Zmiany te już znajdują się na PBE.
Jakie są podstawowe cele zmian?
Po pierwsze Riot chce zwiększyć satysfakcję wynikającą z używania umiejętności Malphite’a.
Po drugie twórcom zależy na zachowaniu przystępności postaci i jego sprawności w walkach drużynowych.
Lista zmian
Pasyw – Granite Shield
- Malphite teraz delikatnie się mieni, gdy regeneruje swoją tarczę, aby jej dostępność była bardziej przejrzysta dla graczy.
- Rozmiar Malphite’a teraz skaluje się z jego pancerzem.
Q – Seismic Shard
- Zasięg: 625 ⇒ 700.
- Prędkość pocisku: 1200 ⇒ 1400 (przy rzuceniu spawnuje się bliżej celu).
- Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ 0,4 sekundy.
- Skalowanie AP: 0,6 ⇒ 0,4.
- Malphite nie “kradnie” już prędkości ruchu celu. Zamiast tego spowalnia cel o 20/25/30/35/40% i zwiększa własną prędkość ruchu o 20/25/30/35/40%.
- Czas trwania przyśpieszenia: 4 sekundy ⇒ 3 sekundy.
- Malphite nie przyzywa już Sejsmicznego Odłamka zza siebie, ale castuje go ze swojej prawej ręki. Zwiększa to także prędkość lotu pocisku do celu.
- Cele, w które trafiło Q, mają nałożony efekt roztopionej skały na czas trwania spowolnienia.
- Dodano drobne poprawki. Skała powinna być bardziej przerażająca i być bardziej satysfakcjonująca dla Malphite’a.
W – Thunderclap (zmiana nazwy z Brutal Strikes)
- Przy castowaniu Malphite resetuje swój autoatak i zadaje 40/55/70/85/100 bonusowych obrażeń fizycznych, które skalują się z 0,2 pancerza i 0,4 AP.
- Autoataki tworzą “wstrząsy” przez kolejne 6 sekund (wliczając reset autoataku). Jest to rozpłatanie (jak w Titanic Hydrze), które zadaje 10/20/30/40/50 obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu stożka; skaluje się z 0,1 pancerz i 0,2 AP.
- [Usunięte] Malphite nie zyskuje już potrójnego bonusowego pancerza, kiedy ma tarczę.
- Nadal otrzymuje na stałe +10/15/20/25/30% pancerza.
R – Unstoppable Force
- Podstawowa skórka Malphite’a ma teraz krater uderzeniowy. Nie może być zatrzymany!
Możliwe są także dalsze aktualizacje wizualne Malphite’a. Poniżej przedstawiamy te dotychczasowe:
Malphite Visual Effects updates to go along with some gameplay changes that should be on PBE tomorrow. Read the context here:https://t.co/K6mLJ4ZRuE
Let me know if you have any feedback on the VISUAL EFFECTS. #LeagueOfLegends #Malphite #RealTimeVFX #VFX pic.twitter.com/8h4xRc9Qda
— Riot Beardilocks (@Beardilocks) 3 maja 2019