Kai’Sa, Córka Pustki
Statystyki bazowe
- Bazowe HP: 554.4
- Przyrost HP: 80
- Regeneracja HP: 1,24
- Przyrost regeneracji HP: 0.15
- Bazowe AD: 62.46
- Przyrost AD: 1
- Bazowa mana: 344
- Przyrost many: 38
- Pancerz: 33.04
- Przyrost pancerza: 3
- Odporność na magię: 30
- Przyrost MR: 0.5
- Zasięg autoataku: 500
- Prędkość ruchu: 335
- Bazowy AS: 0.644
- Przyrost AS za poziom: 1.8
Pasyw: Druga Skóra
Żrące Rany:
Podstawowe ataki Kai’Sy oznaczają wrogów Plazmą na 4 sekundy, zadając (7-12) + 10 % AP] + ([(1-9) + 5% AP] za stack) dodatkowych obrażeń magicznych. Ataki Kai’Sy detonują Plazmę kiedy ma ona 4 stacki, zadając obrażenia eksplozywne ([15-20] + [2.5 za 100 AP])% zależne od brakującego zdrowia celu.
Efekty unieruchamiające rzucane przez pobliskich sojuszników nakładają 1 ładunek Plazmy.
Żywa Broń:
Symbiotyczny strój Kai’Sy przystosowuje się do wybranego przez nią stylu atakowania, w wyniku czego jej umiejętności ewoluują w zależności od stałych statystyk, pochodzących z przedmiotów ze sklepu i poziomu doświadczenia.
Q: Icathiański Deszcz
55 Many
10/9/8/7/6 sek CD
Kai’Sa wystrzeliwuje 6 pocisków, które po równo trafiają pobliskich wrogów zadając 5/61.25/77.5/93.75/110 (+40% bonusowego AD) (+30% AP) fizycznych obrażeń, a każde dodatkowe trafienie tego samego celu zadaje 30% obrażeń (maks: 113/153/194/234/275 (+100% bonusowego AD)(+75 AP) . Efekty unieruchamiające rzucane przez pobliskich sojuszników nakładają ładunki Plazmy.
Żywa Broń:
100 bonusowego AD (w tym momencie: X) -Icathiański Deszcz wstrzeliwuje 12 pocisków.
Miniony poniżej 35% HP otrzymują 200% obrażeń.”
- Po upgradzie z Żywą Bronią, 12 rakiet z Q mogą zadać maks. obrażenia równe 194/263/333/403/473 (+172% AD)(+129% AP)
W: Szperacz Pustki
55/60/65/70/75 Many
22/20/18/16/14 sek CD
Kai’Sa wystrzeliwuje promień energii z Pustki, który ujawnia pierwszego trafionego wroga dając prawdziwe widzenia, zadaje 20/45/70/95/120 (+150% całkowitego AD)(+ 65% AP) obrażeń magiczne i nakłada 2 ładunki Plazmy.
Żywa Broń:
Jeżeli Kai’Sa posiada wystarczająco dużo dodatkowej mocy umiejętności (100 AP), Szperacz Pustki nadaje 3 ładunki Plazmy, a jego czas odnowienia jest skracany o 50% przy trafieniu bohatera.
E: Superdoładowanie
30 Many
16/15.5/15/14.5/14 sek CD
Kai’Sa się doładowuje [przez 1.5 sek], co chwilowo zwiększa jej prędkość ruchu (+ [40/45/50/55/60]%), ale odbiera możliwość atakowania. Po doładowaniu się Kai’Sa wyciąga większą broń, zwiększając swoją prędkość ataku o 40/50/60/70/80% na 5 sekund.
Ataki podstawowe skracają czas odnowienia Superdoładowania o 0.5 sekundy.
Żywa Broń:
Jeżeli Kai’Sa posiada wystarczająco dużo dodatkowej prędkości ataku (100% AS), Superdoładowanie zapewnia jej prawdziwą niewidzialność na 0.5 sekundy, kiedy się doładowuje.
R: Instynkt Zabójcy
100 Many
110/90/70 sek CD
1500/2000/2500 Zasięgu
Kai’Sa doskakuje z ogromną prędkością, pokonując daleki dystans do miejsca obok wrogiego bohatera oznaczonego Plazmą oraz otrzymuje tarczę pochłaniającą obrażenia równą 75/100/125 (+ 100/150/200% całkowitego AD)(+75% AP) na 3 sek.