League of Legends r.

Jak wypada ARAM w patchu 9.24? W przyszłym roku zmianami będzie się zajmować inny zespół

W patchu 9.24 dodano szereg zmian na ARAM-y, przygotowany przez Mortdoga. Jak się one sprawują?

Artykuł powiązany:

Jak zmiany wpłynęły na grę?

Mortdog ocenił, że zmiany wydają się dość adekwatne. Win rate waha się między 42% a 57%. Każdy znerfiony bohater nadal ma ponad 50,5%, a każdy zbuffowany – poniżej 49,5%. Niektóre postacie dobrze byłoby poprawić, ale ogólnie – zdaniem riotera – wypada to dobrze.

Rioter podał najlepsze postacie na wszystkich poziomach:

1. Teemo
2. Maokai
3. Caitlyn
4. Swain
5. Ziggs

Najgorsze postacie na wszystkich poziomach:

144. Aatrox
145. Kindred
146. Rek’Sai
147. Bard
148. Azir

Najlepsze postacie na wysokim poziomie:

1. Maokai
2. Janna
3. Singed
4. Volibear
5. Trundle

Najgorsze postacie na wysokim poziomie:

144. Warwick
145. Nocturne
146. Tryndamere
147. Vi
148. Shyvana

Największe różnice wymaganych umiejętności między poziomami:

1. Rek’Sai (+9,0%)
2. Kha’Zix (+7,8%)
3. Skarner (+6,3%)
4. Ryze (+5,9%)
5. Ivern (+5,4%)

Najmniejsze różnice wymaganych umiejętności między poziomami:

144. Miss Fortune (-5,0%)
145. Warwick (-7,7%)
146. Teemo (-8,7%)
147. Vi (-9,7%)
148. Shyvana (-10,1%)

Zmiana zespołu zajmującego się ARAM-ami

Mortdog poinformował również, że prawdopodobnie to był ostatni zestaw zmian ARAM-ów, którym się zajmował. Jeśli plany się nie zmienią, w przyszłym roku pracować nad nim będzie zespół zajmujący się trybami gry.

Zmiany ARAM-ów w 9.24

Buffy

  • Karthus: -6% zadawanych obrażeń ⇒ domyślne
  • Kayle: -6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń ⇒ +6% otrzymywanych obrażeń
  • Kennen: domyślne ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Olaf: domyślne ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Pyke: domyślne ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Renekton: domyślne ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Sion: -8% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń ⇒ -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń
  • Zyra: -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń ⇒ -6% zadawanych obrażeń, +6% otrzymywanych obrażeń

Nerfy

  • Camille: +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +6% zadawanych obrażeń, -6% otrzymywanych obrażeń
  • Jayce: +5% zadawanych obrażeń ⇒ domyślne
  • Jhin: -8% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń
  • Kassadin: -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ domyślne
  • Kha’Zix: +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
  • Leona: domyślne ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń
  • Nautilus: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% otrzymywanych obrażeń
  • Nocturne: +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
  • Qiyana: +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
  • Ryze: +8% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
  • Udyr: +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń
  • Yorick: -5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
  • Zac: +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń