Coraz szybciej zbliżamy się do kolejnego uaktualnienia. Przedstawiamy Wam spis tego, co do tej pory wydarzyło się na serwerze PBE w ostatnich tygodniach
Nowe skórki
Challenger Ahri (975 RP)
El Tigre Braum (975 RP)
Rework Wizualny Alistara
Poro Wardy
Uaktualnienie tekstur Mogany i Volibeara
Bramy w murach
Mogą przez nie przechodzić tylko osoby z teamu broniącego się, przeciwnicy nie będą mogli tego uczynić
Zmieniony wygląd i dźwięki Zz’Rot Portal
Dla przypomnienia sam przedmiot:
Zmiany ikon przedmiotów do junglowania
Są naprawdę mało zauważalne, po prostu trochę ciemniejszego koloru ustawiono, nie będziemy Was katować kolejnymi grafikami
Zmiany w balansie postaci
Corki
- Valkyrie [W] – zwiększono koszt many do 100 z 50
Elise
- Neutrotoxin [Human Q] – zwiększono obrażenia w potwory do 75/100/125/150/175 z 50/75/100/125/150
- Venomous Bite [Spider Q] – zwiększono obrażenia w potwory do 75/100/125/150/175 z 50/75/100/125/150
Evelynn
- Shadow Walk [Bierna] – regeneruje 2 % HP brakującej many na sekundę zamiast 1 % maksymalnej many na sekundę
- Revange [E] – będzie nakładało efekty on-hit
Gnar
- Boomerang Throw [Mini Gnar Q] – redukcja cooldownu po złapaniu wynosi 45/50/55/60/% zamiast 60 % na każdym poziomie
- GNAR! [R] – teraz poziom umiejętności wpływa na redukcję cooldownu boomerangu (powyżej)
Hecarim
- Rampage [W] – koszt many obniżono do 20/23/26/29/32 z 24/26/28/30/32
- Spirit of Dread [W] – maksymalne leczenie z potworów i minionów zwiększono do 90/120/150/180/210 z 60/90/120/150/180
Jayce
- Hyper Charge [Cannon W] – ataki będą zadawać 70/80/90//100/110 zamiast 70/85/100/1150/130 % obrażeń
Nautilus
- Titan;s Wrath [W]
- Bazowa wartość tarczy obniżona do 65/70/75/80/85 z 100/150/200/250/300
- Skaluje się ona teraz z 7/9.5/12/14.5/17 % całkowitego HP bohatera zamiast z 15 % bonusowego HP
Rek’Sai
- Queen’s Wrath [Q] – obniżono przelicznik AD do 0.3 z 0.4
- Prey Seeker [Podziemne Q] – obniżono przelicznik AP z 1.0 do 0.7
Renekton
- Reign of Anger [Bierna]
- Furia opada o 4 zamiast o 2 co sekundę
- Cull the Meek [Q]
- Cooldown 8 sekund
- Renekton zamachuje się ostrzem zadając 60/90/120/150/180 (+0.8 Bonus AD) fizycznych obrażeń najbliższym wrogom lecząc się za 3/4.5/6/7.5/9 (+0.4 bonus AS) życia w przypadku ataku w miniony. Jeśli uderzy bohaterów uleczy się za 9/13.5/18/22.5/27 (0.12 Bonus AD) życia za każdego trafionego wroga. Maksymalnie 50/75/100/125/150 HP. Dodatkowo wygeneruje on 2.5 furii za każdego trafioną jednostkę oraz 10 furii za każdego trafionego bohatera – maks 30 furii.
- Jeśli Renekton posiada ponad 50 Furii obrażenia zwiększają się do 90/135/180/225/270 (+1.2 bonus AD). Leczenie zwiększy się do 9/13.5/18/22.5/27 (+0.12 bonus AD) w przypadku jednostek oraz 27/40.5/54/67.5/81 (+0.36 Bonus AD) w przypadku bohaterów. Maksymalnie 150/225/300/375/450 HP
- Rutheless Predator [W]
- Cooldown 13/12/11/10/9 sekund
- Następny atak Renektona uderzy podwójnie ogłuszając cel na okres 0.75 sekundy i zadając 5/15/25/35/45 (+0.75 total AD) fizycznych obrażeń za każde z uderzeń (czyli łącznie podwójna wartość). Każde z uderzeń nakłada on-hit efekty oraz generuje dodatkowe 10 furii
- Jeśli Renekton posiada ponad 50 Furii cel zostanie ogłuszony na okres 1.5 sekundy oraz otrzyma 15/45/75/105/135 (+2.25 total AD) obrażeń fizycznych (czyli łącznie podwójna wartość)
- Slice and Dice [E]
- Cooldown 18/17/16/15/13 sekund
- Slice: Renekton dashuje się zadając 30/60/90/120/150 (+0.9 Bonus AD) obrażeń fizycznych. Jeśli trafi w przeciwną jednostkę będzie mógł użyć Dice w okresie 4 sekund
- Dice: Renekton dashuje się zadajac 30/60/90/120/150 (+0.9 Bonus AD) obrażeń fizycznych. Dodatkowo wygeneruje 2.5 furii za każdą trafioną jednostkę oraz 10 furii za każdego trafionego bohatera. Maksymalnie 30 furii
- Jeśli Renekton posiada ponad 50 Furii obrażenia wzrosną do 45/90/135/180/225 (+1.35 Bonus AD) a przeciwnicy trafieni umiejętnością będą mieli obniżony pancerz o 15/20/25/30/35 % na okres 4 sekund
Skarner
- Crystal Slash [Q] – koszt many obniżono do 16/17/18/19/20 z 16/18/20/22/24
- Fracture [E] – zmniejszono cooldown do 12/11.5/11/10.5/10 z 12 sekund
Sona
- Hymn of Valor [Q] – obniżono bonusowe obrażenia do 40 z 50 %
Syndra
- Dark Sphere [Q] – obniżono obrażenia do 50/95/140/185/230 z 70/110/150/190/230
- Scatter the Weak [E] – umiejętność będzie miała mniejszy i węższy zasięg
Zmiany w przedmiotach
- Farsight Orb
- Zredukowany koszt do 250 z 475
- Greater Stealth Totem
- Cooldown zredukowany do 60 z 90 sekund
- Koszt zredukowany do 250 z 475
- Greater Vision Totem
- Cooldown obniżono do 120 z 180 sekund
- Koszt zredukowano do 250 z 475
- Hunter’s Machete
- Zapewnia 15 złota zamiast 10 w przypadku zabicia dużych potworów
- Infinity Edge
- Obniżono szansę na krytyczne uderzenie do 20 z 25 %
- Morellonomicon
- Zwiększono koszt o 200 (finalna recepta
- Oracle’s Lens
- Zwiększono cooldown do 75 z 60 sekund
- Phantom Dancer
- Zwiększono szansę na uderzenie krytyczne z 30 do 35 %
- Skirmisher’s Sabre, Ranger’s Trailblaizer, Stalker’s Blade, Poacher’s Knife
- 30 zamiast 20 złota za zabijanie dużych potworów
- Peacher’s Knife
- Doda pół ładunku Smite zamiast skrócic czas oczekiwania o połowę
- Stalker’s Blade
- Kradnie 20 % prędkości ruchu przeciwnika zamiast spowalniać go o 50 % na okres 2 sekund
- Zz’Rot Portal – Click!
Zmiany w Smite
Smite będzie posiadał od teraz ładunki. Będziemy zyskiwać takowy co 75 sekund. Ładunki kumulują się od 1:40. Między jednym a drugim Smite musi minąć 15 sekund