Wiecie - w 8.2 dostaliśmy całkiem dużego nerfa Kleptomency? Cóż, czas się przekonać jak duży jest to nerf! Zapowiada się coś rewolucyjnego?
Jeżeli ten nerf Was ominął:
- MNIEJ ŁUPÓW Częstotliwość wypadania przedmiotów została znacznie zmniejszona w pierwszych 15 minutach gry.
- JESZCZE MNIEJ ŁUPÓW Po 15 minutach częstotliwość wypadania przedmiotów została minimalnie zwiększona dla bohaterów walczących wręcz i trochę zmniejszona dla tych walczących na dystans.
- RYNEK KUPCÓW Wartość złota sprzedawanych przedmiotów zmniejszona o około 20%.
Czyli jak z tymi nerfami?
Testy zostały wykonane przez użytkownika cliff12341 za co lecą ogromne propsy.
Wszystkie testy zostały wykonane na Q GP – jest ono traktowane jako umiejętność melee.
1 test – GP poziom 3, wszystko przed 15 min:
- Z 300 możliwych proc-ów, 74 zdropione itemy => 24.67% szansy na otrzymacie jakiejś rzeczy z Klepto
Przedmiot | Ilość dropów | % szansa na dropa |
---|---|---|
Potka many | 20 | 0.27 |
Potka HP | 10 | 13.5% |
Sakiewka ze złotem | 28 | 37.8% |
Stealth Ward | 11 | 14.9% |
Potion of Rouge | 5 | 6.8% |
1-15 min:
- Poziomy 6, 9 i 12
Z 300 możliwych szans na otrzymanie proca Klepto wypadło 80 przedmiotów => 26.67% szansy na drop
Przedmiot | Liczba dropów | % szansa |
---|---|---|
Potka many | 10 | 12.5% |
Potka HP | 4 | 0.05 |
Sakiewka ze złotem | 17 | 21.25% |
Stealth Ward | 7 | 8.75% |
Potion of Rouge | 10 | 12.5% |
Ciasteczko | 4 | 0.05 |
Farsight Ward | 5 | 6.25% |
Oracle's Extract | 2 | 2.5% |
Control Ward | 5 | 6.25% |
Elixir of Iron | 3 | 3.75% |
Elixir of Sorcery | 5 | 6.25% |
Elixir of Wrath | 3 | 3.75% |
Elixir of Skill | 5 | 6.25% |
15-30 min:
- Poziomy 9, 12, 16 (po 100 szans) + 300 proc-ów na poziomie 16
Z 600 możliwych szans na dropa, wypadło aż 347 rzeczy z Klepto => to daje 57.83% szansy na dropa pomiędzy 15 a 30 minutą.
Przedmiot | Liczba dropów | % szansa |
---|---|---|
Potka many | 12 | 3.46% |
Potka HP | 13 | 3.75% |
Sakiewka ze złotem | 17 | 4.9% |
Stealth Ward | 20 | 5.76% |
Potion of Rouge | 20 | 5.76% |
Ciasteczko | 26 | 7.49% |
Farsight Ward | 26 | 7.49% |
Oracle's Extract | 28 | 8.07% |
Control Ward | 28 | 8.07% |
Elixir of Iron | 34 | 9.8% |
Elixir of Sorcery | 36 | 10.37% |
Elixir of Wrath | 37 | 10.66% |
Elixir of Skill | 50 | 13.37% |
Podsumowanie
Najprościej mówiąc, oprócz poziomów 1-5 poziom gracza nie ma żadnego wpływu na drop z Klepto. Wpływ natomiast ma czas gry – poniżej macie porównanie wszystkiego:
Przedmiot | 1-15 min. | 15-30 min. | % różnica |
---|---|---|---|
Potka many | 12.5% | 5.76% | -6.74% |
Potka HP | 0.05 | 3.75% | -1.25% |
Sakiewka ze złotem | 21.25% | 13.37% | -7.88% |
Stealth Ward | 8.75% | 10.66% | 1.91% |
Potion of Rouge | 12.5% | 10.37% | -2.13% |
Ciasteczko | 0.05 | 4.9% | -0.1% |
Farsight Ward | 6.25% | 9.8% | 3.55% |
Oracle's Extract | 2.5% | 5.76% | 3.26% |
Control Ward | 6.25% | 8.07% | 1.82% |
Elixir of Iron | 3.75% | 8.07% | 4.32% |
Elixir of Sorcery | 6.25% | 7.49% | 1.24% |
Elixir of Wrath | 3.75% | 7.49% | 3.74% |
Elixir of Skill | 6.25% | 3.46% | -3.46% |
Więc kilka wniosków:
- Drop z Kleptomancy w ciągu pierwszych 15 minut gry wynosi około 25.67% – czyli na oko 1/4 otrzymacie coś z Kleptomancy
- Drop z Kleptomancy od 15 do 30 minuty wynosi około 57.83 – więc prawie 3 z 5 każdych proc-ców wydropi item
A jak to się ma do Klepto przed nerfami?
W dużym skrócie:
- Pomiędzy 2-15 minutą drop spadł o 5-10% (z 30-35%)
- Ale za to drop z 15-30 min wzrósł o prawie 60%! (z około 35-39%)