biegała w naszym Mordekaisera to zarówno on i jak ten gracz zyskają 60 premii do prędkości ruchu
    • Koszt HP obniżony do 20/25/30/35/50 z 26/32/38/44/55
    • Przelicznik AP obniżony do 0.15 z 0.2
    • Obrażenia zmniejszone do 20/32/44/56/68 z 24/38/54/66/80
  • Children of the Grave [R]
    • Mordekaiser zyskuje 30 % AP celu oraz 25 % jego bonusowego HP zamiast 20 % AD i AP
    • Duch zyskuje 25/50/100 AD oraz 15 % maksymalnego HP Mordekaisera

Xerath

Xerath

  • Shocking Orb [E]
    • Stunuje maksymalnie na 1.75 zamiast 2.25 sekundy