Nowe postacie w Paladins? Czemu nie!
Nazwa: Guns Master
- LPM – Standardowo strzał z wybranej broni
- PPM – Zmienia typ posiadanej broni na: shotgun, 2 pistolety, karabin maszynowy lub działo energetyczne
- shotgun- duże obrażenia, niska szybkość ataku, średni czas przeładowania
- 2 pistolety- małe obrażenia, wysoka szybkość ataku, szybki czas przeładowania
- karabin maszynowy- średnie obrażenia, wysoka szybkość ataku, średni czas przeładowania
- działo energetyczne- duże obrażenia, wysoka szybkość ataku, długie przeładowywanie
- F – Double gunpowder
- Strzela potężnym pociskiem, który odrzuca nas i każdego napotkanego wroga przed sobą
- Q – Power Shot Twój kolejny strzał dostaje wzmocnienie zależnej od posiadanej aktualnie broni.
- shotgun- jeżeli pocisk przebije wroga i trafi na następnego otrzyma większe obrażenia.
- 2 pistolety- wystrzeliwuje automatycznie 2 pociski jednocześnie zadając o wiele więcej obrażeń, spowalnia go i zmniejsza szybkość leczenia.
- karabin maszynowy- zwiększa szybkość ataku 3 krotnie przez 5 sekund.
- działo energetyczne- wystrzeliwuje kulę, która odbija się od wrogich bohaterów, ścian etc. zadając ciągle obrażenia przez 5 sekund.
- E – Switch, Reload, Switch Posiadasz zwiększoną szybkość ataku przez 5 sekund. Jeżeli zabraknie amunicji w posiadanej broni automatycznie zmienia na kolejną.
Nazwa: Robot SU48
- Pasywna – Atakowanie bohatera ładuje baterię, można mieć maksymalnie 500 ładunków.
- LPM – SU48 odprowadza energię z wrogiego bohatera zadając mu przy tym obrażenia.
- PPM – SU48 pomaga swojej drużynie. W zależności ile aktualnie posiada ładunków baterii leczy wybranego sojusznika, za każdy 1pkt baterii uzdrawia 3 HP.
- F – Wall climbing SU48 może wspinać się po ścianach itp. na nieokreślony czas, 5pkt baterii pozwala na 1 sekundę wspinaczki.
- Q – Generator Form SU48 może przekształcić się w generator lecząc sojuszników za pomocą tylko PPM. Kosz użycia umiejętności to 3pkt baterii na sekundę.
- E – Connection SU48 łączy wszystkich okolicznych sojuszniczych bohaterów, którzy znajdują się blisko niego i leczą się na wzajem.
Nazwa: Rock Golem
- LPM – Uderza pięściami.
- PPM – Podnosi głaz z ziemi aby następnie rzucić nim w przeciwników.
- Q – Rock Wall Tworzy skalną ścianę, którą można zniszczyć lub dezaktywować.
- F – Rolling Rock Rock Golem zamienia się w okrągły głaz, toczy się w dowolnym kierunku, forma zmienia się po upływie określonego czasu lub trafieniu wroga.
- E – Cannon Ball Rock Golem skacze w górę, następnie spada w dół zadając duże obrażenia i oszałamia wrogów.
Nazwa: Time Warrior
- LPM – Uderza 2 ostrzami
- PPM – Biegnie do przodu z prędkością światła tnąc i odpychając wrogów stojących na przeszkodzie.
- F – Haste Zyskujesz potrójną szybkość ataku, zyskujesz odporność na kontrolę tłumu, umiejętność trwa 3 sekundy.
- Q – Backtrack Powtarza swoje 2 ostatnie ruchy.
- E – True Masterful Znika aby rozpocząć cięcie każdego wroga w pobliżu zadając wysokie obrażenia.
Nazwa: Manly Man
- LPM – Uderza wrogów wąsami, które działają jak bicz.
- PPM – Przyciąga do siebie wrogów za pomocą brody.
- F – Brave Heart Wąsy oraz broda stają się solidne uniemożliwiając zranienie bohatera przez 4 sekundy.
- Q – Long Beard Wiąże wroga za pomocą wąsów uniemożliwiając mu ucieczkę.
- E – True Power Of The Beard Umożliwia złapanie wrogów i rzucenie go w stronę jego sojuszników. Uderzając złapanego o ścianę zyska większe obrażenia.
Nazwa: Barik’s Brother
- LPM – Strzela kawałkami metalu. Można wbić do 6 kawałków w ziemie a następnie podnieść je aby zyskać straconą amunicję.
- PPM – Ładunek elektryczny przechodzi przez kawałki położone na ziemi tworząc łącze między nimi. Elektryczne więzi ranią wrogów.
- Q – Shield generator Tworzy generator dający tarczę dla sojuszników.
- F – Portal Tworzy portal umożliwiający przejście bohatera jak i jego sojuszników przez ścianę.
- E – Power Lens Tworzy dużą soczewkę stojącą na ziemi, która może być połączona z generatorem. Jeżeli strzelisz przez soczewkę obrażenia zostaną zwiększone.
Nazwa: Water Elemental
- LMP – Strzelba pod ciśnieniem wody.
- PPM – Uderza wroga z wielkiej pięści wodnej przewracając go do tyłu.
- Q – Water Copy Water Elemental kopiuje broń wroga zastępując swoje umiejętności LPM, PPM na umiejętności wroga. Umiejętność utrzymuje się aż do śmierci bohatera lub wroga.
- F – Stream Form Water Elemental zamienia się w ogromny wir wodny. W tym czasie nie może atakować ani zostać zaatakowany przez 4 sekundy.
- E – Water Vortex Water Elemental zamienia się w ogromny (posąg wodny?) i przyciąga wrogów na określonym obszarze do siebie przez 4 sekundy.
Nazwa: championXM20
- LPM – Posiada 1 strzał, który automatycznie przenosi pocisk do następnego magazynku. Średnie obrażenia oraz czas przeładowania.
- PPM – Wystrzeliwuje 4 pociski z armaty jednocześnie. Przeładowanie trwa wtedy 4 razy dłużej.
- Q – Healing station XM20 zmienia tryb na stacjonarny. Otrzymuje redukcje obrażeń oraz leczenie obszarowe.
- F – Rolling out Zmienia się w formę kulistą uniemożliwiając sobie możliwość ataku, podwaja się jego prędkość poruszania.
- E – Defense systems activate XM20 zaczyna się obracać zadając obrażenia wokół siebie. Strzały zadają małe obrażenia. Niszczy pociski wystrzeliwane w jego stronę oraz odpycha wrogów
Dodam, iż autorem tych pomysłów jest nasz rodak – serdecznie gratuluję mu pomysłu oraz chęci do stworzenia tych koncepcji.
Źródło
A Wam przypadły te postacie do gustu ? Coś należy zmienić, dodać ? Podzielcie się opiniami w komentarzach 🙂
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]