League of Legends r.

Kai’Sa – przeliczniki, AP na (prawie) wszystkich umiejętnościach!

Szukuję się OP postać? Z przeliczników możemy wywnioskować że coś jest na rzeczy - budowanie AD i AP będzie chyba miało sens! Kai'Sa będzie broken?

Kai’Sa, Córka Pustki

Statystyki bazowe

  • Bazowe HP: 554.4
  • Przyrost HP: 80
  • Regeneracja HP: 1,24
  • Przyrost regeneracji HP: 0.15
  • Bazowe AD: 62.46
  • Przyrost AD: 1
  • Bazowa mana: 344
  • Przyrost many: 38
  • Pancerz: 33.04
  • Przyrost pancerza: 3
  • Odporność na magię: 30
  • Przyrost MR: 0.5
  • Zasięg autoataku: 500
  • Prędkość ruchu: 335
  • Bazowy AS: 0.644
  • Przyrost AS za poziom: 1.8

Pasyw: Druga Skóra

Żrące Rany:
Podstawowe ataki Kai’Sy oznaczają wrogów Plazmą na 4 sekundy, zadając (7-12) + 10 % AP] + ([(1-9) + 5% AP] za stack) dodatkowych obrażeń magicznych. Ataki Kai’Sy detonują Plazmę kiedy ma ona 4 stacki, zadając obrażenia eksplozywne ([15-20] + [2.5 za 100 AP])% zależne od brakującego zdrowia celu.
Efekty unieruchamiające rzucane przez pobliskich sojuszników nakładają 1 ładunek Plazmy.

Żywa Broń:
Symbiotyczny strój Kai’Sy przystosowuje się do wybranego przez nią stylu atakowania, w wyniku czego jej umiejętności ewoluują w zależności od stałych statystyk, pochodzących z przedmiotów ze sklepu i poziomu doświadczenia.

Q: Icathiański Deszcz

55 Many
10/9/8/7/6 sek CD

Kai’Sa wystrzeliwuje 6 pocisków, które po równo trafiają pobliskich wrogów zadając 5/61.25/77.5/93.75/110 (+40% bonusowego AD) (+30% AP) fizycznych obrażeń, a każde dodatkowe trafienie tego samego celu zadaje  30% obrażeń (maks: 113/153/194/234/275  (+100% bonusowego AD)(+75 AP) . Efekty unieruchamiające rzucane przez pobliskich sojuszników nakładają ładunki Plazmy.

Żywa Broń:

100 bonusowego AD (w tym momencie: X) -Icathiański Deszcz wstrzeliwuje 12 pocisków.

Miniony poniżej 35% HP otrzymują 200% obrażeń.”

  • Po upgradzie z Żywą Bronią, 12 rakiet z Q mogą zadać maks. obrażenia równe 194/263/333/403/473 (+172% AD)(+129% AP)

W: Szperacz Pustki

55/60/65/70/75 Many
22/20/18/16/14 sek CD

Kai’Sa wystrzeliwuje promień energii z Pustki, który ujawnia pierwszego trafionego wroga dając prawdziwe widzenia, zadaje 20/45/70/95/120 (+150% całkowitego AD)(+ 65% AP) obrażeń magiczne i nakłada 2 ładunki Plazmy.

Żywa Broń:
Jeżeli Kai’Sa posiada wystarczająco dużo dodatkowej mocy umiejętności (100 AP), Szperacz Pustki nadaje 3 ładunki Plazmy, a jego czas odnowienia jest skracany o 50% przy trafieniu bohatera.

E: Superdoładowanie

30 Many
16/15.5/15/14.5/14 sek CD

Kai’Sa się doładowuje [przez 1.5 sek], co chwilowo zwiększa jej prędkość ruchu (+ [40/45/50/55/60]%), ale odbiera możliwość atakowania. Po doładowaniu się Kai’Sa wyciąga większą broń, zwiększając swoją prędkość ataku o 40/50/60/70/80% na 5 sekund.
Ataki podstawowe skracają czas odnowienia Superdoładowania o 0.5 sekundy.

Żywa Broń:
Jeżeli Kai’Sa posiada wystarczająco dużo dodatkowej prędkości ataku (100% AS), Superdoładowanie zapewnia jej prawdziwą niewidzialność na 0.5 sekundy, kiedy się doładowuje.

R: Instynkt Zabójcy

100 Many
110/90/70 sek CD
1500/2000/2500 Zasięgu

Kai’Sa doskakuje z ogromną prędkością, pokonując daleki dystans do miejsca obok wrogiego bohatera oznaczonego Plazmą oraz otrzymuje tarczę pochłaniającą obrażenia równą 75/100/125 (+ 100/150/200% całkowitego AD)(+75% AP) na 3 sek.