Artykuł powiązany:
Jak zmiany wpłynęły na grę?
Mortdog ocenił, że zmiany wydają się dość adekwatne. Win rate waha się między 42% a 57%. Każdy znerfiony bohater nadal ma ponad 50,5%, a każdy zbuffowany – poniżej 49,5%. Niektóre postacie dobrze byłoby poprawić, ale ogólnie – zdaniem riotera – wypada to dobrze.
Rioter podał najlepsze postacie na wszystkich poziomach:
1. Teemo
2. Maokai
3. Caitlyn
4. Swain
5. Ziggs
Najgorsze postacie na wszystkich poziomach:
144. Aatrox
145. Kindred
146. Rek’Sai
147. Bard
148. Azir
Najlepsze postacie na wysokim poziomie:
1. Maokai
2. Janna
3. Singed
4. Volibear
5. Trundle
Najgorsze postacie na wysokim poziomie:
144. Warwick
145. Nocturne
146. Tryndamere
147. Vi
148. Shyvana
Największe różnice wymaganych umiejętności między poziomami:
1. Rek’Sai (+9,0%)
2. Kha’Zix (+7,8%)
3. Skarner (+6,3%)
4. Ryze (+5,9%)
5. Ivern (+5,4%)
Najmniejsze różnice wymaganych umiejętności między poziomami:
144. Miss Fortune (-5,0%)
145. Warwick (-7,7%)
146. Teemo (-8,7%)
147. Vi (-9,7%)
148. Shyvana (-10,1%)
Zmiana zespołu zajmującego się ARAM-ami
Mortdog poinformował również, że prawdopodobnie to był ostatni zestaw zmian ARAM-ów, którym się zajmował. Jeśli plany się nie zmienią, w przyszłym roku pracować nad nim będzie zespół zajmujący się trybami gry.
Zmiany ARAM-ów w 9.24
Buffy
- Karthus: -6% zadawanych obrażeń ⇒ domyślne
- Kayle: -6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń ⇒ +6% otrzymywanych obrażeń
- Kennen: domyślne ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Olaf: domyślne ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Pyke: domyślne ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Renekton: domyślne ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Sion: -8% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń
- Zyra: -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń ⇒ -6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń
Nerfy
- Camille: +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +6% zadawanych obrażeń, -6% otrzymywanych obrażeń
- Jayce: +5% zadawanych obrażeń ⇒ domyślne
- Jhin: -8% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń
- Kassadin: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ domyślne
- Kha’Zix: +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
- Leona: domyślne ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń
- Nautilus: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% otrzymywanych obrażeń
- Nocturne: +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
- Qiyana: +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
- Ryze: +8% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
- Udyr: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
- Yorick: -5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
- Zac: +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń