League of Legends r.

Minirework Malphite’a: krater uderzeniowy na R

Rioter Lutzburg podzielił się planowanymi zmianami Malphite'a. A jest się czym dzielić - trochę ich zobaczymy na PBE...

Zmiany te już znajdują się na PBE.

Jakie są podstawowe cele zmian?

Po pierwsze Riot chce zwiększyć satysfakcję wynikającą z używania umiejętności Malphite’a.

Po drugie twórcom zależy na zachowaniu przystępności postaci i jego sprawności w walkach drużynowych.

Lista zmian

Pasyw – Granite Shield

  • Malphite teraz delikatnie się mieni, gdy regeneruje swoją tarczę, aby jej dostępność była bardziej przejrzysta dla graczy.
  • Rozmiar Malphite’a teraz skaluje się z jego pancerzem.

Q – Seismic Shard

  • Zasięg: 625 ⇒ 700.
  • Prędkość pocisku: 1200 ⇒ 1400 (przy rzuceniu spawnuje się bliżej celu).
  • Czas castowania: 0,25 sekundy ⇒ 0,4 sekundy.
  • Skalowanie AP: 0,6 ⇒ 0,4.
  • Malphite nie “kradnie” już prędkości ruchu celu. Zamiast tego spowalnia cel o 20/25/30/35/40% i zwiększa własną prędkość ruchu o 20/25/30/35/40%.
  • Czas trwania przyśpieszenia: 4 sekundy ⇒ 3 sekundy.
  • Malphite nie przyzywa już Sejsmicznego Odłamka zza siebie, ale castuje go ze swojej prawej ręki. Zwiększa to także prędkość lotu pocisku do celu.
  • Cele, w które trafiło Q, mają nałożony efekt roztopionej skały na czas trwania spowolnienia.
  • Dodano drobne poprawki. Skała powinna być bardziej przerażająca i być bardziej satysfakcjonująca dla Malphite’a.

W – Thunderclap (zmiana nazwy z Brutal Strikes)

  • Przy castowaniu Malphite resetuje swój autoatak i zadaje 40/55/70/85/100 bonusowych obrażeń fizycznych, które skalują się z 0,2 pancerza i 0,4 AP.
  • Autoataki tworzą “wstrząsy” przez kolejne 6 sekund (wliczając reset autoataku). Jest to rozpłatanie (jak w Titanic Hydrze), które zadaje 10/20/30/40/50 obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu stożka; skaluje się z 0,1 pancerz i 0,2 AP.
  • [Usunięte] Malphite nie zyskuje już potrójnego bonusowego pancerza, kiedy ma tarczę.
  • Nadal otrzymuje na stałe +10/15/20/25/30% pancerza.

R – Unstoppable Force

  • Podstawowa skórka Malphite’a ma teraz krater uderzeniowy. Nie może być zatrzymany!

Możliwe są także dalsze aktualizacje wizualne Malphite’a. Poniżej przedstawiamy te dotychczasowe: